Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


advertentie laten maken

<<

Anoniem162

Bericht 25 Nov 2015 11:31

advertentie laten maken

Oke waar begin ik :palm:
Ik heb wel ooit vaker flyers gemaakt maar nu wil ik graag adverteren in een vaktijdschrift. maar waar begin ik om een advertentie te laten maken? Moet ik een grafisch vormgever hebben of juist iemand anders benaderen?
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:55

Bericht 25 Nov 2015 11:36

Re: advertentie laten maken

Ik zou inderdaa nasr een vormgever stappen. En liever niet de eerste de beste, maar 1 die begrijpt wat jij wilt uitstralen.
Tenzij je al een logo en huisstijl hebt en het een simpele advertentie moet worden.
Bij het tijdschrift waar he wil adverteren kan alvast de aanleverspecificaties opvragen, die heb je nodig voor je wat ontwerpt.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43732

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 25 Nov 2015 11:38

Re: advertentie laten maken

Ik heb dat een keer door een vormgever laten doen. Voordeel was dat het m'n tante was en dus heb ik er niet voor hoeven betalen (ze gaf het uiteindelijk als verjaardagscadeautje). Ik zou het zelf nog wel kunnen maar het is toch fijner om zoiets te laten maken.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem162

Bericht 25 Nov 2015 11:39

Re: advertentie laten maken

Bedankt!
Ik heb al sinds 2007 mijn logo dus daarvoor is het niet nodig. Maar een fatsoenlijke advertentie, ik kom niet verder met mijn eigen tekst (ik wil dan ook te veel schrijven en pakkend is het niet).

Marin, heeft jouw tante een bedrijf? wil je mij een pm sturen, ik heb inmiddels zoveel bedrijven via google hahaha dat is ook niet handig.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43732

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 25 Nov 2015 12:01

Re: advertentie laten maken

Ja maar niet specifiek daarin. Meer voor de overheid enzo. Dus ik denk niet dat je daar wat aan hebt. Ze deed dit meer voor mij uit vriendschappelijke band.

Maar twijfel je over louter de opmaak of echt over de inhoud? Want anders heb je misschien meer aan een reclamebureau.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem162

Bericht 25 Nov 2015 12:19

Re: advertentie laten maken

een opmaak heb ik al helemaal niet. Qua tekst weet ik het een beetje maar ik loop gewoon vast.
ik zal eens zoeken op reclamebureau's in de buurt, misschien zit daar wel wat bij.
bedankt
<<

anoniem213

Bericht 25 Nov 2015 12:41

Re: advertentie laten maken

En let ook op je spelling. In veel advertenties en reclames zitten spelfouten en dat is zo slordig. Helaas zien reclamebureaus dat ook niet altijd.
<<

Anoniem162

Bericht 25 Nov 2015 13:00

Re: advertentie laten maken

Bedankt voor de tip!

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers