Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Digidino's

<<

Maeve

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1206

Geregistreerd: 29 Mrt 2015 21:45

Bericht 13 Nov 2015 23:09

Digidino's

Kent of heeft iemand hier al iets van? Is het leuk en reageren meerdere dino's echt op elkaar?

R krijgt van opa en oma Sinterklaas en Zwarte piet ook nog cadeautjes en ik dacht aan deze dino's omdat ze op zijn verlanglijstje staan en ik ze nu ook overal en nergens zie staan.
What a difference a day makes 14-02-2010 16-01-2013
<<

Anoniem255

Bericht 14 Nov 2015 00:01

Re: Digidino's

Een vriendje van A heeft er 1 gekregen. Het is gewoon hetzelfde als een digibird maar zonder zo'n fluitsleutel.
<<

munk

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 578

Geregistreerd: 18 Sep 2013 19:59

Bericht 14 Nov 2015 00:21

Re: Digidino's

T. heeft er één. Hij vind ze helemaal geweldig. Was ook iets wat hij al heel lang wilde hebben. Hij regeerde op je door te klappen in je handen of een hoog geluid te maken. Hij zegt je na in dino taal. Zelf vind ik er geen hol aan, T. daarin tegen kan er echt gewoon een uur mee bezig zijn, of zet hem gewoon tegen over zijn gewone dino's. Staat ook prominent op zijn nachtkastje, haha. Je schijnt ook een app te kunnen downloaden, dat heb ik nog niet gedaan.
<<

Fearie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1428

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 14 Nov 2015 21:35

Re: Digidino's

Wij hebben er geen, D zou er graag eentje willen hebben. Maar ik vind het echte onzin dingen net als die Digibirds en meneer heeft inmiddels een heel arsenaal aan dino's dus ik vind het wel een keer goed.
D. 16-8 en J. 27-11

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron