Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Katten Topic <3

<<

Plum

Kwebbel

Berichten: 451

Geregistreerd: 09 Sep 2013 11:33

Bericht 03 Nov 2015 20:00

Re: Katten Topic <3

Wat een mooie katten pepermunt, zien er zo gaaf uit. Mijn man wil ik ook heel graag een bengaal.
Nu hebben we een "gewone huis tuin en keuken kat' welke ook wel mooi, speels en lief is :-)
<<

Dolphinne

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2388

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:39

Bericht 06 Nov 2015 09:32

Re: Katten Topic <3

1 van onze katten heeft een nieuwe verslaving....
Mijn lenzen vloeistof drinken.
Als hij merkt dat ik naar bed ga of als ik uit bed kom rent hij meteen naar de wastafel.
Als ik dan mijn lenzen in of uit doe probeert hij mij opzij te duwen om erbij te kunnen.

Ik neem aan dat dit geen kwaad kan, er valt ook niks over te vinden op internet of in de beschrijving bij de vloeistof.

Jullie katten ook nog vreemde eigenschappen?
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem137

Bericht 06 Nov 2015 09:36

Re: Katten Topic <3

Je neemt aan dat het niet veel kwaad kan... Er zitten toch allerlei chemische ingredienten in lenzenvloeistof? Dat het onschadelijk is in contact met je ogen betekent natuurlijk nog niet dat het onschadelijk is voor een kat.
<<

Anoniem281

Bericht 06 Nov 2015 09:58

Re: Katten Topic <3

Euh ik zou ook niet echt blij zijn als m'n kat lenzenvloeistof drinkt. 't Is geen water...

Gewoon de badkamerdeur dicht doen, denk? Mijn Bob mag altijd bij me in de badkamer (liefst staat ze letterlijk naast me onder de douche of ze ligt in de wasbak) maar op 't moment dat ik bijv. met haarspray in de weer ben of andere troep, gaat gewoon de deur ff dicht en wacht ze maar.

Da's trouwens haar maffe eigenschap; ze volgt me overal. Wilt op schoot op de wc, staat op de plank achter me als ik kook, komt onder de douche staan bij me, in bed ligt ze 't liefst tegen me aan... Maar niet op de bank. Nooit op de bank.

Molly is één en al knuffel en die ligt dus wel 't liefst bij me op de bank en dan bij voorkeur op m'n schoot en als die niet beschikbaar is, klimt ze wel op m'n buik, borst, nek, schouders, whatever om maar dichterbij te komen.

Koekie ligt 't liefst gewoon naast me, maar dan wel met een poot tegen me aan, om nog contact te kunnen maken en Izzy is echt typisch Poes gewoon. Arrogant, snel verveeld, altijd hongerig en komt alleen wanneer 't haar uitkomt. Maar áls ze dan komt, wilt ze kusjes op haar koppie en véél geaaid worden, maar optillen en knuffelen is weer een big no-no.

Dit is Koekie:

Afbeelding

En Izzy en Bobbi:

Afbeelding

En Molly:

Afbeelding
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 06 Nov 2015 10:17

Re: Katten Topic <3

Wat een mooie beestjes Pepermunt! Ze lijken wel heel erg op elkaar, ik zou ze niet uit elkaar kunnen houden geloof ik :wink:

Dolphinne, ik zou dat ook echt niet goedvinden, als mijn kat lenzenvloeistof zou drinken. Gewoon afleren hoor, het is toch een chemisch goedje.

Carl, wat heb jij toch een toffe beestjes :heart:

Wij hebben sinds ongeveer een maand een kitten erbij, Fien. In het begin was Willem een beetje wantrouwig en norsig naar haar, maar inmiddels zijn het echt dikke vriendjes. Ze liggen regelmatig zo bij elkaar:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

♥♥
<<

Anoniem281

Bericht 06 Nov 2015 10:21

Re: Katten Topic <3

Oh kijk die bolle Wimpie nou schattig zijn!!

Ik ben heel benieuwd hoe mijn toffe beestjes 't doen met de baby straks.. Maak me er stiekem wel beetje bang om. Koek en Izzy zijn zulke eigenzinnige beesten, die zullen we echt goed in de gaten moeten houden. Molly is gewoon een goedzak, daar moet ik alleen opletten dat ze er niet bovenop gaat liggen of zo... En Bob. Tja.. :heart: Die gaat er wss lekker tegenaan liggen en gewoon slapen, want zo mutserig is ze wel :D
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8451

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 06 Nov 2015 10:45

Re: Katten Topic <3

Aww Elliot, lief!

Carl, ik maak me daar soms ook een beetje zorgen om. Ramses is een grote knuffel, vooral bij mij. Kopjes tegen mijn hoofd geven, altijd op schoot willen. Maar soms bijt hij uit het niks, gewoon tijdens het aaien terwijl hij aan het spinnen is. Vaak zachtjes, maar als ie je hand dan eenmaal heeft wordt het soms ook wel pijnlijk. Dat mag hij ECHT nooit doen bij de baby. Ik hoop dat hij het trekt dat 'ie wat minder aandacht gaat krijgen.

Maar kijk nouuu:

Afbeelding

Afbeelding
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5464

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 06 Nov 2015 12:32

Re: Katten Topic <3

Wat een leukerds Carl!

Dolphinne, ik zou ook zorgen dat de kat het niet binnen kan krijgen. Lijkt mij niet gezond voor zo'n beestje!

Teun, zo was onze (helaas overleden) poes ook een beetje. Ze kon wat hardhandig zijn met haar nagels om je hand. Eigenlijk alleen bij mijn partner. Ze was heel graag bij mij en waar ik ging zitten zat ze binnen een tel bij mij. Ze is nooit jaloers geweest en heel lief geweest met mijn dochter. Ook als ze wat minder rustig deed.
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Anoniem281

Bericht 06 Nov 2015 13:28

Re: Katten Topic <3

Oh wat lief, Teun!! En ja, zo doet onze Koek ook. Maar die kan ook héél jaloers naar de meisjes doen, iets dat Izzy ook heeft. Maar goed, da's sowieso gewoon een kreng. Ik zal ze ook nooit alleen bij Tobias laten, hoor! Maar wil wel straks met een gerust gevoel op de bank zitten en niet continue op alles en iedereen te moeten letten.

Gelukkig hebben ze nog nooit onze neefjes en nichtjes pijn gedaan of zo, dat geeft me wel hoop! Ze zijn voor bezoek - en dus ook voor kinderen, echt heel lief en makkelijk.
<<

Anoniem185

Bericht 12 Nov 2015 22:23

Re: Katten Topic <3

Afbeelding

Mijn poezenliefde!
<<

Suusie

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 731

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:30

Bericht 12 Nov 2015 22:48

Re: Katten Topic <3

Mijn kat heeft iets nieuws! Hij sleept blaadjes mee naar binnen. Ik dacht steeds hoe komen al die blaadjes nou binnen. Meneer verzamelt ze dus. :confused:
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11346

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 13 Nov 2015 21:05

Re: Katten Topic <3

Dat deed die van mij ook!

1 van onze katers is geopereerd aan zijn blaas. 500€ oops.. Maar hij is het waard. Gelukkig gaat het nu een stuk beter. Al plaste hij vanmorgen wel weer op een shirtje wat op de grond lag :(
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Femme

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 405

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:42

Bericht 14 Nov 2015 14:38

Re: Katten Topic <3

Teun jouw kat lijkt op die van mij :) Vooral z'n gezichtje. Knappe beestjes he die tijgertjes?

Afbeelding

Afbeelding
2019
2022
<<

Dolphinne

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2388

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:39

Bericht 14 Nov 2015 21:05

Re: Katten Topic <3

Ik kon zelf niks aan waarschuwingen vinden in de bijsluiter van de lenzen vloeistof, dus ging er (misschien wat naïef) vanuit dat het geen kwaad zou kunnen.

Nu probeer ik hem er bij weg te houden. We hebben geen badkamerdeur, dus dat is soms een aardige toer haha.

Leuk bord femme! Wij hebben ook zoiets.

Dit is 1 van onze beestjes
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Femme

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 405

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:42

Bericht 14 Nov 2015 22:54

Re: Katten Topic <3

We hebben het bord gekregen met onze housewarming, ik zou het zelf nooit kopen maar het is toch wel leuk.

Dat is nog een kleintje niet?
2019
2022
<<

Dolphinne

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2388

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:39

Bericht 16 Nov 2015 13:07

Re: Katten Topic <3

Nee hoor, ze is ong 5 of 6 jaar.

Dit zijn ze allemaal samen.

Afbeelding

En dit is ons bord aan de muur.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem316

Bericht 17 Nov 2015 16:04

Re: Katten Topic <3

Haha dat bord hebben wij ook. Al kon ik onze katten de afgelopen twee weken soms wel wat aan doen haha (Zou ik nooit doen hoor ;)).

We zijn net verhuisd en normaliter moet je ze ongeveer 2 weken binnenhouden. De kater wilde wel aan het lijntje naar buiten, de poes niet. Poes dus binnengehouden om haar niet meer stress te bezorgen, de rode aan een lijntje naar buiten en rondjes lopen. Ging allemaal prima. Poes was nogal gestressd in huis dus Feliway gekocht. Opzich ging dat best redelijk, alleen merk ik niet veel verschil met of zonder Feliway. In een van de nachten heeft ze lopen piesen op houten vloer. Dit betekent een grote zwarte vlek... :'( De kater ging al zonder lijntje naar buiten (na een kleine week) en de poes heb ik vervolgens achteraan gedaan. Met het risico dat ze weg zou lopen... Maar ze kwam gewoon weer! :D De beestjes zijn weer helemaal happy en wij ook. Ze leefden nog lang en gelukkig ;) Haha.

Maar echt, die verhalen omtrent katten en verhuizing.. Het is echt gewoon testen wat kan en wat niet kan. Ze los naar buiten doen blijft ook een gok.

Ik wou dat onze katten zo samen sliepen Elliot! Hier zijn het echt typische broer-zus dingen. Elkaar klieren, van achteren aanvallen maar wel kopjes geven en elkaar likken als ze binnenkomen. Slapen doen ze niet samen.
<<

Anoniem149

Bericht 19 Nov 2015 17:48

Re: Katten Topic <3

Dolphinne, de kat die je als eerst plaatst lijkt op de mijne, dat snoetje lijkt echt heel erg!
<<

Neva

Noob

Berichten: 128

Geregistreerd: 27 Jul 2015 09:34

Bericht 19 Nov 2015 18:22

Re: Katten Topic <3

Wat een mooie katten zie ik voorbij komen.
Ik zal eens proberen of ik die van mij hier kan plaatsen.
Ik heb 2 siberische boskatten van 29 week jong.
Never let go of your dreams
<<

Neva

Noob

Berichten: 128

Geregistreerd: 27 Jul 2015 09:34

Bericht 19 Nov 2015 18:27

Re: Katten Topic <3

Afbeelding

Afbeelding


Op deze foto's waren ze 8 weekjes
Never let go of your dreams
<<

Anoniem149

Bericht 19 Nov 2015 19:11

Re: Katten Topic <3

Wat een knuffeltjes zeg!
<<

Anoniem185

Bericht 19 Nov 2015 20:10

Re: Katten Topic <3

Oh my god te schattig!
<<

Neva

Noob

Berichten: 128

Geregistreerd: 27 Jul 2015 09:34

Bericht 19 Nov 2015 22:45

Re: Katten Topic <3

Afbeelding

Zo zien ze er nu uit
Never let go of your dreams
<<

PeperMunt

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 209

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:15

Bericht 20 Nov 2015 02:28

Re: Katten Topic <3

Wat een schatjes! Konden ze maar altijd kitten blijven haha
<<

Briggy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1526

Geregistreerd: 19 Nov 2015 15:49

Bericht 20 Nov 2015 11:18

Re: Katten Topic <3

Wat een lieve schattige katten allemaal! Ik zal eens het topic teruglezen want ze zijn allemaal zo schattig!

Wij hebben vorige week zaterdag onze eerste kat opgehaald uit het asiel. Een 16+ jarige poes. Ze lag in het asiel zo zielig kijkend in haar mandje, en toen ze thuis was bloeide ze op :love:

Afbeelding
AfbeeldingAfbeelding
VorigeVolgende

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers