Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Geen speen meer?

<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8837

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 03 Sep 2013 06:41

Geen speen meer?

Hoe oud was jou kindje toen je de speen weg liet?
En hoe heb je dat aangepakt?
L is zo verkouden nu, dat ze vanacht een aantal keer wakker werd omdat ze haar speen kwijt was. Maar doordat ze niet door haar neus kon ademen kon ze hem ook niet in haar mond houden.
Maar zomaar weg laten wordt een groot drama denk ik! Ze is net 1, dus echt iets uitleggen snapt ze ook nog niet.
2012
2016
2020

Instagram
<<

Anoniem123

Bericht 03 Sep 2013 06:45

Re: Geen speen meer?

14/15 maanden was S toen ik zomaar eens de speen wegliet. Cold Turkey. Viel idd niets uit te leggen maar als ze groter zijn beseffen ze dat ze een speen hebben. We hebben een week lang een krijsend kind gehad toen hij in bed lag maar na een week ging het beter en we zijn er nu al maanden vanaf.
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8837

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 03 Sep 2013 06:52

Re: Geen speen meer?

Misschien dat ik dat dan maar ga proberen...hoef na vandaag niet meer te werken. En vriend heeft late dienst, dus misschien wel een goed moment :) Ze valt trouwens nu in de auto ook gewoon in slaap zonder speen.
2012
2016
2020

Instagram
<<

Anoniem186

Bericht 03 Sep 2013 07:25

Re: Geen speen meer?

Mijn dochter heeft dat vreselijke ding nog steeds in bed. We hebben afgesproken dat ze we hem weggooien als ze 3 jaar wordt. Ik laat het haar een paar keer per dag zeggen.
Wanneer stop je met je speen?
"Als ik 3 jaar word dan stop ik met m'n speen."

M'n zoon heeft er geen. Ik had geen zin in hetzelfde gezeur.
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:44

Bericht 03 Sep 2013 07:37

Re: Geen speen meer?

Jans schreef:Mijn dochter heeft dat vreselijke ding nog steeds in bed. We hebben afgesproken dat ze we hem weggooien als ze 3 jaar wordt. Ik laat het haar een paar keer per dag zeggen.
Wanneer stop je met je speen?
"Als ik 3 jaar word dan stop ik met m'n speen."

M'n zoon heeft er geen. Ik had geen zin in hetzelfde gezeur.


Op deze manier zou ik het ook gaan aanpakken als het nodig is. Een vriendin van me heeft dat zo gedaan en op de bewuste verjaardag samen weggegooid. Doordat het zov aak was besproken ging dit ook goed. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat dat bij iedereen goed verloopt maar zou het zelf wel zo aanpakken. Zij deed het echter op de 2de verjaardag dacht ik.
<<

Anoniem275

Bericht 03 Sep 2013 07:40

Re: Geen speen meer?

T is er sinds een week of 3-4 vanaf, toen ik hem vroeg of hij zonder speen wilde slapen zij hij ja.
Dus thuis hebben we gelijk de speen weggehaald, de eerste 2 dagen vroeg hij erom, maar wanneer we vertelden dat de speen weg was, was het goed. Daarna vertelde hij zelf ook aan iedereen dat de speen weg was.
Hij is wel eens 's nachts wakker geweest, maar met een knuffel/kus en zeggen dat de speen weg was, was hij weer tevreden. Nu zagen we deze week ook 2 nieuwe kiezen, dus of het wakker worden nou door de speen kwam weet ik niet..

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers