Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat voor pantoffels/binnenschoenen?

<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 30 Nov 2015 23:11

Wat voor pantoffels/binnenschoenen?

Lo. gaat in januari naar school en moet daar haar schoenen uit en 'binnenschoenen' of pantoffels aan. Ze zal daar dus best een groot deel van de dag op lopen. Wat zouden jullie aanschaffen? Ik denk dat een harde zool wel fijn is, ze zitten veel op de grond op matten te spelen etc. (het is montessori), sowieso moet ze zelf makkelijk aan kunnen doen. Maar wat is wijsheid? We willen haar niet een paar flutschoentjes geven waar ze vervolgens dus hele dagen op moet lopen.
<<

Hippie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1953

Geregistreerd: 19 Jan 2015 12:10

Bericht 01 Dec 2015 11:16

Re: Wat voor pantoffels/binnenschoenen?

Op blote voeten lopen is eigenlijk ook heel goed. Maar dat lijkt me wel koud natuurlijk. Ik zou denk ik of voor een paar 'gewone' maar goede schoenen gaan en die dan puur voor binnen houden. Misschien iets van goede sneakers, en dan met klittenband zodat ze ze wel zelf aan en uit kan doen.

Of meer richting het blote voeten idee en dan van die dikke sokken met anti slip eronder ofzo. Hier dragen ze van die slappe witte gymschoentjes als de schoenen buiten heel vies geworden zijn met buitenspelen, maar verder dragen ze gewoon hun normale schoenen.
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:47

Bericht 01 Dec 2015 11:46

Re: Wat voor pantoffels/binnenschoenen?

Van die sokken met een zooltje (ik weet niet meer hoe ze heten)
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 01 Dec 2015 13:12

Re: Wat voor pantoffels/binnenschoenen?

Ja daar zat ik ook aan te denken, maar ik zag eigenlijk vooral veel kinderen lopen op gymschoentjes met harde zolen. Ik ben een beetje bang dat als ze dan op de grond zit te spelen iemand op haar voeten gaat staan of zo. Maar die gymschoentjes zijn vaak niet erg duur en ik vraag me echt af of dat goed is om de hele dag aan te hebben. Aan de andere kant heeft ze best moeilijke voeten om schoenen voor te kopen en ze krijgt ze zelf heel vaak ook niet goed aan omdat ze hele brede voeten met een hoge wreef heeft, dus dan zijn soksloffen misschien wel heel fijn. Maar misschien moet ik eens vragen aan een moeder van een meisje dat nu in groep drie zit wat zij hadden en waarom.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers