Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Zwarte Cross / andere festivals

<<

nijntje

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 93

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:31

Bericht 21 Jul 2015 22:21

Zwarte Cross / andere festivals

Zojuist ben ik maar eens begonnen met inpakken voor de Zwarte Cross. Dit is de eerste keer dat ik het hele weekend ga en nu begin ik toch te twijfelen of ik genoeg spullen meeneem. :redface:

Wat nemen jullie mee naar een (meerdaags) festival en wat moet ik echt niet vergeten.

Ik heb trouwens de volgende spullen al ingepakt:
tent, matje, slaapzak, pyjama, toiletartikelen, schone kleren voor 3 dagen.
<<

Anoniem127

Bericht 21 Jul 2015 22:24

Re: Zwarte Cross / andere festivals

Da's ook zo'n beetje wat ik eerder meenam als ik een weekend ging. Misschien nog vochtige doekjes, handdoeken, washandjes, wat eten?
<<

Blunt

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 723

Geregistreerd: 16 Sep 2013 14:48

Bericht 21 Jul 2015 23:03

Re: Zwarte Cross / andere festivals

ORS, pleisters, ducttape, touw, ibuprofen, diarreeremmers, plastuitjes, handsanitizer, vochtige doekjes, slippers, hammamdoek, vuilniszakken, ponchos, druivensuiker, oordopjes, zaklamp
<<

Anoniem173

Bericht 22 Jul 2015 06:03

Re: Zwarte Cross / andere festivals

Eten en drinken mag je ip niet meenemen dus dat zou ik allemaal thuis laten.

Ik zou meer schone kleren dan voor 3 dagen meenemen. Als je flink zweet of er bier overheen gaat (wat regelmatig gebeurd) is een extra verschoning fijn.

Poncho's, regrnlaarzen en oude gympen mogen ook niet ontbreken.
<<

Lady starstruck

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1725

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:18

Bericht 24 Jul 2015 17:00

Re: Zwarte Cross / andere festivals

Ik wil er al jaren heen. En dat zeg ik ook echt al jaren. Maar het komt er maar niet van. Voor diegene die wel gaan. Ik ben jaloers haha.
L. 02-03-2016
A. 15-01-2018
♥️♥️
<<

Tsjip

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1323

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 24 Jul 2015 21:04

Re: Zwarte Cross / andere festivals

Wij genieten al jaren vanuit onze achtertuin van de Zwarte Cross! Hebben er ook jarenlang gewerkt. Gisteren en vandaag ook echt genoten van alle gekke dingen die we hier in het dorp hebben zien rijden.

Verder geen tips haha!
04-12-2013
03-05-2016



Instagram: Huis4_
<<

Anoniem154

Bericht 21 Nov 2015 22:02

Re: Zwarte Cross / andere festivals

En de kaarten kunnen weer besteld worden!

Dagkaarten voor zondag zijn binnen.
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6359

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:24

Bericht 24 Nov 2015 16:31

Re: Zwarte Cross / andere festivals

Ik heb ze ook gekocht voor de zondag! We gaan met mijn opa, die dan een paar dagen later 80 wordt. Het leek hem jaren terug al tof, maar kreeg toen kanker en uiteindelijk een stoma. Een beter verjaardagscadeau kan dan volgens mij niet. :)
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Anoniem173

Bericht 24 Nov 2015 16:59

Re: Zwarte Cross / andere festivals

Wat lief Thunder!

Ik ga volgend jaar denk ik niet ben nu 5x geweest zowel weekenden als dagjes. Maar merk toch dat ik het elk jaar iets minder leuk vind. Het is zo druk, de artiesten niet zo bekend enz.
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 25 Nov 2015 21:48

Re: Zwarte Cross / andere festivals

Jaaaaa na jaren mislukte pogingen om met mn ex er heen te gaan ga ik nu dan toch ein-de-lijk naar de zwarte cross in 2016. Zojuist de weekendkaarten gekocht met €50 grote denkers korting :cheering:

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers