Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat wil je worden als je later groot bent?

<<

Anoniem147

Bericht 20 Nov 2015 13:34

Re: Wat wil je worden als je later groot bent?

Het is ook echt leuk! Toen ik de module handleiding zag dacht ik echt, Nee! Dat kan ik niet. Moet dat? Maar als je de tijd neemt om je erin te verdiepen zijn er echt hele leuke en handige tools om te gebruiken en helemaal niet moeilijk. We hebben vorige week met een groep uit de klas een filmpje opgenomen met een greenscreen en lollige achtergronden. Dat was al hilarisch voor volwassenen om te doen, laat staan als je dat met een groepje kinderen doet haha.

Op mijn stage school werken ze bij sommige vakken (Engels en aardrijkskunde) nog met mega verouderde methodes. Volgende week ga ik beide lessen geven en wil ik eigenlijk ICT toepassen, kijken hoe ik het wat moderner kan krijgen voor de leerlingen.

Ik snap wel dat ik daar nu alle tijd voor heb en dat je als leerkracht echt niet iedere les helemaal ICT verantwoord gaat lopen uitpluizen maar ik geloof wel echt dat het het leren bij kinderen kan stimuleren.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43718

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 20 Nov 2015 13:40

Re: Wat wil je worden als je later groot bent?

Wat goed dat je je er in verdiept. Ik denk dat het juist heel goed is om dat door te voeren voor de kinderen. Zo leg je veel meer een link tussen de kennis die ze op moeten doen en de hedendaagse maatschappij. Leuk!
Let's discover the world together.
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron