Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Schoen zetten

<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:10

Bericht 14 Nov 2015 23:42

Re: Schoen zetten

Hier net nog gezet, maar we waren laat thuis, dus wel ff snel, maar met liedje. Dochters van vriend slapen hier ook, dus mijn dochter wordt er extra in mee getrokken, leuk!
Ze krijgen hier een pietenmasker. En een mandarijn en chocoladesintlolly. En langs de schoenen liggen nog paar pepernoten en klein gedichtje
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Anoniem236

Bericht 14 Nov 2015 23:44

Re: Schoen zetten

Hier geen schoen gezet. Morgen gaan we een hele dag naar een pretpark en we willen dat hij dan goed uitgerust is, dus niet laat slapen door spanning of vroeg willen opstaan om te kijken of er iets in ligt. Zwarte piet vroeg vanmiddag wel aan hem of hij zijn schoen gaat zetten, dus waren bang dat het plan zou mislukken. Maar we waren bij familie eten en op de terugweg in de auto is hij in slaap gevallen, in bed gelegd en morgen avond de schoen zetten

Ik heb tot nu toe gekocht
Cd en kleurboek van Sint
Puzzels van planes

Ga nog kopen bobo boek over Sinterklaas
Chocolade
<<

anoniem203

Bericht 14 Nov 2015 23:50

Re: Schoen zetten

MrsMath schreef:
Ava schreef:Mijn oudste is logeren en die krijgt bij opa en oma een klein vrachtwagentje in zijn schoen. Zondagavond mag 'm thuis zetten en dan stop ik er een vriendenboekje in die hij direct mee naar school kan nemen :) Voor de jongste heb ik een kleine houten auto van blokjes. Oh en pepernoten natuurlijk!


Toch een nieuw vriendenboekje moeten kopen?

Hier krijgen ze een handpop van Sint en Piet. We hebben voor 4 dagen schoencadeautjes die met Sinterklaas te maken hebben.


Ja zo stom.. Dat kind zit nu in groep 3 en die kinderen hebben een andere speelplaats dus ik kan zijn ouders er ook niet op aanspreken. Niet dat ik nu nog weet hoe zijn vader eruit ziet maar toch. Plus dat ons adres gewoon in dat boekje staat en even in de brievenbus gooien een kleine moeite was geweest. Dus ik denk dat ik er na 5 maanden wel naar kan fluiten.. Echt aso!
<<

-Ieniemienie-

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1477

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:23

Bericht 14 Nov 2015 23:58

Re: Schoen zetten

Ook hier hebben ze hun schoen gezet.
Ze krijgen er allebei een kleur/doe boek van sint, en een cd met sinterklaasliedjes voor in hun eigen cd speler in.
Insta: klippies_haarspeldjes

♡ 2009 ♡ & ♡ 2011 ♡
<<

Hippie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1956

Geregistreerd: 19 Jan 2015 13:10

Bericht 15 Nov 2015 11:28

Re: Schoen zetten

Hier ook gezet gisteravond. Liedjes gezongen en piet gooide wat lekkers naar binnen door het open raampje (ik doe dat zelf heel sneaky door het iets hoger dan het raam te gooien van achter hun rug en dan valt het op de grond en ze heeft nog steeds niks door, haha). De jongste vond het wel best en ging liever aan de wandel ipv mee te zingen. Vanochtend had de oudste frozen gelpennen en frozen lollies. De jongste een hotweel autootje. En nog wat los snoepgoed bij de schoenen. Hier mogen ze 2x per week de schoen zetten. En vaak ook nog wel een of twee keertjes bij oma in de sintperiode.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15978

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 15 Nov 2015 11:31

Re: Schoen zetten

Wat stom Ava. Ik wil de oudste ook een vriendenboekje geven voor Sinterklaas, maar bij Bart Smit hadden ze helemaal geen jongensversie. Best stom.

Ontopic, de oudste was dolblij met het excuusbriefje van Hoofdpiet. Helemaal onder de indruk dat Hoofdpiet zelf hier vannacht geweest is :love: .
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem 146

Bericht 15 Nov 2015 13:47

Re: Schoen zetten

Mijn zoon had een olifantje gekregen. Hij had het vanochtend niet eens door. Toen ik vroeg of hij al gekeken had of de pieten wat in zijn schoen hadden gedaan bleef hij maar zeggen dat dat zijn tekening voor Sinterklaas nog was.

Maar toen zijn zusje wakker werd wist hij niet hoe snel hij moest zijn om te helpen met uitpakken want er zaten immers kadootjes in de schoen. :)
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5691

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 15 Nov 2015 13:53

Re: Schoen zetten

Aaaaah! Hij heeft gewoon gewacht tot zijn zusje wakker was.
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Lexi

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1692

Geregistreerd: 13 Jul 2015 09:12

Bericht 15 Nov 2015 13:58

Re: Schoen zetten

Ik was het gewoon vergeten gisteravond. Mijn dochter riep vanmorgen (gelukkig ligt ze nog in haar ledikant en komt ze er zelf nooit uit) of ze al mocht kijken wat er in haar schoen zat, toen bedacht ik me dat ik nog helemaal niks in de schoenen had gedaan. Dus gezegd dat ik eerst moest plassen en ik haar dan kwam halen. Moest ik ook nog hun schoenzetkalenders inkleuren dus toen ik bij haar kwam zei ze dat het wel een heeeele lange plas moest zijn als het zo lang duurde :smile:

Dochter had een een Hello Kitty puzzeltje en zoon een modelvliegtuigje.
2010 2012
<<

anoniem203

Bericht 16 Nov 2015 23:46

Re: Schoen zetten

Lady schreef:Wat stom Ava. Ik wil de oudste ook een vriendenboekje geven voor Sinterklaas, maar bij Bart Smit hadden ze helemaal geen jongensversie. Best stom.

Ontopic, de oudste was dolblij met het excuusbriefje van Hoofdpiet. Helemaal onder de indruk dat Hoofdpiet zelf hier vannacht geweest is :love: .


Lady ik heb er een van Cars gekocht bij de Intertoys. En ik zag dat ze bij Bol.com ook veel verschillende hebben.
S. was vanochtend zeer blij met zijn boekje :ja:
<<

Anoniem 146

Bericht 17 Nov 2015 07:43

Re: Schoen zetten

Dora schreef:Aaaaah! Hij heeft gewoon gewacht tot zijn zusje wakker was.


Zijn eigen kadootje had 'ie al uitgepakt.
Maar hij was minstens zo nieuwsgierig wat zijn zus had gekregen. :)
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers