Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat ben jij aan het doen?

<<

Anoniem17

Bericht 08 Okt 2013 08:08

Re: Wat ben jij aan het doen?

Gezellig!
<<

Tsjip

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1323

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 08 Okt 2013 08:18

Re: Wat ben jij aan het doen?

Ik ben aan het wachten op de chauffeur van de Babydump. Richttijd van bezorgen was 8.24 uur maar het kan 2 uur eerder of 2 uur later zijn. Zo stom wachten dit...
04-12-2013
03-05-2016



Instagram: Huis4_
<<

Ramses

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 133

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:39

Bericht 08 Okt 2013 13:42

Re: Wat ben jij aan het doen?

Ik ben heel stom aan het wachten totdat mijn koffiepauze om 3 uur begint. Als ik slim ben dan ga ik gewoon nog een kwartiertje hard aan het werk, maar mijn sog-gedrag neemt op dit moment even de overhand...
<<

Anoniem 52

Bericht 08 Okt 2013 14:28

Re: Wat ben jij aan het doen?

Druiven eten, wachten tot de schilders weg zijn voor mijn kamer.
<<

Joan

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1330

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:24

Bericht 08 Okt 2013 14:29

Re: Wat ben jij aan het doen?

Ik heb net 1 huiswerkopdracht gemaakt, nu de tweede en dan daarna naar de winkel want ik wil cake bakken en lekkere bolletjes halen voor mee naar school.
<<

Rouxxxe

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 649

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:06

Bericht 08 Okt 2013 17:19

Re: Wat ben jij aan het doen?

Wachten om naar de sportschool te gaan, op naar Zumba :)
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:23

Bericht 08 Okt 2013 17:21

Re: Wat ben jij aan het doen?

Ik ben met alle foto's aan het nagenieten van afgelopen week en aan het genieten van het feit dat ik vanavond gewoon even niks moet!
<<

Anoniem 49

Bericht 08 Okt 2013 17:21

Re: Wat ben jij aan het doen?

Ik ben bezig met mijn huiswerk, maar eerst even het forum bijlezen.
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:23

Bericht 08 Okt 2013 17:22

Re: Wat ben jij aan het doen?

Hoe gaat het met de opleiding Majira?
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6220

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:32

Bericht 08 Okt 2013 17:23

Re: Wat ben jij aan het doen?

Ik heb het eten gemaakt, zit nu even te chillen en te wachten tot ik de pasta op kan zetten en vriend zo thuis komt
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Anoniem 47

Bericht 08 Okt 2013 17:41

Re: Wat ben jij aan het doen?

Ik heb net gegeten en opgeruimd. Nu zit ik even met de ipad op de bank.
<<

Elysia

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 371

Geregistreerd: 14 Sep 2013 09:40

Woonplaats: Ergens in Zeeland

Bericht 08 Okt 2013 17:42

Re: Wat ben jij aan het doen?

Ik wacht tot mijn vriend klaar is met het eten (heerlijk zo'n vriend die lekker kan koken!), dus ben ik maar een beetje aan het forummen en op Facebook aan het kijken. Krijg vandaag allemaal lieve berichtjes vanwege mijn nieuwe baan! :)
<<

Anoniem 49

Bericht 08 Okt 2013 17:45

Re: Wat ben jij aan het doen?

Kowalski schreef:Hoe gaat het met de opleiding Majira?


Tot nu toe goed! Maar goed, ik zit dan ook nog maar in de vooropleiding. Volgende week woensdag wordt mijn 1e praktijkdag! :)
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:23

Bericht 08 Okt 2013 17:49

Re: Wat ben jij aan het doen?

Majira schreef:
Kowalski schreef:Hoe gaat het met de opleiding Majira?


Tot nu toe goed! Maar goed, ik zit dan ook nog maar in de vooropleiding. Volgende week woensdag wordt mijn 1e praktijkdag! :)

Spannend!
<<

Anoniem 53

Bericht 08 Okt 2013 18:45

Re: Wat ben jij aan het doen?

Kowalski schreef:
Majira schreef:
Kowalski schreef:Hoe gaat het met de opleiding Majira?


Tot nu toe goed! Maar goed, ik zit dan ook nog maar in de vooropleiding. Volgende week woensdag wordt mijn 1e praktijkdag! :)

Spannend!

Inderdaad spannend, hoop dat dat je ook bevalt!

Ik lig te bedenken of ik zo een boek ga lezen of de tv aanzet voor een film.
<<

Anoniem 49

Bericht 08 Okt 2013 18:59

Re: Wat ben jij aan het doen?

Ik hoop het ook, we gaan het beleven! :cheering:
<<

Anoniem 53

Bericht 08 Okt 2013 20:10

Re: Wat ben jij aan het doen?

Komt vast goed!
<<

Anoniem 63

Bericht 08 Okt 2013 20:40

Re: Wat ben jij aan het doen?

Bedenken of we alleen met handbagage gaan reizen straks (en dus zonder vloeistoffen) of dat we de boel toch maar gewoon als ruimbagage afgeven... En alle regels omtrent handbagage en vloeistoffen er dus op naslaan.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 08 Okt 2013 20:43

Re: Wat ben jij aan het doen?

Ik zit op de bank zin te maken om te gaan douche. Dat moet ik nog na het tennissen. Ondertussen heb ik ook de film Sherlock opstaan. Een van de betere programma's van de avond voor mij dan.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem273

Bericht 08 Okt 2013 20:44

Re: Wat ben jij aan het doen?

Kenya schreef:Bedenken of we alleen met handbagage gaan reizen straks (en dus zonder vloeistoffen) of dat we de boel toch maar gewoon als ruimbagage afgeven... En alle regels omtrent handbagage en vloeistoffen er dus op naslaan.

Hoe lang ga je weg en scheelt het veel geld?
Wij reizen namelijk meestal met alleen handbagage (als je koffers inchecken extra moet betalen tenminste) en dat gaat prima. Je mag in een afsluitbaar literzakje, bijv een ziplock, gewoon vloeistoffen meenemen met een maximum van 100 ml per verpakking, hele zakje vol. Lukt prima en ik heb van die kleine flesjes en potjes die je kunt vullen met vloeistoffen als je gaat reizen. Daar doe ik gewoon wat dagcrème en haarcrème enzo in.
<<

anoniem213

Bericht 08 Okt 2013 20:46

Re: Wat ben jij aan het doen?

Ik reis altijd met alleen handbagage. Een koffer erbij is vaak best duur. Voor minder geld koop ik op vakantie een fles shampoo en zonnebrand. Bovendien vind ik het echt ideaal om gewoon zo uit het vliegtuig te stappen zonder nog op bagage te wachten.
<<

Anoniem273

Bericht 08 Okt 2013 20:52

Re: Wat ben jij aan het doen?

June schreef:Ik reis altijd met alleen handbagage. Een koffer erbij is vaak best duur. Voor minder geld koop ik op vakantie een fles shampoo en zonnebrand. Bovendien vind ik het echt ideaal om gewoon zo uit het vliegtuig te stappen zonder nog op bagage te wachten.


Ja, dat ook. En voor een weekje zonvakantie zonder koffer had ik een kleinere fles zonnebrand die wel mee mocht als handbagage.
<<

Anoniem 63

Bericht 08 Okt 2013 20:57

Re: Wat ben jij aan het doen?

We gaan maar 5 dagen weg en hebben net nieuwe kleine koffers die mooi als handbagage kunnen. Ik zit alleen een beetje met m'n lenzenvloeistof... Dat is groter verpakt en kan ik niet zomaar ergens anders in gieten. Voor de andere toiletproducten kunnen we monsters meenemen en eventueel verder daar wel kopen.

*edit* volgens mij maakt het qua geld niet uit. Je mag standaard 23 kg meenemen op deze vlucht, geloof niet dat we daar extra voor betalen. Maar dat doe je toch nooit? *ikvliegteweinig*
<<

Anoniem273

Bericht 08 Okt 2013 21:08

Re: Wat ben jij aan het doen?

Kenya schreef:We gaan maar 5 dagen weg en hebben net nieuwe kleine koffers die mooi als handbagage kunnen. Ik zit alleen een beetje met m'n lenzenvloeistof... Dat is groter verpakt en kan ik niet zomaar ergens anders in gieten. Voor de andere toiletproducten kunnen we monsters meenemen en eventueel verder daar wel kopen.

*edit* volgens mij maakt het qua geld niet uit. Je mag standaard 23 kg meenemen op deze vlucht, geloof niet dat we daar extra voor betalen. Maar dat doe je toch nooit? *ikvliegteweinig*


Als je gewoon 23 kg mag meenemen zou ik een koffer doen. De vluchten waarbij wij alleen met handbagage vliegen zijn bijvoorbeeld via Ryanair, daar betaal je dan €40 extra op je ticket als je een koffer wilt inchecken. En dan is je ticket meteen niet meer zo spotgoedkoop.
<<

Anoniem 63

Bericht 08 Okt 2013 21:13

Re: Wat ben jij aan het doen?

Hmm ja, sowieso gaan die kleine koffers mee, want onze grote valt een beetje uit elkaar ondertussen. Maar misschien toch maar bagage inchecken dan.
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers