Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Bedankje voor het oppassen

<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 10:40

Bericht 02 Dec 2015 21:25

Bedankje voor het oppassen

J. gaat niet naar de opvang maar mijn moeder en mijn schoonouders passen op als ik moet werken. Wij zijn hier heel dankbaar voor en geven daarom door het jaar heen af en toe een kleinigheidje zoals een bos bloemen of een fles wijn. Mijn man en ik hebben besloten om elk jaar rond kerst dan wat groters te geven als bedankje. Vorig jaar was dat een kerststukje met een cadeaubon. Dit jaar wil ik wat anders geven dan een cadeaubon. Hebben jullie ideeën? Ze krijgen dus sowieso een kerststukje en een knutsel gemaakt door J. We hebben niet echt een budget. Onze ouders zijn geen types voor een mooie sjaal, tas of sieraad. Verder hebben ze dit jaar al het volgende gehad: foto van J. op hout, fotoboek van J., regelmatig een bos bloemen, fles met favoriete wijn/drank en kaartjes voor cabaret voorstelling. Ze gaan ook regelmatig al een dagje uit met ons.
<<

Maeve

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1206

Geregistreerd: 29 Mrt 2015 21:45

Bericht 02 Dec 2015 21:26

Re: Bedankje voor het oppassen

Wij geven meestal een weekendje weg ( met ons erbij hahaha) omdat ze verder toch niets willen hebben.
What a difference a day makes 14-02-2010 16-01-2013
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10385

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 02 Dec 2015 21:36

Re: Bedankje voor het oppassen

Een avond uit eten. Kaartjes voor een concert. Een pakket met dingen die ze lekker vinden en dan kaartjes voor bios erbij ofzo.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:47

Bericht 02 Dec 2015 21:45

Re: Bedankje voor het oppassen

misschien vinden ze het tijdschrift trots wel leuk?
dingen die wij hier geven heb je ze al cadeau gedaan!
<<

Anoniem280

Bericht 02 Dec 2015 22:17

Re: Bedankje voor het oppassen

Wij geven ze vaak spontaan iets leuks.
Het hoeft niet, maar toch vinden ze het leuk.
Straks tegen kerst weer een kerststuk brengen.
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3403

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:35

Bericht 02 Dec 2015 23:00

Re: Bedankje voor het oppassen

Museumkaart voor beide als ze er wel van houden om er op uit te gaan en iets cultureels te doen? Theater kun je niet vaak genoeg naar toe, dus zou evt weer kaartjes geven. Etentje voor hun beiden samen? of met jullie er bij? Weekendje weg. Dierentuinabonnement zodat ze er evt mer de kinderen, tijdens het oppassen naar toe kunnen.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Patsy

Bericht 02 Dec 2015 23:03

Re: Bedankje voor het oppassen

Ik heb vorig jaar voor mijn vader een kerstpakket gemaakt, dat krijgt hij dit jaar weer en ik neem hem een avondje mee naar het theater.
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5876

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:56

Bericht 03 Dec 2015 07:56

Re: Bedankje voor het oppassen

Wij hebben gezegd dat mijn ouders zich op een bepaald adres moesten melden. Dat adres was het restaurant van vrienden van ons en we hadden met ze geregeld dat ze mijn ouders maar goed in de watten moesten leggen, wij zijn een dag later de rekening gaan betalen.

Dan moet je maar net vrienden met een restaurant hebben, maar je zou ook een dinerbon kunnen geven of een restaurant met een vaste menu prijs kunnen reserveren en zorgen dat dat dus allemaal betaald is.
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Anoniem281

Bericht 03 Dec 2015 08:58

Re: Bedankje voor het oppassen

Ik zou een kerstpakket ook heel leuk vinden. Een grote mand gevuld met van alles!
<<

Papillio

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 497

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:12

Bericht 03 Dec 2015 09:26

Re: Bedankje voor het oppassen

Vorig jaar hebben we een verjaardagskalender met foto's van de kinderen gegeven.
Verder geven we dingen die jullie ook al gedaan hebben.
2012 2014
<<

anoniem203

Bericht 03 Dec 2015 09:35

Re: Bedankje voor het oppassen

Ik zou het hun vragen wat ze graag willen hebben. Misschien willen ze wel heel graag een Airfryer, tablet, camera oid

Mijn schoonmoeder wilde heel graag een Airfryer dus die heeft ze een paar maanden terug van ons gekregen voor het oppassen. Ze past 1x per week een hele dag op. Mijn moeder (die ook 1x per week oppast) heb ik een keer meegenomen naar een musical en ze heeft een keer een pannenset van BK gekregen.
<<

miss piggy

Kletskop

Berichten: 504

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:43

Bericht 03 Dec 2015 09:39

Re: Bedankje voor het oppassen

onze ouders willen ook nooit iets aannemen maar als we een midweekje weg vinden of een keer uit eten vinden Ze altijd erg leuk.
<<

Happydobby

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:09

Bericht 03 Dec 2015 10:13

Re: Bedankje voor het oppassen

Maeve schreef:Wij geven meestal een weekendje weg ( met ons erbij hahaha) omdat ze verder toch niets willen hebben.



Haha dat is wel handig!
M:21072011
J :08012014
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 10:40

Bericht 03 Dec 2015 10:27

Re: Bedankje voor het oppassen

Bedankt voor alle tips!

Vragen wat ze willen hebben doe ik liever niet omdat we dan alleen maar de reactie krijgen dat ze echt alles al hebben en niets meer nodig hebben, etc. Ik vind een kerstpakket met allemaal lekkere dingen wel leuk. Ik denk dat dit het wordt. Ze hebben het afgelopen jaar ook beiden al een etentje gehad van ons dus dat valt ook af. Verjaardagskalender met foto's van de kleinkinderen vind ik ook een leuk idee. Dat onthoud ik voor volgend jaar! Abonnement op de dierentuin oid valt ook af omdat mijn moeder al een Efteling abonnement heeft en op babyzwemmen zit met onze dochter. Maar voor mijn schoonouders is dat misschien nog wel leuk.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers