Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Welke panty?

<<

Hope

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 28 Jun 2014 16:08

Bericht 29 Nov 2015 09:56

Welke panty?

Ik heb een aantal (zwarte) jurkjes in mijn kast liggen die nog nooit gedragen zijn, omdat ik niet goed weet wat voor panty ik er onder moet dragen. Hoeveel denier bijvoorbeeld. Ik had een 80 denier gekocht maar dat vond ik wel erg somber. Ook had ik een 40 denier, maar ik vond die panty lelijk.
Waar halen jullie je panty's en hoeveel denier dragen jullie vaak onder dagelijkse jurkjes in de winter?
<<

Luisa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2823

Geregistreerd: 19 Okt 2013 11:39

Bericht 29 Nov 2015 10:43

Re: Welke panty?

Ik heb voor panty's nooit meer dan 40 den volgens mij. Daarmee heb ik het dan niet koud, gewoon niet te lang naar buiten dan. Verder geen zwarte panty, al helemaal niet onder zwarte kleding. Ik haal altijd panty's bij de Hema en vergeet altijd hoe de kleur daar heet. Het is een beetje donkergrijs/ aubergine achtig.
<<

Anoniem147

Bericht 29 Nov 2015 11:53

Re: Welke panty?

Ligt aan de rest van mijn outfit.

Bij stoerdere kledingstukken draag ik vaak een combinatie tussen een maillot en panty. Ik heb er nu bijv. eentje met een gedeelde viscose en echt wol (ik geloof dat hij 80 den is).

Verder heb ik ook een aantal zwarte panty's van 40 denier. Vaak gebruik ik half glanzend en een ondersteunende panty die hebben verstevigde stukken bij de enkels en rondom je bovenbeen/bil. Die trek ik aan bij strakkere zwarte jurkjes en als ik er iets netter wil uitzien. Wat bijna nooit is haha.

Ik zou trouwens niet weten wat ik voor een kleur aan moet doen onder zwart als ik geen zwart zou 'mogen' dragen. Maar ik hou dan ook wel van 'All black everything' en echt niet van nude/grijs.
<<

ThinkPink

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 494

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:22

Bericht 29 Nov 2015 14:03

Re: Welke panty?

Onder een zwart jurkje draag ik altijd een zwarte panty. Ik koop altijd zwarte van 40 denier van Oroblu. Wel wat duurder maar ik vind ze veel mooier dan van de Hema. Ik weet niet goed hoe ik dat moet omschrijven maar de laatste keer dat ik ze van de Hema had, leken er wel allemaal van die zwarte streepjes in te zitten.
Afbeelding

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers