Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Datetopic #1

<<

Anoniem58

Bericht 08 Okt 2013 14:00

Re: Datetopic

Whaha tabbie!

Ik heb antwoord:" dan kom je toch vandaag een stukje halen?"

Woei! Alleen ik kan niet, en ik weet niet wat ik terug moet sturen.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9734

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 08 Okt 2013 14:22

Re: Datetopic

Hij is dus een kusser. Er wordt niet eens gehapt joh! Nog erger dan een vis. En ik dacht ach dat komt wel, maar nee dus.

Leuk Bolletje! Goed antwoord ook! Jammer dat je niet kan ... misschien kan je sturen: "is het morgen ook nog lekker?"
<<

Anoniem58

Bericht 08 Okt 2013 15:29

Re: Datetopic

Hij had dat gestuurd natuurlijk. Ik heb gestuur dat het een verleidelijk aanbod is haha, nog niet dat ik helemaal niet kan :)
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9734

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 08 Okt 2013 15:47

Re: Datetopic

Lekker warm houden die handel. Goed van je! Ben benieuwd of hij je nog een keer gaat uitnodigen of iig ernaar hint.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 08 Okt 2013 18:00

Re: Datetopic

Spannend Bolletje!
❤ 7 juni 2018
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 08 Okt 2013 21:18

Re: Datetopic

Ok, ik geloof dat ik de man nu dan toch ga loslaten. Ja, jullie lezen het goed. Had niks meer gehoord, maar toen keek ik nog eens op zijn profiel op de datingsite en sprak ik hem daarna aan op FB, dat ik zijn profiel was tegengekomen :P (tja, je moet toch wat) Op zich best een leuk gesprek gehad eigenlijk, maar het feit dat het niet van hem uit komt, zal dan toch wel genoeg zeggen. Al eindigde hij dan wel weer met "xx", dus toen typte ik ook maar een "x", haha. Anyways, ik zal jullie en mezelf een plezier doen en me er niet meer zo mee bezig houden.
❤ 7 juni 2018
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:50

Bericht 09 Okt 2013 10:39

Re: Datetopic

Het loslaten is sowieos een goed idee, maar je ziet hem toch over een week of twee waarschijnlijk weer Bliss?
Dan merk je het wel hoe hij doet toch?
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 09 Okt 2013 10:45

Re: Datetopic

Ja ik heb geen idee of hij dan ook nog gaat, daar hadden we het toen in de kroeg wel over, maar misschien weet ie het wel niet eens meer. Dus ik zie het wel :)
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem285

Bericht 09 Okt 2013 14:54

Re: Datetopic

Huh Tab, er wordt gekust? Zonder tong? Bestaat dat nog? Ik ben verbaasd........................
Klinkt inderdaad alsof dat 'm niet gaat worden. Ben wel benieuwd naar hem, heb je een foto?

Bliss, lijkt me vermoeiend om je er zo druk over te moeten maken, dus het is goed dat je hem loslaat! Als hij je leuk vindt dan hoor je dat vanzelf wel. Ik denk dat je gewoon de spanning ook opzoekt, want als je niemand hebt om je druk over te maken, is het ook opeens rustig.

Verder blijf ik erbij; iedereen die zegt geen interessante mannen tegen te komen, mag gerust bij mij solliciteren. Het is moeilijk om een serieuze relatie op te bouwen met deze mannen, maar ik heb in ieder geval genoeg keuze...
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 09 Okt 2013 15:23

Re: Datetopic

Polly Dot schreef:Huh Tab, er wordt gekust? Zonder tong? Bestaat dat nog? Ik ben verbaasd........................
Klinkt inderdaad alsof dat 'm niet gaat worden. Ben wel benieuwd naar hem, heb je een foto?

Bliss, lijkt me vermoeiend om je er zo druk over te moeten maken, dus het is goed dat je hem loslaat! Als hij je leuk vindt dan hoor je dat vanzelf wel. Ik denk dat je gewoon de spanning ook opzoekt, want als je niemand hebt om je druk over te maken, is het ook opeens rustig.

Verder blijf ik erbij; iedereen die zegt geen interessante mannen tegen te komen, mag gerust bij mij solliciteren. Het is moeilijk om een serieuze relatie op te bouwen met deze mannen, maar ik heb in ieder geval genoeg keuze...


hahah ja maar jij ziet dan ook hot uit!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 09 Okt 2013 17:05

Re: Datetopic

Polly Dot schreef:Bliss, lijkt me vermoeiend om je er zo druk over te moeten maken, dus het is goed dat je hem loslaat! Als hij je leuk vindt dan hoor je dat vanzelf wel. Ik denk dat je gewoon de spanning ook opzoekt, want als je niemand hebt om je druk over te maken, is het ook opeens rustig.


Hier heb je een heel goed punt, ik denk dat dat het inderdaad is. Ik ben altijd al als de dood voor sleur in m'n leven en op verschillende manieren op zoek naar een bepaalde spanning om die sleur te voorkomen. Die spanning is soms killing, zoals dus in dit geval met mannen, maar zonder die spanning vind ik m'n leven alweer snel veel te saai. Oh well, ik hou mezelf lekker bezig :laughcry:

En jij hebt het lekker voor elkaar daar hoor ik wel weer! Spreek je die ene man ook nog? Ik zou graag een keer langskomen voor een bezoekje hoor :D
❤ 7 juni 2018
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:42

Bericht 09 Okt 2013 17:10

Re: Datetopic

Ik heb echt een hele leuke date gehad gisteren! Onwijs gezellig en echt een klik. We hadden al 2 keer geskyped en dat was ook heel gezellig. Helemaal leuk dus! Hoop dat hij dat ook zo ervaren heeft ;)
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 09 Okt 2013 17:21

Re: Datetopic

Leuk Poppy! Waar ken je hem van en wat hebben jullie gedaan?
❤ 7 juni 2018
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:42

Bericht 09 Okt 2013 17:26

Re: Datetopic

Van RP! Hij is hier bij mij thuis wat komen drinken en het is heel laat geworden, haha. Allebei vrij vandaag dus dat kon!

Normaalgesproken zou ik iemand niet zo snel bij me thuis laten komen, maar we hadden ook al uren geskyped. Heb wel heel braaf alleen maar gedronken wat ik zelf had ingeschonken hoor, dat wel. Maar hij is echt leuk!
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 09 Okt 2013 17:29

Re: Datetopic

Leuk! Komt ie ook hier uit de stad? En is er al gezoend?
❤ 7 juni 2018
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:42

Bericht 09 Okt 2013 17:32

Re: Datetopic

Jep, hij woont hier ook. En ja, en dat was heeel lekker :)
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9734

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 09 Okt 2013 21:09

Re: Datetopic

Bij deze solliciteer ik bij jou Polly. Moet toch binnenkort nieuw werk zoeken, dus lijkt me ideaal!!

EN ja, hij kust dus en tongzoent niet. Ik ben ook heel verbaasd en kan er eigenlijk niets mee.
<<

Nyx

Bericht 09 Okt 2013 21:10

Re: Datetopic

Maar gewoon kus-kus zoals je een familielid op de wangen kust?
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9734

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 09 Okt 2013 21:46

Re: Datetopic

Juist! Geen happen dus Nyx :thumbdown:
<<

Lenthe

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1277

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:10

Bericht 09 Okt 2013 21:47

Re: Datetopic

*
<<

Lenthe

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1277

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:10

Bericht 09 Okt 2013 21:49

Re: Datetopic

Tabbie schreef:Juist! Geen happen dus Nyx :thumbdown:

Hmm :thumbdown: en als je hem zelf eens vol op z'n bakkes zoent? ;)
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9734

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 09 Okt 2013 21:53

Re: Datetopic

Reageert hij niet op .. het is me iig nog niet gelukt om er meer van te maken zeg maar.

@Lenthe, leuk dat je meeschrijft. En wat maakt het uit dat je nog een groentje bent op een bepaald gebied. Vinden mannen vaak juist leuk. Verder .. tja, roddels vertrouwen of hem vertrouwen. Plus een vreemdganger is niet altijd een vreemdganger.
<<

Lenthe

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1277

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:10

Bericht 09 Okt 2013 22:02

Re: Datetopic

*
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 11:00

Bericht 09 Okt 2013 22:03

Re: Datetopic

Poppy, wat ontzettend leuk voor je!

Lenthe, ik lees vooral heel veel twijfels in je verhaal en dat maakt me dan ook niet heel erg enthousiast. Dat hij ooit een vreemdganger is geweest wil misschien niet zo veel zeggen maar dat hij er nu niet duidelijk over is roept bij mij dan wel weer vraagtekens op.

Woeee ik heb 'hem' nu 4 dagen niet gesproken. Ik vind het heel wat haha, het is wel moeilijk hoor maar ik moet dit gewoon even volhouden, tot ik zeker weet dat het gevoel bij mij ook weg is. Blehh ik zie hem over een maand en ik zie daar eigenlijk wel een beetje tegenop. Ik ben zo bang dat alles dan weer terug komt (ik zie hem dan ook op het festival waar we elkaar ook voor het eerst hebben ontmoet en onze ontmoeting was nogal ehh intens?) Nouja ik zie het wel, ik moet ook niet te ver op de zaken vooruit lopen.
<<

Nyx

Bericht 09 Okt 2013 22:03

Re: Datetopic

Tabbie schreef:Juist! Geen happen dus Nyx :thumbdown:


Daar vind ik dus ook niets aan. Dat is alsof ik mijn vader op de mond zoen tijdens een verjaardag. En dat hoort ook nog bij ons in de familie. Opa jarig = zoen op de mond. Oma jarig = zoen op de mond. Papa jarig = zoen op de mond. Ik wil tijdens een zoensessie toch niet het idee hebben dat ik die drie zoen. :P Eh kus, was het toch? Eén zoen is een kus? :nerd:
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers