Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Welke kindjes hebben er een hoogslaper?

<<

mida4you

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2029

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:54

Bericht 14 Nov 2015 09:26

Welke kindjes hebben er een hoogslaper?

Wij gaan volgende week een hoogslaper kopen via mp voor onze dochter van 5 jaar. Vindt het best wel spannend maar ze wil het zooo graag! Als ze straks naar groep 3 haatr krijgt ze er een leuk bureau onder. Wie van jullie kindjes hebben er een hoogslaper (misschien een foto) wat staat eronder?
Z. 3 augustus 2010 & A. 23 augustus 2013
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15977

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 14 Nov 2015 11:04

Re: Welke kindjes hebben er een hoogslaper?

Onze oudste heeft een hoogslaper, hij is net zes geworden dus hij was vijf toen hij hem kreeg. Gaat prima, hij is er nog nooit uitgevallen ofzo.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Dolphinne

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2388

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 14 Nov 2015 11:31

Re: Welke kindjes hebben er een hoogslaper?

Mijn oudste heeft voor zijn 6e verjaardag een hoogslaper gekregen.
En zelf opgeknapte Kura van ikea.

Hij slaapt er prima in!
Eronder ligt een grote zitzak en een speelgoed kist.
Er heeft in ons vorige huis een tafeltje onder gestaan waarop de lego kon blijven staan, maar nu staat die ernaast.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem186

Bericht 14 Nov 2015 11:49

Re: Welke kindjes hebben er een hoogslaper?

Mijn dochter heeft een paar maanden een hoogslaper gehad. Maar ze vond het toch nog een beetje te eng, dus hebben we van de week weer haar lage bed neergezet.

Dit is hem. Er kan ook nog een bureau onder.
Het lijkt alsof het scheef loopt, maar dat is niet zo, ik moest een panoramafoto maken, anders paste het niet.

Afbeelding
<<

Noor

Major Yipyapper

Berichten: 2836

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:24

Bericht 14 Nov 2015 12:16

Re: Welke kindjes hebben er een hoogslaper?

Luuk heeft een half hoogslaper al vind ik hem best hoog. Hij staat nu hoog sinds een half jaar ongeveer. Zal even een foto zoeken.
Luuk: 07-09-2012
Nora: 15-07-2014
<<

Dolphinne

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2388

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 14 Nov 2015 13:41

Re: Welke kindjes hebben er een hoogslaper?

De kura van ikea is eigenlijk ook een half hoogslaper.
Een bureau zou er dus ook niet onder passen
Afbeelding
Afbeelding
<<

Dolphinne

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2388

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 14 Nov 2015 13:45

Re: Welke kindjes hebben er een hoogslaper?

Afbeelding

Dit is een foto van vorig jaar op zijn verjaardag.
Nu zijn we verhuist en ligt er ipv het kleedje een zitzak.
Maar die wordt vaker door de kat als slaapplek gebruikt dan door D.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3282

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 14 Nov 2015 14:00

Re: Welke kindjes hebben er een hoogslaper?

Mijn dochter heeft een halfhoogslaper, een boomhutbed. Eronder heb ik een tent gemaakt en er staat speelgoed onder.
Deze is het:
Afbeelding
En deze tent heb ik voor eronder gemaakt:

Ze heeft het bed 2 jaar en is er 2 keer uitgevallen, maar dat kwam omdat ze ging slaapwandelen.
Laatst gewijzigd door Liadan op 28 Sep 2016 20:36, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Maeve

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1206

Geregistreerd: 29 Mrt 2015 21:45

Bericht 14 Nov 2015 18:07

Re: Welke kindjes hebben er een hoogslaper?

Onze R wil ook graag een hoogslaper, maar het lijkt mij zo enorm onhandig met verschonen enz. Hoe ervaren jullie dat?
What a difference a day makes 14-02-2010 16-01-2013
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15977

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 14 Nov 2015 18:36

Re: Welke kindjes hebben er een hoogslaper?

Verschonen vind ik inderdaad niet heel praktisch nee. :thumbdown:
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Hippie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1955

Geregistreerd: 19 Jan 2015 13:10

Bericht 14 Nov 2015 18:49

Re: Welke kindjes hebben er een hoogslaper?

Mijn dochter heeft dezelfde als die Liadan laat zien. Ook met een tent eronder, alleen online gekocht en is iets saaier dan de prachtige tent van Liadan. Ze kan zo lekker spelen onder haar bed en eventuele zooi staat mooi uit het zicht. Een echte hoge hoogslaper zou ik zelf nog niet doen, denk dat mijn dochter het eng zou vinden. En ze is nogal beweeglijk in haar slaap en zou dan bang zijn dat ze zou vallen. Al is dat bij dit bed nog niet gebeurd na ruim twee jaar gebruik. Verschonen is inderdaad minder handig. Maar dat komt vooral omdat hij met een van de korte zijden tegen de muur staat in een hoek. De andere korte, open zijde kan ik prima bij. Als die andere zijde niet tegen de muur had gestaan was verschonen geen probleem. Nu moet ik in het bed klimmen om te verschonen. Niet enorm handig, maar gaat best.

Omdat het vanwege ruimtegebrek in haar kamer niet hoeft, zal ik niet snel een hoge hoogslaper kopen voor dochter. Tenzij ze op een gegeven moment zelf graag wil. Zoon moet op een gegeven moment wel, zijn kamer is erg klein. Maar die wil ik eerst een peuterbed geven en dan zo lang mogelijk rekken.
<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3282

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 14 Nov 2015 20:14

Re: Welke kindjes hebben er een hoogslaper?

Hier is verschonen geen probleem maar dat komt omdat ie met de korte zijkanten niet tegen een muur staat en het is een halfhoogslaper dus is ook niet te hoog om te verschonen.
<<

mida4you

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2029

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:54

Bericht 15 Nov 2015 11:40

Re: Welke kindjes hebben er een hoogslaper?

Bedankt voor jullie reacties. Mijn dochter kijkt er heel erg naar uit. Mijn man is nu bezig om de hoogslaper in elkaar te zetten :)
Z. 3 augustus 2010 & A. 23 augustus 2013

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers