Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Emailadres eigen bedrijf

<<

Anoniem304

Bericht 25 Nov 2015 13:56

Re: Emailadres eigen bedrijf

Ik vind het, hoe moet ik dat zeggen, zonde denk ik om een bedrijf, 'eigen bedrijfje' te noemen. Ik vind het niet serieus klinken. Zoals Lejow, je bent toch nu gewoon ondernemer, je hebt een bedrijf met de hele KVK reutemeteut. Of je nou taarten bakt of tuingereedschap verkoopt maakt dan niet uit. Het is gewoon een bedrijf/onderneming in mijn ogen.

De Tante Jannie's die 2x per jaar een taart bakken voor de hobby en dat een eigen bedrijfje noemen, daar zou ik met een echt eigen bedrijf of webshop niet graag mee vergeleken worden. En dat is dus het gevoel wat ik heb als iemand zijn/haar bedrijf een 'eigen bedrijfje' noemt.
<<

anoniem213

Bericht 25 Nov 2015 14:03

Re: Emailadres eigen bedrijf

Helemaal eens met Yadira. En ook als je het zelf anders ziet of niet deze connotatie hebt bij 'bedrijfje' is het misschien goed om te beseffen dat anderen dat dus wel hebben.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43721

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 25 Nov 2015 14:30

Re: Emailadres eigen bedrijf

Ik vind het ook stom om het een bedrijfje te noemen. Soms doe ik het per ongeluk, maar ik vind - hoe klein ook - als je een eigen bedrijf hebt, je dat gewoon zo moet noemen.

Overigens heb ik nog steeds geen nieuw emailadres (info@bedrijf) gemaakt. Dit kon niet handig met m'n vorige website en voor m'n nieuwe moet ik het nog maken. Zou ik wel heel fijn vinden want het oogt gewoon professioneler. Ik heb op m'n website overigens niet m'n emailadres staan, maar een contactformulier. Dat vind ik sowieso fijner. Die leidt wel naar m'n emailadres dus ik antwoord dan nu met m'n Gmail. Ik wil dit dus nog graag veranderen naar een professioneler emailadres.
Let's discover the world together.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 25 Nov 2015 19:59

Re: Emailadres eigen bedrijf

Dat blijkt dan inderdaad June!
Vorige

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers