Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ons huis - klustopic!

<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 16 Nov 2015 09:31

Re: Ons huis - klustopic!

Champagne schreef:Ziet er goed uit! Hebben jullie de haard al aan gehad?

Nee, nog niet. We moeten de schoorsteen nog even laten nakijken. Ik weet niet of de vorige bewoners er ooit iets aan hebben gedaan dus ik durf hem niet aan te steken...

♥♥
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 16 Nov 2015 09:32

Re: Ons huis - klustopic!

Bedankt allemaal voor alle complimentjes! Ik zat er net eventjes doorheen, door alle dingen die nog gedaan moeten worden, maar dankzij jullie zie ik het weer zitten :)

♥♥
<<

Parel

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2447

Geregistreerd: 21 Mrt 2015 11:30

Bericht 16 Nov 2015 10:38

Re: Ons huis - klustopic!

Elliot, wij wonen hier inmiddels 5 jaar en nog moet er hier een heleboel gedaan worden!
Het hoeft toch niet in 1x perfect, je gaat daar voorlopig toch niet meer weg!
<<

Sucre

Kwebbel

Berichten: 340

Geregistreerd: 02 Mei 2015 08:40

Bericht 16 Nov 2015 12:23

Re: Ons huis - klustopic!

Ziet er hartstikke leuk uit! En wat een schattig kussen :)
Vorige

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers