Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat heeft..

<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9453

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 19 Nov 2015 12:12

Wat heeft..

Wat heeft..

.. je vandaag vrolijk gemaakt?
.. je de afgelopen tijd ontroerd?
.. je de afgelopen tijd blij gemaakt?
.. je de afgelopen tijd verdrietig gemaakt?
.. je de afgelopen tijd trots gemaakt?

Vul maar aan en in! :)
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

boeddha

Kletskop

Berichten: 609

Geregistreerd: 22 Apr 2015 11:14

Woonplaats: Achterhoek

Bericht 19 Nov 2015 12:29

Re: Wat heeft..

Rizzoli schreef:Wat heeft..

.. je vandaag vrolijk gemaakt? mijn dochter die danst alsof ze een ballerina is
.. je de afgelopen tijd ontroerd?het zien van alle blije gezichten als we weer iemand blij maken bij onze stichting
.. je de afgelopen tijd blij gemaakt?dat ik eindelijk een winterjas vond die goed zat
.. je de afgelopen tijd verdrietig gemaakt?dat ouderen en gehandicapten hier in de straat geterroriseerd werden
.. je de afgelopen tijd trots gemaakt?mijn zoon die ineens heel veel vooruitgang laat zien

Vul maar aan en in! :)
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9453

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 19 Nov 2015 12:30

Re: Wat heeft..

Rizzoli schreef:Wat heeft..

.. je vandaag vrolijk gemaakt? Een appje van een vriendin van me, hierin stond goed nieuws.
.. je de afgelopen tijd ontroerd? De liefde die ik ervaar van m'n vriend. Ik ben zo dol op hem, dat dit me zo af en toe echt ontroerd.
.. je de afgelopen tijd blij gemaakt? Weten welke mensen er om me heen staan en me dierbaar zijn in tijden dat het wat minder gaat.
.. je de afgelopen tijd verdrietig gemaakt? Mijn nare dromen van 's nachts, daardoor heb ik overdag nog met regelmaat een kut gevoel. En het gemis van de dierbaren om me heen.
.. je de afgelopen tijd trots gemaakt? Het feit dat m'n moeder inmiddels weer 9 km kan hardlopen. Ze heeft er hard voor moeten knokken, maar doet het maar wel even weer gewoon!

Vul maar aan en in! :)
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 19 Nov 2015 12:47

Re: Wat heeft..

Rizzoli schreef:Wat heeft..

.. je vandaag vrolijk gemaakt? Dat het lukt met het uitsnijden van mn sint en kerst raamstickers
.. je de afgelopen tijd ontroerd? dat weet ik zo snel even niet
.. je de afgelopen tijd blij gemaakt? mijn snij apparaat hahaha
.. je de afgelopen tijd verdrietig gemaakt? Het missen van mijn moeder
.. je de afgelopen tijd trots gemaakt? Dat het met B zo goed gaat. Ze telt tot 40, kent de kleuren, de vormen, kan rijmen, groeit goed, enz. Terwijl als je de onderzoeken mag geloven, je als prematuur zo goed als gedoemd bent...

Vul maar aan en in! :)
<<

anoniem203

Bericht 19 Nov 2015 12:58

Re: Wat heeft..

Wat heeft..

.. je vandaag vrolijk gemaakt? Dat mijn jongste vanochtend ineens heel hard moest lachen om iets wat hij op tv zag :love:
.. je de afgelopen tijd ontroerd? De situatie in Parijs. Zoveel mensen die bang zijn en verdriet hebben.
.. je de afgelopen tijd blij gemaakt? Mijn kinderen. Ik geniet heel erg als ik zie dat ze plezier hebben.
.. je de afgelopen tijd verdrietig gemaakt? Mijn collega/vriendin is in 2 weken tijd 3 dierbaren verloren. Ik had het echt heel erg met haar te doen.
.. je de afgelopen tijd trots gemaakt? Gisteren hadden we kijkdag bij het zwemmen bij de oudste. Ik ben heel trots wat hij al kan!
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 19 Nov 2015 13:00

Re: Wat heeft..

Wat heeft..

.. je vandaag vrolijk gemaakt? Hmm, vandaag nog niet veel bijzonders eigenlijk, misschien komt dat zo nog. Ik heb vanmorgen wel heerlijk in bed tv liggen kijken, dat was wel lekker.
.. je de afgelopen tijd ontroerd? Alle verdrietige beelden rondom de aanslagen in Parijs.
.. je de afgelopen tijd blij gemaakt? Dat mijn man en ik het zo fijn samen hebben. Allebei een nieuwe baan, een nieuw huis in een andere provincie, en het gaat allemaal goed. En we hebben de laatste tijd zo veel leuke dingen gedaan samen, op vakantie, concerten bezocht, uit eten, shoppen naar Glow, etc. Daar word ik blij van!
.. je de afgelopen tijd verdrietig gemaakt? Alle ellende in de wereld.
.. je de afgelopen tijd trots gemaakt? Dat het goed gaat op mijn nieuwe werk. Mijn collega met wie ik samen een vak geef was positief over mijn input, en een student had bij de course evaluation iets heel positiefs ingevuld over mij. :smile:

Vul maar aan en in!
<<

Olíve

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3293

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:20

Bericht 19 Nov 2015 13:27

Re: Wat heeft..

Rizzoli schreef:Wat heeft..

.. je vandaag vrolijk gemaakt? Het feit dat het niet regende maar de zon deels scheen
.. je de afgelopen tijd ontroerd?Al dat gezellige geklets dat mijn dochter doet de laatste tijd. Ze zegt ineens zoveel nieuwe dingen! :love:
.. je de afgelopen tijd blij gemaakt?Oh eigenlijk bovenstaande
.. je de afgelopen tijd verdrietig gemaakt? Het gevoel dat het me geeft dat ik onaantrekkelijk ben en er tegelijkertijd niks aan doe
.. je de afgelopen tijd trots gemaakt?Dat ik na heel veel geploeter en ertegen opzien er weer aan te beginnen, aankomende woensdag eindelijk mijn eindpresentatie heb van mijn studie en dan geslaagd ben (als het goed is)

Vul maar aan en in! :)
<<

Anoniem315

Bericht 19 Nov 2015 13:30

Re: Wat heeft..

Wat heeft..

.. je vandaag vrolijk gemaakt?

Vandaag? Hmmm... mijn dochter is sowieso een heel grappig ongeleid projectiel, dus daar lig ik regelmatig om in een deuk. Gisteravond was ze echt heel grappig. Ze stond in de slaapzak bij de wasmand (deze reikt tot haar borst) en tot drie keer toe duwde ze op het deksel, waarop het deksel naar binnen klapte, waarop N. op de kop in de wasmand lag. Die spartelende slaapzakbeentjes.. Ik had het moeten filmen ;)

.. je de afgelopen tijd ontroerd?

Vandaag kreeg ik te horen dat mijn zus 'ontslagen' is bij het ziekenhuis na 5 jaar controle (na chemo en bestralingen) en dat ze nu dus officieel weer schoon is!

.. je de afgelopen tijd verdrietig gemaakt?

Weer ongesteld geworden, mijn lijf houdt me elke keer voor de gek.

En ik moet voor mijn paard een ander plekje gaan zoeken, want de huidige pensionstal is door de gemeente gedwongen te stoppen. Ik vind het zo jammer... en moeilijk nu om iets nieuws te zoeken wat aan de criteria voldoet.

En het nieuws. Maar dat is al maanden zo.

.. je de afgelopen tijd trots gemaakt?

Geen idee. Ja, wederom mijn dochter, maar ik kan niks specifieks benoemen.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9453

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 19 Nov 2015 13:43

Re: Wat heeft..

Wat een goed nieuws over je zus Exo!
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem187

Bericht 19 Nov 2015 13:46

Re: Wat heeft..

Wat heeft..

.. je vandaag vrolijk gemaakt?
Nog niets eigenlijk.
.. je de afgelopen tijd ontroerd?
Geen idee?
.. je de afgelopen tijd blij gemaakt?
Geen idee?
.. je de afgelopen tijd verdrietig gemaakt?
Parijs.
.. je de afgelopen tijd trots gemaakt?
Dat ik nog niet ingestort ben op het werk (belachelijk hoge werkdruk)


Leuk lijstje! Al lijkt het net of ik depri en als ik mijn lijstje zo terug lees, maar dat is niet zo!
<<

Anoniem315

Bericht 19 Nov 2015 14:01

Re: Wat heeft..

Rizzoli schreef:Wat een goed nieuws over je zus Exo!


Jaaaa, heerlijk. Zo blij!
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:08

Bericht 19 Nov 2015 14:31

Re: Wat heeft..

Wat een onwijs goed nieuws Exo!! Yes :banaan: :cheering:
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Anoniem233

Bericht 19 Nov 2015 19:33

Re: Wat heeft..

Wat heeft..

.. je vandaag vrolijk gemaakt? Een bezoekje van mijn begeleidster, altijd fijn om haar te zien en te kunnen kletsen :ja:
.. je de afgelopen tijd ontroerd? Hmm, ik denk dat de brief van de fransman wiens' vrouw is overleden dat wel heeft gedaan. Dat hij en zijn zoontje geen haat zouden koesteren. Toevallig vanavond voorbij zien komen. Oh, en mijn vriend die zich gisteren helemaal heeft opengesteld nadat 'ie was ingestort.
.. je de afgelopen tijd blij gemaakt? Meerdere dingen, zou niet een ding kunnen kiezen.
.. je de afgelopen tijd verdrietig gemaakt? Mijn schoonouders, lang verhaal.
.. je de afgelopen tijd trots gemaakt? Phoe..die weet ik zo snel niet
<<

Anoniem140

Bericht 19 Nov 2015 19:39

Re: Wat heeft..

Rizzoli schreef:Wat heeft..

.. je vandaag vrolijk gemaakt? Mijn zoon, die altijd zo lekker gek kan doen.
.. je de afgelopen tijd ontroerd? Mijn vriend
.. je de afgelopen tijd blij gemaakt? Mijn vriend en mijn zoon, maar ook mijn lieve vriendinnen op mijn verjaardag.
.. je de afgelopen tijd verdrietig gemaakt? De aanslagen en terreurdreiging.
.. je de afgelopen tijd trots gemaakt? Mijn zoon, die gaat zo goed op school, ben ik echt trots op omdat hij geworsteld heeft met zijn dyslexie.

Vul maar aan en in! :)
<<

Anoniem244

Bericht 19 Nov 2015 21:10

Re: Wat heeft..

.. je vandaag vrolijk gemaakt?
Mijn ouders kwamen vandaag en vanavond zijn we bouwmarkt / winkels afgegaan voor spullen voor mijn nieuwe plekje
Mocht gratis bij studiebol een Senseo ophalen, zo lief

.. je de afgelopen tijd ontroerd?
De mooie woorden van mijn vriendinnen / familie
Een kaartje op mijn nieuwe adres met Hema bon van Marin

.. je de afgelopen tijd blij gemaakt?
Leuke dingen met degene die mij dierbaar zijn

.. je de afgelopen tijd verdrietig gemaakt?
Mijn ex

.. je de afgelopen tijd trots gemaakt?
Dat ik voor mijzelf gekozen heb ondanks dat dat een hele moeilijke keuze was
<<

Anoniem148

Bericht 20 Nov 2015 05:45

Re: Wat heeft..

Rizzoli schreef:Wat heeft..

.. je vandaag vrolijk gemaakt? Mijn zoon was gisteren heel aanhankelijk. Hele tijd spelen op mijn schoot en dan omdraaien om even te knuffelen. Even checken of mama er is ;)
.. je de afgelopen tijd ontroerd? Iedere keer als mijn zoon naar mij lacht!
.. je de afgelopen tijd blij gemaakt? Mijn zoon en man maken mij iedere dag blij.
.. je de afgelopen tijd verdrietig gemaakt? Parijs aanslagen
.. je de afgelopen tijd trots gemaakt? Mijn vader met mijn zoon zien.

Vul maar aan en in! :)

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers