Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Boek nooit je Sinterklaas bij...

<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 28 Nov 2015 23:10

Boek nooit je Sinterklaas bij...

http://link.marktplaats.nl/m989815683

Wat een avond!
Vandaag vierden we Sinterklaas bij mijn schoonouders. Sint en zijn pieten zouden om 16u komen, doordat ze bij een show aanwezig moesten/zouden zijn werd dat al 17u.
Wat laat, maar ok prima.
Het werd 17u, 17.15u.. en toen ging om 17.30u de telefoon. We dachten dat ze vast de weg niet konden vinden. Helaas hadden ze nog triester nieuws. Ze redden het niet om langs te komen en cancelden dus de hele afspraak!

We zaten met zes kindjes die al een eeuw zaten te wachten op de Sint, strak stonden van de spanning en het hele huis doorstuiterden, en dan het lef hebben om gewoon af te zeggen! Met de simpele reden dat ze het niet redden.
Dat kun je toch gewoon écht niet maken? En daarbij.. hoe verkoop je zo iets aan de kindjes?

We zijn direct aan het zoeken gegaan, ik was al gestart met het maken van een video van de sint, toen mijn zwagers een Sint gevonden hadden uit Dordt en een (belachelijk hoog haha) bedrag geboden hadden om ze toch te laten langs komen. Zij bedachten zich geen moment en stonden 20 minuten later op onze stoep (ondertussen al half 7). En zo kon onze avond gelukkig toch nog doorgaan.
Een super leuke Sinterklaas en 2 geweldige pieten, ze deden het echt heel gaaf.
Kindjes tevreden en gelukkig, en wij als ouders misschien nog wel meer.
Dus, mocht je nog een Sinterklaas zoeken, zijn deze: http://dordrechtzwartepieten.nl/
Dit is absoluut wel een aanrader!
<<

Kajaka

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2868

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:15

Bericht 28 Nov 2015 23:15

Re: Boek nooit je Sinterklaas bij...

Jeetje wat slecht! Dat kun je toch echt niet maken. Gelukkig hebben jullie uiteindelijk een leuke avond gehad!
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5497

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 28 Nov 2015 23:18

Re: Boek nooit je Sinterklaas bij...

Dat was even spannend dan, gelukkig heb je het nog kunnen oplossen!

Ik denk dat het voor de mensen zelf ook stressen is, het is maar een paar weekenden per jaar en ze hopen er natuurlijk ook een zakcentje aan over te houden dus waarschijnlijk hadden ze het gewoon allemaal te strak gepland waardoor er echt niks fout mag gaan of mag uitlopen. Hopelijk leren ze er van. Ik mag er vanuit gaan dat ze het in ieder geval niet met opzet hebben gedaan, maar daar heb je op dat moment niks aan want jij zit daar met stuiterende kinderen.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 28 Nov 2015 23:22

Re: Boek nooit je Sinterklaas bij...

Lot schreef:Dat was even spannend dan, gelukkig heb je het nog kunnen oplossen!

Ik denk dat het voor de mensen zelf ook stressen is, het is maar een paar weekenden per jaar en ze hopen er natuurlijk ook een zakcentje aan over te houden dus waarschijnlijk hadden ze het gewoon allemaal te strak gepland waardoor er echt niks fout mag gaan of mag uitlopen. Hopelijk leren ze er van. Ik mag er vanuit gaan dat ze het in ieder geval niet met opzet hebben gedaan, maar daar heb je op dat moment niks aan want jij zit daar met stuiterende kinderen.


Ze adverteren met 'al 15 jaar ervaring' enz, dan mag je toch hopen dat ze weten dat strak plannen niet werkt ;)
Mijn gevoel zegt dat die show er later tussengekomen is, dat dat goed cashen was en dat ze hem er daarom tussen gezet hebben.

Ja, gelukkig hebben de kids er niet echt iets van gemerkt, behalve dat het heeeel lang duurde. We hebben ze voorgehouden dat Sint in een enorme file stond :P
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5497

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 28 Nov 2015 23:24

Re: Boek nooit je Sinterklaas bij...

Oké, ja dan mag je dat inderdaad wel verwachten. Al kan het natuurlijk altijd uitlopen, maar helemaal afzeggen is sowieso not done.
<<

Anoniem177

Bericht 28 Nov 2015 23:25

Re: Boek nooit je Sinterklaas bij...

Wat belachelijk dat zij het hebben laten afweten. Misschien was het wel omdat ze daar flink geld konden verdienen maar dan nog, je doet zoiets voor de kids en niet om het geld. Tenminste dat zou mijn idee er achter zijn.
<<

Anoniem151

Bericht 28 Nov 2015 23:37

Re: Boek nooit je Sinterklaas bij...

Damn, wat is die advertentie slecht geschreven zeg!
<<

Annie24

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1405

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:22

Bericht 28 Nov 2015 23:43

Re: Boek nooit je Sinterklaas bij...

Gelukkig is het alsnog goed gekomen :banaan: Kids zullen nu vast heeeerlijk slapen.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik het wel een beetje rare advertentie vind en ik persoonlijk op basis van de advertentie ze niet besproken had. Die uit Dordrecht ziet er beter uit.
Afbeelding
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 28 Nov 2015 23:47

Re: Boek nooit je Sinterklaas bij...

Ja de advertentie waarop mijn schoonzus ze geboekt had was al verwijderd. Dus geen idee wat daar de strekking van was. Deze kwam ik na lang googlen ergens tegen.

Van die Dordtse pieten hadden we nog niet eerder gehoord. Anders hadden we die gelijk wel geboekt :P
Onthouden we in ieder geval voor volgend jaar.
<<

Anoniem234

Bericht 28 Nov 2015 23:47

Re: Boek nooit je Sinterklaas bij...

Wat slecht idd. Maar die advertentie is idd echt erg ook.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 28 Nov 2015 23:49

Re: Boek nooit je Sinterklaas bij...

Lees nu de advertentie zelf ook.. lijkt wel gegoogle-translated haha
Mijn schoonzus kennende zag de advertentie, waar vanuit ze ze geboekt heeft, er niet zo uit..
<<

Gijs.

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3165

Geregistreerd: 13 Apr 2014 10:04

Bericht 28 Nov 2015 23:57

Re: Boek nooit je Sinterklaas bij...

Wat fijn voor jullie kinderen dat jullie nog vervanging hebben gevonden!
I made a wish and you came true
L. 22-01-2012 M. 16-05-2014
<<

Anoniem148

Bericht 29 Nov 2015 08:06

Re: Boek nooit je Sinterklaas bij...

Staan ook 2 mailadressen in. Apart allemaal en wat vervelend dat het net jullie trof.
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5466

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 29 Nov 2015 10:20

Re: Boek nooit je Sinterklaas bij...

Jeetje wat erg zeg! Dat kunnen ze toch niet maken! Gelukkig is het nog goed gekomen!
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17384

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 29 Nov 2015 13:42

Re: Boek nooit je Sinterklaas bij...

OMG wat erg! Die arme kindjes, oooh kan me zo goed voorstellen wat ze dan voelden haha... zou ie wel echt komen??
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:47

Bericht 29 Nov 2015 18:16

Re: Boek nooit je Sinterklaas bij...

Oeh dat was even echt spannend dan!

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers