Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Sinterklaaslootjes

<<

Bloom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3159

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:00

Bericht 20 Nov 2015 13:17

Sinterklaaslootjes

Voor Sinterklaas gaan we met de vriendengroep een dobbelspel doen. We hebben afgesproken dat we ieder 2 cadeautjes kopen voor in totaal 10 euro. Het liefst 2x5, 4&6 euro. De vriendengroep bestaat uit 3 vrouwen en 1 man. We hebben afgesproken te proberen geen 'onzin' prul te kopen.
Maar nu ben ik echt inspiratieloos. Wie kan mij op weg helpen?

Ik had al het spel Black Stories op het oog. Deze is echter al 9 euro, dus niet heel geschikt, tenzij ik hem ergens met korting kan bemachtigen. Wie heeft er nog meer inspiratie?

:sint: :sintpiet: :paard:
https://www.vinted.nl/member/51937209-nmeeuw

26-05-2021 💙 | 26-04-2023 💙
<<

Anoniem148

Bericht 20 Nov 2015 14:41

Re: Sinterklaaslootjes

Ik heb gewoon dingen gekocht die ik wil hebben.
Een leuke bloempot, theedoos, handschoenen enzovoorts
<<

Jeanette

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 955

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:31

Bericht 20 Nov 2015 14:51

Re: Sinterklaaslootjes

Gewoon de stad in duiken. Je kunt een hoop leuke kadootjes kopen voor weinig geld. Doe zelf met vriendinnen namelijk ook een dobbel spel ;)
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 20 Nov 2015 15:06

Re: Sinterklaaslootjes

Wij gaan vanavond ook zo'n spel doen. Wij zijn met drie vrouwen en twee mannen. Ons budget was 7,50 pp. Wij (mijn man en ik) hebben gekocht:
- losse thee met een thee ei (Hema, samen 4 euro)
- 2 waterglazen en een waterfles (Hema, samen 6 euro)
- een klein spelletje met grappige vragen en opdrachten (V&D, 2 euro, en ze hadden daar nog wel meer kleine spellen voor leuke prijsjes)
- chocolade Sint en Piet (Kruidvat, 1 euro)
- 2 krasloten (samen 2 euro)
Wel wat kleine dingetjes, maar ook twee 'grote' cadeaus binnen jouw budget, dus wellicht heb je hier nog wat aan.
Volgende week doen we ook met vier vriendinnen zo'n spel, maar daarvoor heb ik wel wat meer typische vrouwendingen gekocht, dus voor jou misschien minder leuk. Daar was het de bedoeling om 2 cadeautjes van ongeveer 5 euro en 2 van ongeveer 2,50 te kopen.
- sjaal (Primark, 6 euro)
- kerstsokken (Primark, 2,50)
- denim rugtas (Primark, 5,00)
- klein spelletje, soort pictionary (V&D, 2 euro)
Laatst gewijzigd door Mizz_S op 20 Nov 2015 15:08, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 20 Nov 2015 15:07

Re: Sinterklaaslootjes

Black Stories is wel een leuk spel trouwens!
<<

Bloom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3159

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:00

Bericht 20 Nov 2015 15:14

Re: Sinterklaaslootjes

Ik was sowieso van plan de stad in te duiken, maar ik vind het prettig van te voren wat inspiratie op te doen :)
Een klein spel, waterfles en handschoenen zijn een leuk idee. Misschien iets van sokken.
Een man in dit gezelschap maakt het wel lastiger vind ik. Niet alles is zowel voor mannen als vrouwen geschikt.

Meer ideeën zijn nog welkom!
https://www.vinted.nl/member/51937209-nmeeuw

26-05-2021 💙 | 26-04-2023 💙
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 20 Nov 2015 15:22

Re: Sinterklaaslootjes

Andere ideetjes misschien nog (ik put even uit dingen die de afgelopen jaren voorbij zijn gekomen):
- klein kookpakketje met lekkere olijfolie en pasta oid
- van die kleine ovenpannetjes (cocottes)
- theepot en glazen
- kookboek
- gevulde koekjestrommel
- dienblad met kaarsen
- lekkere fles wijn (als jullie dat drinken)
- autospulletjes voor de winter zoals krabbertje, zo'n spuitbus tegen bevroren ruiten etc.
- ovenschaal
- kerstdecoratie
- als jullie een tuin hebben: vogelvoer zoals zo'n huisje waar je vogelpindakaas in kunt doen, vetbolletjes, pindakrans etc.

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers