Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Sweet table

<<

Gijs.

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3165

Geregistreerd: 13 Apr 2014 10:04

Bericht 08 Jan 2015 17:43

Sweet table

Voor de derde verjaardag van mijn oudste aap wil ik een sweet table gaan maken. Hij houdt zelf niet van taart, en ik vind het juist wel leuk als hij zelf ook wat lekkers kan eten op zijn verjaardag (of is het stom om geen taart te hebben op een kinderverjaardag?)
Ik heb niet echt een thema, wil alleen zoveel mogelijk kleur :) ik er op wil gaan zetten;
- kleine fototompoucen
- oreo truffels op een stokje (soort cakepopsachtig)
- blokjes appelcake
- kleine zelfgebakken chocolatechipcookies
- schaal met m&m's
- misschien nog iets van soesjes?

Ik ben wel benieuwd naar ervaringen: hoeveel dingetjes je ongeveer per persoon rekent, of al die zoetigheid genoeg is of er toch ook nog chips/nootjes/toastjes verwacht wordt door de visite en ik wil ook graag foto's zien!
I made a wish and you came true
L. 22-01-2012 M. 16-05-2014
<<

Anoniem313

Bericht 08 Jan 2015 18:05

Re: Sweet table

Ik kende de term niet, maar het klinkt leuk! En tompoucen en appelcake enzo vallen bij mij gewoon onder de taart hoor. Soesjes zijn ook leuk, ziet er ook altijd lief uit vind ik.

Deze heb ik al vaker op het forum gezegt maar lijken me ook heel leuk hiervoor:
http://chickslovefood.com/sinner-sunday ... laderdeeg/

Ik zou denk ik op 3 dingetjes pp rekenen en dan toch iets meer maken zodat je in ieder geval genoeg hebt. Qua hartig; ik ga ervan uit dat mensen na de thee en de zoetigheid ook wel een borrel lusten, dus dan zou ik zeker ook voor hartige dingen zorgen. Sowieso houdt niet iedereen van zoet.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 08 Jan 2015 20:42

Re: Sweet table

Jeej! Leuk!
Ik ga er ook weer een maken voor B, Jip en Janneke thema dit keer.

Ik zou er vanuit gaan, dat mensen van drie kwart van de dingen wel wat pakken. Zeker als het kleine hapjes zijn!
Je kunt er ook nog drinken bij zetten.

Hier een foto van de sweettable vorig jaar
Afbeelding


Ik ga vanavond aan de slag met bedenken wat ik allemaal op de tafel van dit jaar wil :D
In ieder geval een klein taartje (we vieren het 2 keer, dus maak 2 kleine taartjes).
Verder cupcakes en cakepops
Jip en janneke rozijntjes
Jip en janneke likkoekjes
roze pakjes wickey (de thema kleur wordt roze)
Misschien wel oreobonbons

Verder doe ik ook wel wat chips op tafel, en nootjes, kaasjes, worstjes.
Vraag me niet hoeveel, want ik koop altijd te veel haha
<<

Gijs.

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3165

Geregistreerd: 13 Apr 2014 10:04

Bericht 08 Jan 2015 23:38

Re: Sweet table

Jaaa, ik hoopte al op een reactie van jou, Lejow! Super leuk dat thema ook zo doorgevoerd!

Bij de leukste taarten kwam ik ook een topic tegen over een regenboog sweet table. Die had allerlei kleuren wicky op tafel gezet, zag er ook heel leuk uit! (Maar wij verwachten niet zoveel kinderen, en om nou alle volwassenen een pakje wicky in hun handen te drukken... ;) )

Caulfield, leuk die appelrozen! Simpel, maar gaaf effect :)

Ik ga dan toch ook maar wat hartige dingen erbij bedenken... Ik hoopte gewoon koffie en daarna weer de deur uit. Haha oké dit klinkt echt onvriendelijk, maar we hebben een heel klein huis en ik heb een hekel als visite heel erg lang blijft hangen op verjaardagen omdat we de visite proberen te verdelen en het anders niet meer past. Maarja, daar zal ik me dan maar bij neerleggen en wat worst, kaas en ander spul in huis halen.
I made a wish and you came true
L. 22-01-2012 M. 16-05-2014
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:58

Bericht 09 Jan 2015 01:07

Re: Sweet table

Ik heb voor N. haar verjaardag ook een sweettable gemaakt, zal morgen even een foto zoeken. Wij hadden taart, cupcakes, cakepops, negerzoenen en koekjes op tafel staan. Ja qua hoeveelheid vind ik altijd maar lastig, net zoals bij een High tea. Niet iedereen eet van alles wat. Ik heb ervoor gezorgd dat iedereen in elk geval een stuk taart had en de rest gewoon kon pakken. Wij hebben trouwens ook altijd hartige hapjes, dus ik had weer veel te veel uiteindelijk.
<<

Anoniem219

Bericht 09 Jan 2015 07:11

Re: Sweet table

Super leuk!! Misschien ga ik wel een frozen Sweet table maken als D 5 wordt.... :smile:
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 09 Jan 2015 09:10

Re: Sweet table

Aagje! schreef:Super leuk!! Misschien ga ik wel een frozen Sweet table maken als D 5 wordt.... :smile:


Ohhhhhhh maak me gek
whahahahahahahhaha
:love:

(het is dat B daar nog te jong voor is)
<<

Anoniem219

Bericht 09 Jan 2015 09:44

Re: Sweet table

Lejow schreef:
Aagje! schreef:Super leuk!! Misschien ga ik wel een frozen Sweet table maken als D 5 wordt.... :smile:


Ohhhhhhh maak me gek
whahahahahahahhaha
:love:

(het is dat B daar nog te jong voor is)



Ik denk dat ik het gewoon ga doen.... Leuke frozen taart, Olaf poppetjes, cupcakes... Als er maar veel blauw en wit in zit haha....
<<

Gijs.

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3165

Geregistreerd: 13 Apr 2014 10:04

Bericht 09 Jan 2015 11:57

Re: Sweet table

Leuk aagje! Dat zie ik ook wel voor me! Olavjes, ijsterretjes, etc. Gaaf!

Luuk wil alleen graag een GTA taart (van het zeer agressieve spel, waar hij van mijn vriend af en toe een stukje mag spelen. Dan wel alleen in een auto rondrijden of rondlopen natuurlijk, niet vechten of schieten ofzo. Maar toch, ik vind het niet echt geschikt, laat staan een leuk thema...). Ik heb 100 andere leuke taarten laten zien van cars, planes, babytv, zandkasteel, maar het wordt allemaal afgewezen.
I made a wish and you came true
L. 22-01-2012 M. 16-05-2014
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 09 Jan 2015 12:01

Re: Sweet table

Haha, een GTA taart. Ik vind deze dan nog wel leuk: http://res.cloudinary.com/cd/image/uplo ... svqjrx.jpg

Sommige onderdelen zou ik dan gewoon weglaten. Gewoon alleen dat mannetje en die auto.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem181

Bericht 09 Jan 2015 16:27

Re: Sweet table

-
Laatst gewijzigd door Anoniem181 op 09 Feb 2016 17:46, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem122

Bericht 09 Jan 2015 17:09

Re: Sweet table

Aagje! schreef:
Lejow schreef:
Aagje! schreef:Super leuk!! Misschien ga ik wel een frozen Sweet table maken als D 5 wordt.... :smile:


Ohhhhhhh maak me gek
whahahahahahahhaha
:love:

(het is dat B daar nog te jong voor is)



Ik denk dat ik het gewoon ga doen.... Leuke frozen taart, Olaf poppetjes, cupcakes... Als er maar veel blauw en wit in zit haha....



Op Ebay kan je veel leuke dingen vinden hiervoor!
<<

Gijs.

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3165

Geregistreerd: 13 Apr 2014 10:04

Bericht 09 Jan 2015 17:10

Re: Sweet table

Susan schreef:Haha, een GTA taart. Ik vind deze dan nog wel leuk: http://res.cloudinary.com/cd/image/uplo ... svqjrx.jpg

Sommige onderdelen zou ik dan gewoon weglaten. Gewoon alleen dat mannetje en die auto.


Ja, die is idd nog wel oké, maar toch vind ik het niet leuk genoeg voor een 3 jarige. Ik wil best luisteren naar wat hij leuk vind, maar er zijn grenzen ;)
I made a wish and you came true
L. 22-01-2012 M. 16-05-2014
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 09 Jan 2015 17:17

Re: Sweet table

ไม่เป็นไร schreef:
Aagje! schreef:
Aagje! schreef:Super leuk!! Misschien ga ik wel een frozen Sweet table maken als D 5 wordt.... :smile:




Ik denk dat ik het gewoon ga doen.... Leuke frozen taart, Olaf poppetjes, cupcakes... Als er maar veel blauw en wit in zit haha....



Op Ebay kan je veel leuke dingen vinden hiervoor!


Inderdaad
En van die zakjes met marshmellows enzo erin, om je eigen sneeuwpop te maken.
Blauwe frootshoots met een eigen etiket er om heen.
Nepsneeuw op de tafel (vast nog wel ergens te vinden bij een tuincentrum in de uitverkoop)
Ledlampjes slingers
Blauwe en witte ballonnen en slingers
En grote olaf van papier

Zo leuk!
<<

Anoniem122

Bericht 09 Jan 2015 17:22

Re: Sweet table

Of deze, wel wat duurder, rond de 9 euro incl verzendkosten, maar heb je wel 50 cupcake bakjes
http://m.ebay.com/itm/171534231947?nav=SEARCH
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 09 Jan 2015 17:35

Re: Sweet table

*hoopt tot god op haar blote knieen dat B dit jaar Frozen leuk gaat vinden en dat het volgend jaar nog net zo'n hype is*
:love:

Nou... dat is gelukt hoor hahahaha en de hype is er ook nog steeds..
al wil ze ook graag een minion feestje zegt ze haha
Laatst gewijzigd door Lejow op 22 Nov 2015 22:15, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem219

Bericht 17 Jan 2015 16:59

Re: Sweet table

Ik heb de cupcake bakjes en eetbare dingen voor erop besteld. Het begin is er haha
<<

Anoniem154

Bericht 22 Nov 2015 22:03

Re: Sweet table

Heb je uiteindelijk nog een frozen sweettable gemaakt aagje?

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers