Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Eerste keer vliegen, tips?

<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43706

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 23 Nov 2015 19:13

Re: Eerste keer vliegen, tips?

Wow dat is wel fijn dan. Ze staan er om bekend om echt een godsvermogen te vragen voor dat soort dingen. Fijn!
Let's discover the world together.
<<

Anoniem149

Bericht 23 Nov 2015 19:29

Re: Eerste keer vliegen, tips?

Ja dat dacht ik dus ook, daarom zoveel stress, dat kan volgens mij meer kosten dan onze tickets bij elkaar.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 24 Nov 2015 12:02

Re: Eerste keer vliegen, tips?

Idd! Geluk gehad hoor want volgens mij rekenen ze hier idd goud geld voor.
<<

Anoniem149

Bericht 24 Nov 2015 13:23

Re: Eerste keer vliegen, tips?

Heb net even gekeken, het is inderdaad veranderd. En meteen even gekeken wat ze er normaal voor vragen, kwam bedragen tegen van €110! Inderdaad een hoop geld.
<<

Anoniem149

Bericht 25 Nov 2015 20:31

Re: Eerste keer vliegen, tips?

Ik heb nog even een vraag, is het nou wel of niet toegestaan om eten mee te nemen in het vliegtuig?
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 25 Nov 2015 20:49

Re: Eerste keer vliegen, tips?

Ja hoor. Drinken niet, eten wel.
R. 2013
D. 2016
<<

Hunt

Kwebbel

Berichten: 497

Geregistreerd: 11 Nov 2013 12:24

Bericht 25 Nov 2015 20:50

Re: Eerste keer vliegen, tips?

Ja dat mag!

'U mag uw eigen eten meenemen aan boord. Echter, voor de veiligheid van de passagiers mag u geen warme dranken meenemen aan boord.'

https://www.ryanair.com/nl/nl/nuttige-informatie/Klantenservice/Veelgestelde-vragen#17-6
<<

Anoniem173

Bericht 25 Nov 2015 20:52

Re: Eerste keer vliegen, tips?

Je mag wel een flesje drinken achter de douane kopen en die meenemen. Ryanair is vrij prijzig aan boord, maar ja de vliegvelden ook wel ;).
<<

Anoniem149

Bericht 25 Nov 2015 20:55

Re: Eerste keer vliegen, tips?

Oke dank je wel. Had het eigenlijk zelf wel op kunnen zoeken ja, maar ben een beetje gespannen..
<<

Hunt

Kwebbel

Berichten: 497

Geregistreerd: 11 Nov 2013 12:24

Bericht 25 Nov 2015 20:58

Re: Eerste keer vliegen, tips?

Elize schreef:Oke dank je wel. Had het eigenlijk zelf wel op kunnen zoeken ja, maar ben een beetje gespannen..


Geeft niets! Ben ik ook altijd. Komt allemaal goed! Marin heeft je goed voorbereid lees ik :)
<<

Anoniem149

Bericht 25 Nov 2015 21:02

Re: Eerste keer vliegen, tips?

Heb inderdaad de rest ook nog even doorgelezen, de tip van Marin van het flesje water ga ik ook gebruiken. En daar staat ook gewoon dat eten mee mag, ik ben echt heel erg :palm:
<<

Hunt

Kwebbel

Berichten: 497

Geregistreerd: 11 Nov 2013 12:24

Bericht 25 Nov 2015 21:16

Re: Eerste keer vliegen, tips?

Ah joh kan gebeuren! :D

Morgen ga je toch? Lekker genieten van de voorpret en alvast een goede reis!
<<

Anoniem149

Bericht 25 Nov 2015 21:18

Re: Eerste keer vliegen, tips?

Ja morgenochtend om 6:00u op het vliegveld zijn, dus ga zo ook lekker alvast naar bed. Dank je wel, komt hopelijk helemaal goed!:D
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43706

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 25 Nov 2015 21:31

Re: Eerste keer vliegen, tips?

Goede reis!! Laat je even weten hoe het Was? Ik zat gisteren in het vliegtuig en moest telkens aan je denken. Hoe je het zou ervaren om voor t eerst re vliegen. Veel plezier!
Let's discover the world together.
<<

Anoniem149

Bericht 25 Nov 2015 21:57

Re: Eerste keer vliegen, tips?

Wat lief Marin! Ik zal even iets laten weten als we morgen in ons verblijf zitten! En dank je wel natuurlijk! :D
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43706

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 28 Nov 2015 17:00

Re: Eerste keer vliegen, tips?

Hoe vond je het vliegen?!
Let's discover the world together.
<<

Anoniem149

Bericht 28 Nov 2015 19:30

Re: Eerste keer vliegen, tips?

Ik heb me echt druk gemaakt om niks. Vond het in het begin allemaal wat raar, maar alles was nieuw voor me natuurlijk. Toen her dalen begon voelde je dat best wel vond ik, maar voor mijn gevoel waren we er nog lang niet dus ik schrok me rot, dacht dat her vliegtuig ermee stopte. Blijkt het er gewoon bij te horen haha. Vandaag terugreis dus helemaal geen angst gehad. Helaas wel erg veel last van mijn oor met dalen, veel erger dan op de heenreis. Nu ook nog steeds, dus heb net lekker gedoucht, paracetamol ingenomen en lig nu lekker op de bank.

Bedankt voor de tips nog, de rest ook natuurlijk.

Oh en het uitzicht, wauw daar heb ik echt van genoten. Op de heenreis veel bewolking, maar op de terugreis was het echt prachtig.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43706

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 29 Nov 2015 07:29

Re: Eerste keer vliegen, tips?

Wat leuk! Wel heel vervelend van je oor, hopelijk trekt dat snel bij.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem170

Bericht 29 Nov 2015 10:42

Re: Eerste keer vliegen, tips?

Vervelend van je oor! Kan inderdaad ook even duren voordat overgaat. Hoeft trouwens niet elke keer te zijn, bij sommige vliegvelden moet de piloot veel steiler dalen dan andere
Vorige

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers