Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Deliveroo

<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43735

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 25 Nov 2015 14:38

Deliveroo

Welke Amsterdammers hebben hier al gebruik van gemaakt? Deliveroo is een service waarbij je thuis kunt bestellen bij restaurants en zij regelen dan de bezorging. Dit zijn restaurants die normaliter geen bezorgdienst aanbieden (dus net wat beter dan de standaard bezorg Chinees en pizza) maar via Deliveroo kunnen ze alsnog bezorgdienst aanbieden. Ik vind het echt superleuk! Ik heb dit gisteren bij een vriendinnetje in Engeland gedaan (het is Brits van oorsprong) maar het zit nu ook al in Amsterdam. Zo hoef je niet uiteten om lekker thuis te eten als je niet wilt koken. En ik las gisteren dat het per 1dec ook naar Haarlem komt! Jeej, hopelijk bezorgen ze ook op onze postcode. En het komt vast gauw naar de rest van Nederland.

Iemand die het al heeft geprobeerd in Amsterdam?
Let's discover the world together.
<<

Briggy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1526

Geregistreerd: 19 Nov 2015 16:49

Bericht 25 Nov 2015 14:41

Re: Deliveroo

Hopelijk komt het snel naar Utrecht en omgeving :D. Lijkt me erg handig!
AfbeeldingAfbeelding
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43735

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 25 Nov 2015 14:42

Re: Deliveroo

Vast wel! Dat is ook een grote stad!
Let's discover the world together.
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6723

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 25 Nov 2015 15:16

Re: Deliveroo

Laatst naar gekeken maar helaas bezorgen ze niet op onze postcode :thumbdown:
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Anoniem156

Bericht 25 Nov 2015 16:07

Re: Deliveroo

Ik wilde hier laatst bij bestellen met een vriend van me, hij is er heel tevreden over. Helaas waren er geen restaurants in de buurt open dus hebben we bij Foodora besteld. Ook prima, maar volgens die vriend is deliveroo meer servicegericht.

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers