Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Reven (schouder)

<<

Anoniem172

Bericht 24 Nov 2015 20:00

Reven (schouder)

Zijn er meiden die zo'n operatie hebben ondergaan? Ik ben benieuwd naar de ervaringen omdat de kans erin zit dat dit bij mij moet gebeuren
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5349

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:12

Bericht 24 Nov 2015 22:08

Re: Reven (schouder)

Ik ben nu ongeveer 3 jaar geleden hier aan geopereerd en daar ben ik nog dagelijks blij mee!
Mijn schouder schoot meerdere malen per dag uit de kom en ik kon er dus echt haast niets meer mee.
De operatie en het herstel vond ik best pittig, maar dus echt de moeite waard. Tijdens de operatie kwamen ze er trouwens achter dat de aanhechtingen van spieren en pezen in mijn schouder los zaten, dit door een motorongeluk wat ik heb gehad. Deze hebben ze weer vast gezet.

Ik moet nog steeds wennen aan het feit dat ik bepaalde bewegingen niet meer kan maken trouwens, als ik nu jeuk op mijn rug heb kan ik er niet meer zo goed bij :P
10.04.17
<<

Anoniem172

Bericht 25 Nov 2015 12:13

Re: Reven (schouder)

Dank Saga voor je antwoord! Ik heb dus nog niet dat mijn schouder uit de kom schiet (begrijp wel dat ik een voorloper hiervan heb) maar op de mri was wel te zien dat het kapsel uitgerekt is en ik heb al 4 jaar onwijs veel pijn. Nu heb ik net 5 maanden bij de fysio geprobeerd dit te verbeteren maar er zit echt geen schot in de zaak. Vanmiddag moet ik weer terug naar de orthopeed, ben benieuwd wat hij gaat zeggen. Mocht het zover zijn mag ik jou dan tegen die tijd een pb sturen als ik nog vragen heb?
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5349

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:12

Bericht 25 Nov 2015 15:59

Re: Reven (schouder)

Natuurlijk mag dat!

En wat goed dat je nu al doorgestuurd wordt, ik heb er echt veel te lang mee doorgelopen waardoor mijn uiteindelijke herstel veel moeizamer ging. Naar welke orthopeed ga je? Ik ben door Van der List in de Bergmankliniek geholpen, echt een geweldige man!
10.04.17

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers