Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoe vaak controleren jullie je verlichting van de auto?

<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6219

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:32

Bericht 18 Nov 2015 19:10

Re: Hoe vaak controleren jullie je verlichting van de auto?

De eerste keer was het de lamp "aan de verkeerde kant" (waar de zekeringen zitten, heel krap dus), toen is het uiteindelijk mijn vader gelukt. De tweede keer, andere kant, hebben vriend en ik het zelf geprobeerd maar kregen de stekker niet los en om te voorkomen dat we iets anders stuk zouden maken ben ik alsnog naar de garage gegaan. Die jongen gaf ook aan dat je wel een barbaar moet zijn om die stekker los te krijgen.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Anoniem148

Bericht 20 Nov 2015 07:32

Re: Hoe vaak controleren jullie je verlichting van de auto?

Ik zie mijn koplampen altijd in een winkel als ik weg rijd en nu bedenk ik mij dat ik gisteren een zwakke voorlamp zag maar niet gezegd heb tegen mijn man :S
Mijn achterlichten heb ik een hele goeie controleur voor. Als ik bij mijn ouders weg rijd, kijkt mijn moeder mij altijd na. Als er dan een achterlicht kapot is, dan belt ze dat door als ik thuis ben :smile: En dan doe ik ook meteen de richting laten controleren en de rem. Speel dan het eerste stukje van de oprit/weg met de lampen.
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8447

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 20 Nov 2015 07:52

Re: Hoe vaak controleren jullie je verlichting van de auto?

Als de weerspiegeling minder is of weg is of als er andere automobilisten beginnen te seinen.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Plum

Kwebbel

Berichten: 450

Geregistreerd: 09 Sep 2013 11:33

Bericht 20 Nov 2015 14:13

Re: Hoe vaak controleren jullie je verlichting van de auto?

De auto van mijn man geeft aan als er een lampje vervangen moet worden.
Bij mijn auto controleer ik eigenlijk alleen de voorste lampen, zal binnenkort maar even eens kijken of het achterlicht ook nog allemaal werkt.
<<

Jeanette

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 955

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:31

Bericht 20 Nov 2015 15:32

Re: Hoe vaak controleren jullie je verlichting van de auto?

Niet :laughcry:
Meestal is het iemand anders die mij er op attendeert dat mijn verlichting stuk is.
Heb dat heel stom niet in de gaten.
Vorige

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron