Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat vind je van de forumster boven je?

<<

Anoniem173

Bericht 24 Nov 2015 14:25

Re: Wat vind je van de forumster boven je?

Guattari vind ik een hele prettige forumster. Ze onderscheid zich in mijn ogen door inhoudelijk goed beargumenteerde reacties. Soms met een scherp randje maar ik heb haar nog nooit een forumster zien beledigen. Ik ben even in de war of zij nou eerst een andere naam had hier op het forum, beginnend met een I?
Ik heb het gevoel weinig persoonlijke posts van haar te hebben gelezen, daardoor weet ik dus weinig over haar persoonlijke leven. Zie haar bijvoorbeeld ook niet snel in het 'wat heb je vandaag aan' topic posten.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9778

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 26 Nov 2015 11:41

Re: Wat vind je van de forumster boven je?

AM lijkt mij een hele lieve en fijne vriendin. Ze komt altijd betrokken over en ik vind het leuk dat je eigenlijk in alle pijlers wel te vinden bent (zo lijkt het tenminste). Ik vind AM altijd aandachtig en haar post komen altijd echt vanuit haarzelf. Of dat nu 1 woordje is of een hele reactie, ik denk dat je heel erg jezelf bent op het forum.
<<

Anoniem201

Bericht 26 Nov 2015 11:56

Re: Wat vind je van de forumster boven je?

Tabbie is de nieuwe klusvrouw van 2015! Leuke meid, spontaan en absoluut geen opgever. Ze gaat door en vecht ervoor.
Verder geniet ik van je bouwtopic :thumbup:
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 26 Nov 2015 12:05

Re: Wat vind je van de forumster boven je?

Deze spuit 11 weet pas sinds het Marco Borsato concert wie Aurora is.. Daar hebben we 'gemeet' (als in zwaaien naar elkaar vanaf een hele hoop meter afstand).

In den beginnen vond ik je eigenlijk helemaal niet zo aardig (en volgens mij was dat wederzijds hahahhaa), maar heb je nu beter leren kennen als een lieve, zorgzame meid die eigenlijk heel aardig is en waar je best mee kunt lachen (en hopelijk.. is dat nu ook wel wederzijds HAHAHAHA) :omg:
<<

Anoniem201

Bericht 26 Nov 2015 12:43

Re: Wat vind je van de forumster boven je?

Lejow schreef:Deze spuit 11 weet pas sinds het Marco Borsato concert wie Aurora is.. Daar hebben we 'gemeet' (als in zwaaien naar elkaar vanaf een hele hoop meter afstand).

In den beginnen vond ik je eigenlijk helemaal niet zo aardig (en volgens mij was dat wederzijds hahahhaa), maar heb je nu beter leren kennen als een lieve, zorgzame meid die eigenlijk heel aardig is en waar je best mee kunt lachen (en hopelijk.. is dat nu ook wel wederzijds HAHAHAHA) :omg:


Hahahah ik vind je lief :ja:
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11407

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 26 Nov 2015 17:49

Re: Wat vind je van de forumster boven je?

Aurora lijkt me een lieve zuster. Staat klaar voor anderen. Tikkeltje onzeker? En druk bezig in haar huis!
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Anoniem187

Bericht 26 Nov 2015 18:01

Re: Wat vind je van de forumster boven je?

Jip, een volwassen vrouw die steeds zelfverzekerder wordt. Waar je eerst in mijn ogen echt heel erg onzeker was (onterecht trouwens!) durf je nu meer voor jezelf op te komen, durf je je mening aan te geven en het belangrijkste: je stelt grenzen.
Lieve Jip, laat je echt nooit meer gek maken door zogenaamde vriendinnen. Ze zijn het niet waard. Echt. Jij mag er zijn, je mag trots zijn op jezelf en je bent een hele lieve meid geloof ik!
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 27 Nov 2015 13:07

Re: Wat vind je van de forumster boven je?

Serendipity: Eerlijk, duidelijk, maar wel betrokken bij de mensen om haar heen. Ze komt op mij over als een hele warme persoonlijkheid en staat klaar voor anderen mensen. Als ze maar eerlijk tegen haar zijn.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 27 Nov 2015 13:31

Re: Wat vind je van de forumster boven je?

Weet niet of het een positief teken is dat jullie mij overslaan :P
<<

Anoniem282

Bericht 27 Nov 2015 14:08

Re: Wat vind je van de forumster boven je?

Dan zeg ik wel iets over je, Lejow. ;-)
Zolang ik al forum, doe jij dat volgens mij ook al. Iig zit je hier al jaren en in de loop der tijd ben ik je steeds meer gaan waarderen. Je bent heel lief voor forummers die het zwaar hebben door bijv. ziekte in de familie en volgens mij ben jij iemand die in het echt heel leuk is en met wie alles wel bespreekbaar is. :)

Wat ik mooi vind in je reacties aan forummers met zieke familieleden, is dat je er niet meteen jouw verhaal van gaat maken. Terwijl je het toch heel moeilijk hebt gehad en dit menselijk zou zijn om onbewust een verhaal dan naar je toe te trekken door over je eigen ervaring(en) te beginnen.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 27 Nov 2015 14:39

Re: Wat vind je van de forumster boven je?

Ah, dank je Guattari, dat vind ik heel leuk en lief om te lezen (en ik kom hier inderdaad gewoon al mijn halve leven..... haha ook wel ernstig...).


Ik bewonder jou om je mooie reacties, of misschien is mooi niet het goede woord, maar ze zijn wel doordacht, eerlijk en helder.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 27 Nov 2015 14:49

Re: Wat vind je van de forumster boven je?

Nu ik je steeds beter leer kennen vind ik je steeds leuker worden!
Je bent open en eerlijk! En staat altijd voor anderen klaar!
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem173

Bericht 27 Nov 2015 15:14

Re: Wat vind je van de forumster boven je?

Ik denk dat rizolli en ik in het dagelijks leven geen vriendinnen zouden zijn. Ze is volgens mij heel rustig en onzeker, bijna te lief in mijn ogen soms. Hoeven overigens geen negatieve eigenschappen te zijn maar is echt anders dan ik ben.
Wel vind ik het leuk om te lezen hoe blij ze met haar vriend is en dat ze de verzorgende opleiding is gaan doen!
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 27 Nov 2015 15:37

Re: Wat vind je van de forumster boven je?

Haha rustig ben ik niet echt hoor! ;)
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4024

Geregistreerd: 26 Okt 2013 19:21

Bericht 27 Nov 2015 16:26

Re: Wat vind je van de forumster boven je?

Kees schreef:Winegum; een leuke forummer die op vanalles reageerd. Eerlijk en vooral begripvol.

Elize; bij jou moet ook gelijk aan je neefje denken haha

Lief, dankjewel! Zo ben ik ook wel denk ik, dus fijn dat dat zo overkomt.
Elize, ik post niet heel veel persoonlijke dingen over mijzelf, daarom blijf ik wellicht niet zo hangen haha. Geeft niks!

Rizzoli vind ik de laatste tijd best wel veranderd. Veel volwassener en stabieler. Dat vind ik een hele mooie ontwikkeling.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 27 Nov 2015 20:24

Re: Wat vind je van de forumster boven je?

Lejow schreef:Weet niet of het een positief teken is dat jullie mij overslaan :P


En hierdoor werd ik nu overgeslagen en blijven we in hetzelfde spiraaltje zitten.

Winegum: Iemand die aanwezig is, maar toch niet opvalt door typerend gedrag of typerende topics. Iemand die overal een beetje meepraat, maar hier op het forum niet het achterste van haar tong laat zien.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem187

Bericht 27 Nov 2015 20:54

Re: Wat vind je van de forumster boven je?

Silly-One, bedankt voor je lieve berichtje over mij! Ik ben nu al een half uur aan het piekeren omdat ik ook graag wat over jou wil vertellen maar (ik schaam me dood) ik weet echt niets over jou. :omg:

Wil je misschien wat over jezelf vertellen want ik ben wel reuze benieuwd!!
<<

Anoniem149

Bericht 27 Nov 2015 21:02

Re: Wat vind je van de forumster boven je?

Serendipity is positief veranderd. 'Vroeger' vond ik je vervelend en irritant, nu lees ik je Posts graag en vind ik je een lieve meid.
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11407

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 27 Nov 2015 21:21

Re: Wat vind je van de forumster boven je?

@serendipity ik krijg tranen in mijn ogen van je bericht. Erg lief, dank je. Je zegt me daar wat mbt die vriendinnen. Ik zit een beetje in eenzelfde situatie nu, maar het verschil is dat ik het nu kan loslaten ipv krampachtig vast te houden en contact blijven zoeken. Inmiddels al drie weken niks meer vernomen, nadat 'vriendin' haar hele hart bij mij uitgestort had op een zaterdag toen ik speciaal daarvoor naar haar toegekomen was. Nu kan ik denken dat het meer iets over haar zegt, dan over mij. Niet dat het geen pijn doet..

Elize, jij bent onzeker volgens mij. Ik vind je altijd meelevend overkomen en gezellig mee praten.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Anoniem185

Bericht 27 Nov 2015 23:17

Re: Wat vind je van de forumster boven je?

Jip jij bent een heel lief en warm persoon die altijd voor iedereen klaar staat, maar ik ben wel geschrokken ook met je vriendinnen, dat je hierbij soms je eigenwaarde uit het oog verliest. Jij bent zo veel meer waard dan dat! Laat niet over je heen lopen, ze mogen blij zijn dat jij hun vriendin bent.
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4024

Geregistreerd: 26 Okt 2013 19:21

Bericht 29 Nov 2015 17:12

Re: Wat vind je van de forumster boven je?

Bob is na haar naamsverandering volgens mij nog actiever mee gaan posten! Ik vind je een leuke aanwinst voor het forum.
Je gaat binnenkort samenwonen toch? Heel veel succes met de laatste klussen en alvast heel veel plezier samen.
<<

Anoniem173

Bericht 29 Nov 2015 19:38

Re: Wat vind je van de forumster boven je?

Winegum weet ik eigenlijk helemaal niets van. Ja ze zal gek zijn op reizen omdat ze airbnb bonnen zoekt? Ze post weinig denk maar heeft laatste wel een rubriek over anne frank geschreven geloof ik. Oh en ze heeft een kat!
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers