Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Stoomreiniger (Aqua laser gold)

<<

anoniem203

Bericht 08 Jul 2015 10:38

Stoomreiniger (Aqua laser gold)

In een ander topic las ik dat een aantal van jullie deze stoomreiniger hebben. Op Bol.com waren opzich de reviews goed alleen stond er dat er een aantal het snoer niet lang vonden en dat hij vrij zwaar was. Hoe ervaren jullie dat?

En kan je er een hele woonkamer mee doen? Of moet je 'm tussendoor legen/opwarmen?
En mag je een stoomreiniger ook gebruiken op een pvc vloer?

En voor de meiden die een stoomreiniger hebben (niet perse die Aqua Laser Gold) hoe vaak gebruik je hem in de maand en ben je er ook tevreden over?
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:43

Bericht 08 Jul 2015 12:02

Re: Stoomreiniger (Aqua laser gold)

Wij hebben een Kärcher maar gebruiken hem max een aantal keer per jaar eigenlijk.. Niet zo heel veel dus, maar wel prettig om te hebben en te kunnen gebruiken.
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

Anoniem162

Bericht 08 Jul 2015 12:07

Re: Stoomreiniger (Aqua laser gold)

Ik heb een karcher (stofzuigermodel). Ik gebruik hem elke 2/3 weken zeker. soms wekelijks.
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:19

Bericht 08 Jul 2015 18:09

Re: Stoomreiniger (Aqua laser gold)

Ik heb ook een aqua laser en deze bevalt heel erg goed. Het snoer is misschien niet heel lang, maar het moet ook niet langer, want dan zit het steeds in de weg.
Ik heb het idee dat de vloer met de stoomreiniger echt super schoon wordt.
Afbeelding
<<

Angela

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 556

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:26

Bericht 08 Jul 2015 20:19

Re: Stoomreiniger (Aqua laser gold)

Ik vind hem inderdaad te zwaar en heb er eigenlijk weinig aan daardoor :thumbdown: Daarbij moet ik wel zeggen dat ik fysieke beperkingen heb.
Ik heb een keer een Kärcher Window Vac vastgehouden, die is veel lichter dan het losse handgedeelte van de Lasergold. Maar goed, daar kun je de vloer niet mee doen :wink:
Those we loved don't go away, they still walk beside us, every day. Unseen, unheard, but always there. Still loved, still missed, still very dear!
<<

anoniem203

Bericht 08 Jul 2015 20:22

Re: Stoomreiniger (Aqua laser gold)

Dat is vervelend Angela dat ie voor jou te zwaar is. Dan is het toch een hele klus om 'm 'maar even snel' te gebruiken.

Ik heb er net toch maar een besteld. De Aqua laser gold. Ik word echt gek van die vloer (druppels ranja hier, geplet stukje koek daar) en met de zomervakantie in het vooruitzicht moet ik gewoon iets hebben wat snel even tussendoor kan. Morgen wordt ie geleverd!
<<

Anoniem151

Bericht 09 Jul 2015 04:57

Re: Stoomreiniger (Aqua laser gold)

Ben benieuwd hoe het bevalt Ava, ik wil ook zo'n ding
<<

Hippie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1951

Geregistreerd: 19 Jan 2015 12:10

Bericht 09 Jul 2015 07:54

Re: Stoomreiniger (Aqua laser gold)

Ik heb een andere, maar wilde wel eerst dezelfde bestellen. Alleen toen hadden ze hij de action een hele goede aanbieding en heb ik hem daar gekocht. Ik ben er heel blij mee. Gebruik hem ongeveer eens per week, dan haal ik echt alles van zijn plek en stoom de vloer uitgebreid. Ik pak hem zelf juist niet voor even snel, maar meer om de vloer uitgebreid schoon te maken. Al kun je hem ook makkelijk even snel tussendoor pakken, hij is zo opgewarmd en je zet hem ook zo weer weg. Ik weet niet hoe lang het snoer is van de mijne, maar niet extreem lang. Aan de ene kant zou langer handig zijn, maar aan de andere kant denk ik dat het zoals lana zegt in de weg zou gaan zitten. Dus als ik de woonkamer doe pak ik gewoon halverwege een ander stopcontact, probleem opgelost.
<<

Angela

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 556

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:26

Bericht 09 Jul 2015 17:17

Re: Stoomreiniger (Aqua laser gold)

Inderdaad, ik pak hem nu eigenlijk nooit.... zonde! Hopelijk bevalt hij jou beter Ava!

Die van de Action heb ik ook eens gebruikt bij iemand anders, die vond ik al wat makkelijker werken.
Those we loved don't go away, they still walk beside us, every day. Unseen, unheard, but always there. Still loved, still missed, still very dear!
<<

anoniem203

Bericht 10 Jul 2015 10:40

Re: Stoomreiniger (Aqua laser gold)

Nou het type dat ik heb besteld was uitverkocht. Nu krijg ik een nieuwer type die een paar euro duurder is maar daar hoef ik niet voor bij te betalen. Vanmiddag wordt ie geleverd en ik ga 'm morgen gelijk uitproberen!
<<

Anoniem151

Bericht 26 Jul 2015 08:42

Re: Stoomreiniger (Aqua laser gold)

Hoe bevalt hij Ava?
<<

anoniem203

Bericht 26 Jul 2015 17:55

Re: Stoomreiniger (Aqua laser gold)

Ja prima! Voor de vloer werkt het goed maar we wilde gisteren de tuinkussens en de bank schoonmaken en dat werkte voor geen meter. Verder vind ik 'm helemaal niet zwaar. Dus puur alleen voor de vloer vind ik 'm goed.
<<

Anoniem148

Bericht 02 Dec 2015 11:22

Re: Stoomreiniger (Aqua laser gold)

Even een up.

Ik wil een stoomreiniger aanschaffen. Is hij makkelijk voor dagelijks gebruik? Nu mijn zoon begint te kruipen, wil ik de vloer schoon hebben. En beschadigd het laminaat niet als je het dagelijks gebruikt?
Ik wil de Dirt Devil, is deze bekend bij iemand? Niet te zwaar?
<<

Hippie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1951

Geregistreerd: 19 Jan 2015 12:10

Bericht 02 Dec 2015 12:23

Re: Stoomreiniger (Aqua laser gold)

Dandelion, ik gebruik de mijne niet dagelijks, maar dat zou best kunnen. Maar ik dweil de vloer normaal ook niet dagelijks, dus dit doe ik ook niet dagelijks. De dirt devil ken ik niet, maar ik zou in elk geval even kijken bij welke je ook neemt, of hij geschikt is voor laminaat. Ik heb geen laminaat, maar toen ik aan het kijken was voor een stoomreiniger viel me op dat ze blijkbaar niet allemaal geschikt zijn daarvoor. De mijne is het geloof ik ook niet (ik heb hem van de action).

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron