Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Twijfels over mijn huwelijk

<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 26 Sep 2015 20:17

Re: Twijfels over mijn huwelijk

Ik zou er zeker ook nog voor gaan.
<<

Dina

Noob

Berichten: 103

Geregistreerd: 19 Dec 2013 12:08

Bericht 24 Nov 2015 12:21

Re: Twijfels over mijn huwelijk

Eventjes na 2 maanden een update vanaf mijn kant.

We zijn er samen volledig voor gegaan, hebben alle tijd en energie in elkaar gestoken. Zijn samen gaan winkelen, bioscoop, uit eten. Echt gewoon weer daten en tijd voor elkaar.
Helaas heeft dit niet mogen werken op dit moment en zijn we op dit moment tijdelijk uit elkaar. We gingen teveel proberen, we waren onszelf niet meer en konden niks meer van elkaar hebben, omdat we het zo graag wilden laten slagen. We besloten dus dat het beter was als we eventjes tijdje apart van elkaar zouden wonen om te kijken of we elkaar missen en hoe we ons erbij voelen.
Niet de update die ik graag wilde geven dus :(
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6123

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 24 Nov 2015 13:53

Re: Twijfels over mijn huwelijk

Lief dat je een update komt geven. Wat jammer dat het niet heeft mogen werken tot nu toe. Straks kunnen jullie jezelf in ieder geval niet verwijten dat jullie er niet voldoende aan gewerkt hebben. Veel sterkte gewenst.
<<

Peinture

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1304

Geregistreerd: 09 Sep 2013 18:27

Bericht 24 Nov 2015 14:24

Re: Twijfels over mijn huwelijk

Wat SoGood zegt vind ik ook, sterkte :hug:
<<

Lilou

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1510

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:29

Bericht 25 Nov 2015 14:02

Re: Twijfels over mijn huwelijk

Wat jammer Dina, lijkt me heel moeilijk om het allebei zo graag te willen en écht samen geprobeerd te hebben, maar dan toch te moeten constateren dat het niet gaat. Hebben jullie een afspraak over hoe lang de 'tijdelijke' pauze is? Sterkte.
♥️ N. juli 2014
♥️ L. maart 2016
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5466

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 25 Nov 2015 14:24

Re: Twijfels over mijn huwelijk

Wat naar Dina! Sterkte!
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Anoniem244

Bericht 25 Nov 2015 14:44

Re: Twijfels over mijn huwelijk

Jacobien schreef:Wat naar dat je zo twijfelt over je huwelijk. Wat het eerste was dat in mij opkwam was: o, dat had ik ook met mijn ex. Ik voelde me ook niet meer tot hem aangetrokken en kreeg het al benauwd als ik alleen al dacht aan seks met hem. En als hij dan aanstalten maakte, had ik altijd wel een smoes, of ik deed alsof ik sliep. Ik ben toen ook gaan twijfelen over mijn relatie. In die moeilijke tijd kwam ik een andere man tegen en ik werd verliefd. Voor mij een teken aan de wand dat mijn relatie gewoon niet goed zat, EN geen zin meer in seks, EN verliefd worden op een ander. Voor mij was 1 en 1 toen 2. Ik ben weggegaan bij hem en later een relatie gekregen met de kerel waar ik verliefd op werd. Ik ben nu gelukkiger dan ooit, met veel seks.
Ik typ dit niet omdat ik denk dat jouw situatie hetzelfde is als de mijne, maar voor mij was het wel echt een teken dat mijn relatie niet goed zat, seks is voor mij enorm belangrijk.
Ik hoop dat het bij jou anders gaat zijn, misschien kan inderdaad relatietherapie werken, als jullie er allebei nog toekomst inzien zou ik het zeker proberen, maar wees vooral eerlijk tegen jezelf en geef je relatie alleen nog een kans als je erin gelooft dat het nog kan veranderen. Sterkte!!


Dit had echt mijn post kunnen zijn.


Dina, wat rot om te lezen...
Ik had hetzelfde, hebben ook maanden geprobeerd om het weer terug te krijgen maar mijn gevoel was echt weg en voor mij werkte het niet meer. Ex dacht er anders over en wilde niet opgeven. Nu is de scheiding bijna rond... Voor mij voelt dit als de goede beslissing, hoe moeilijk ook. Ben niet getrouwd om in korte tijd weer te scheiden, maar de koek was op.

Ik hoop dat het bij jullie anders zal lopen... Wat ik zo lees willen jullie echt nog wel en is er ook gevoel voor elkaar.
Sterkte :hug:
<<

Anoniem164

Bericht 29 Nov 2015 13:26

Re: Twijfels over mijn huwelijk

Dina schreef:Eventjes na 2 maanden een update vanaf mijn kant.

We zijn er samen volledig voor gegaan, hebben alle tijd en energie in elkaar gestoken. Zijn samen gaan winkelen, bioscoop, uit eten. Echt gewoon weer daten en tijd voor elkaar.
Helaas heeft dit niet mogen werken op dit moment en zijn we op dit moment tijdelijk uit elkaar. We gingen teveel proberen, we waren onszelf niet meer en konden niks meer van elkaar hebben, omdat we het zo graag wilden laten slagen. We besloten dus dat het beter was als we eventjes tijdje apart van elkaar zouden wonen om te kijken of we elkaar missen en hoe we ons erbij voelen.
Niet de update die ik graag wilde geven dus :(


Wat balen voor jullie, dat het toch niet heeft gebracht wat jullie hoopten.
Hoe voel je je er nu onder dan? Hebben jullie wel contact?
Vorige

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers