Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Draagdoekentopic

<<

Olíve

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3293

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:20

Bericht 05 Okt 2013 15:33

Re: Draagdoekentopic

Ik heb ook even een vraagje. Ik heb een ergonomische drager van het merk Tula. Deze kun je gebruiken van 7 tm 20 kg. Nu kan ik alleen niet vinden waarom je hem niet bij een lager gewicht kunt gebruiken. Mijn dochter is nu 6125 gr. Op het oog zit ze goed in de drager, maar ze is dus nog geen 7kg. Weten jullie de reden dat ze dat gewicht moet hebben?
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:38

Bericht 05 Okt 2013 15:35

Re: Draagdoekentopic

Ik weet dat je verschillende dragers van Tula hebt. Je hebt Tula baby (tot 1j geloof ik) en dan Tula Toddler. Ik geloof dat jij de Toddler hebt nu, Zenna.
AfbeeldingAfbeelding
<<

Anoniem 82

Bericht 05 Okt 2013 15:37

Re: Draagdoekentopic

Zenna, ik weet het niet zeker hoor, maar ik denk dat ze bij een bepaald gewicht eigenlijk achterliggend uitgaan van een bepaalde grootte van je kindje. Ik heb een Boba liggen van de oudste en die kan dacht ik pas echt goed vanaf een maand of 7. Hier was dat dan niet vanwege het gewicht, maar vanwege het feit dat de drager dan gewoon nog te groot is. De zitting is niet te verstellen en de stof mag niet verder komen dan van knieholte tot knieholte, wat wel gebeurt als kindjes nog te klein zijn, en dan zit het niet goed. Dat was het hier in elk geval. Heb die drager ook las gekocht toen ze een jaar was, en toen zat hij prima. Dus ik kan me voorstellen dat zulke dragers dan ongeschikt zijn voor jonge baby's.
<<

Olíve

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3293

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:20

Bericht 05 Okt 2013 15:51

Re: Draagdoekentopic

Roze schreef:Zenna, ik weet het niet zeker hoor, maar ik denk dat ze bij een bepaald gewicht eigenlijk achterliggend uitgaan van een bepaalde grootte van je kindje. Ik heb een Boba liggen van de oudste en die kan dacht ik pas echt goed vanaf een maand of 7. Hier was dat dan niet vanwege het gewicht, maar vanwege het feit dat de drager dan gewoon nog te groot is. De zitting is niet te verstellen en de stof mag niet verder komen dan van knieholte tot knieholte, wat wel gebeurt als kindjes nog te klein zijn, en dan zit het niet goed. Dat was het hier in elk geval. Heb die drager ook las gekocht toen ze een jaar was, en toen zat hij prima. Dus ik kan me voorstellen dat zulke dragers dan ongeschikt zijn voor jonge baby's.


De stof komt precies van knie tot knie. Alleen komt haar hoofdje nog niet helemaal boven de stof uit. Wel bijna helemaal. Deze zak is zeker niet vanaf 7 maanden. Wel vanaf 4.5 mnd ong.

Slakje: nee ik heb wel de baby, alleen heb je van 0tot 7 kg nog een inzet. Je hebt inderdaad ook nog een grotere versie van die ik heb.
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:38

Bericht 05 Okt 2013 15:59

Re: Draagdoekentopic

Ahzo.
AfbeeldingAfbeelding
<<

Olíve

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3293

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:20

Bericht 05 Okt 2013 16:10

Re: Draagdoekentopic

Slakje schreef:Ahzo.


Wat schrijf jij leuk zeg!! Ik heb net even de blogs over bemoeienissen en buikgriep gelezen. Echt super leuk omschreven!
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:38

Bericht 05 Okt 2013 16:18

Re: Draagdoekentopic

Aah, dankjewel :-D
AfbeeldingAfbeelding
<<

Anoniem 82

Bericht 05 Okt 2013 16:45

Re: Draagdoekentopic

O, dan weet ik ook niet wat die kilo-aanduiding voor moet stellen. Lijkt me dat het eerder kwaad kan als je hem te zwaar belast dan te licht. En als hij gewoon overal zit zoals hij hoort te zitten.. Dan heb ik werkelijk geen idee!
<<

maia

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 918

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:01

Bericht 08 Okt 2013 18:51

Re: Draagdoekentopic

Ik ben zo blij! Ik heb eindelijk de draagjas die ik al láng wilde maar niet leverbaar was, besteld!

AfbeeldingAfbeelding
Mother of 3 adorable children
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 08 Okt 2013 21:24

Re: Draagdoekentopic

Zijn er mensen die ervaring hebben met die draagjas?
Ik vind hem duuuuuur! Maar wel gewoon écht mooi in plaats van een lompe hobbezak en ik draag graag en op mijn buik gaat dat nog wel met mijn jas gewoon open en een lekkere warme omslagdoek oid, maar ik draag tegenwoordig meestal op mijn rug.
Ik twijfel ook of het lekker draagt over mijn jas heen én ik vind het jammer dat L. dan niet lekker warm en knus tegen me aan zit. Kortom...twijfel of ik zo'n jas moet/wil aanschaffen.
<<

Anoniem66

Bericht 08 Okt 2013 21:42

Re: Draagdoekentopic

Ik heb geen ervaring met die draagjas, wel met de MaM coat. Een andere dus.

Ik vind een draagjas in ieder geval wel echt ideaal! Zeker het aanschaffen waard!
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 08 Okt 2013 21:50

Re: Draagdoekentopic

Heb je die Mamcoat veel gebruikt?
Kijk ik heb natuurlijk maar 1 kindje en eh... niet echt plannen voor een tweede. Geen idee of ik het lichamelijk trek om L. volgend jaar nog te dragen. Deze winter in elk geval wel. Vandaar mijn twijfels. Ik geef normaal namelijk ook écht geen 160 euro uit aan een jas...
<<

Anoniem66

Bericht 08 Okt 2013 21:55

Re: Draagdoekentopic

Ik heb 'm alleen nog maar bij B. gebruikt. Maar wel dus heel veel gebruikt. Voordeel ervan is dat je er nog wel redelijk wat voor terug kan krijgen als je 'm verkoopt. Mijn jas was volgens mij tegen de 60 euro toen ik 'm kocht.
Laatst gewijzigd door Anoniem66 op 08 Okt 2013 21:57, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem66

Bericht 08 Okt 2013 21:56

Re: Draagdoekentopic

Je kunt ook een draagcover kopen he, dat scheelt ook behoorlijk. Hoef je niet een jas te kopen.
<<

Anoniem193

Bericht 08 Okt 2013 21:58

Re: Draagdoekentopic

Ik hem nog een mam coat die weg mag. Weet niet welke maat jij hebt pompoen?
Het is een bruine. Maat L geloof ik. Alle onderdelen heb ik nog. De prijs komen we vast wel uit. Sowieso <100,-
Laatst gewijzigd door Anoniem193 op 08 Okt 2013 22:30, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem 42

Bericht 08 Okt 2013 22:01

Re: Draagdoekentopic

Hele mooie draagjes Maia!

En Slakje: inderdaad wat schrijf je ontzettend leuk :D .
<<

maia

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 918

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:01

Bericht 08 Okt 2013 22:23

Re: Draagdoekentopic

Ik heb ook een mam coat gehad en hem echt veel gebruikt! Ik vind een draagjas echt onmisbaar als je veel draagt. Over een jas dragen vind ik persoonlijk niet prettig. Ik heb deze jas met 10% korting en zonder verzendkosten, scheelt toch! En mijn moeder doneerde 50 euro voor de jas :)
Voordeel is idd dat hij z'n waarde aardig behoud.
Mother of 3 adorable children
<<

Anoniem186

Bericht 09 Okt 2013 06:35

Re: Draagdoekentopic

Maia, mooooooi!!!

Ik ben met man in onderhandeling of ik hem ook mag bestellen. :bounce:
<<

maia

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 918

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:01

Bericht 09 Okt 2013 07:06

Re: Draagdoekentopic

Tot 10 oktober is er 10 procent korting met een code die ik je kan pm-en
Mother of 3 adorable children
<<

Anoniem186

Bericht 09 Okt 2013 08:14

Re: Draagdoekentopic

maia schreef:Tot 10 oktober is er 10 procent korting met een code die ik je kan pm-en


Ik had het al gevonden. :)
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 09 Okt 2013 10:12

Re: Draagdoekentopic

maia schreef:Tot 10 oktober is er 10 procent korting met een code die ik je kan pm-en



Ooooh wil je mij Pm-en? Dan ga ik 'm ook bestellen...

Ik had vandaag namelijk een jas aan en probeerde L. vanuit de auto op mijn rug te krijgen. Normaal gaat dat prima, maar nu gleed L. veel te veel omlaag en de ene schouderband bleef maar niet op mijn schouder hangen. Ik vond het best eng en zelfs na 3 keer was het nog niet gelukt. Toen heb ik mijn jas uit gedaan en had ik hem zo in één keer op mijn rug en goed in de draagzak dus het lag gewoon aan het feit dat ik hem over mijn jas aan probeerde te doen. Geen succes dus!
<<

Anoniem97

Bericht 09 Okt 2013 10:22

Re: Draagdoekentopic

Mooi maia!

Ik draag gewoon over mijn jas heen :)
<<

Anoniem166

Bericht 09 Okt 2013 10:40

Re: Draagdoekentopic

Hij is mooi, Maia!

Ik haf hem vorig jaar in oktober besteld en in februari was hij er nog niet.
Uiteindelijk had ik hem niet meer nodig.
<<

Anoniem186

Bericht 09 Okt 2013 10:42

Re: Draagdoekentopic

Sanne schreef:Hij is mooi, Maia!

Ik haf hem vorig jaar in oktober besteld en in februari was hij er nog niet.
Uiteindelijk had ik hem niet meer nodig.


Oh echt?! Wat stom! Ja, dan is het natuurlijk niet meer nodig.
Hadden ze ook gezegd hoe dat kwam?

Pompoen, ik heb je een bericht gestuurd op fb.
<<

Anoniem166

Bericht 09 Okt 2013 11:00

Re: Draagdoekentopic

Jans schreef:
Sanne schreef:Hij is mooi, Maia!

Ik haf hem vorig jaar in oktober besteld en in februari was hij er nog niet.
Uiteindelijk had ik hem niet meer nodig.


Oh echt?! Wat stom! Ja, dan is het natuurlijk niet meer nodig.
Hadden ze ook gezegd hoe dat kwam?

Pompoen, ik heb je een bericht gestuurd op fb.


Hij was steeds niet leverbaar. Er zou een extra levering plaatsvinden vanuit de fabriek, maar dat is nooit gebeurd.
Uiteindelijk heb ik het geannuleerd. Als ik H. nu draag (wat nog zelden gebeurt), dan draag ik haar over mijn jas en heeft ze zelf ook een jas aan. Dan krijgt ze het toch niet koud.
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers