Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Quinoa

<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:10

Bericht 12 Nov 2015 23:32

Quinoa

Op internet staan veel recepten van salades met quinoa, maar moet je quinoa altijd ergens doorheen doen? Of kan t bijv ook langs een stukje vlees ofZo?
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Anoniem151

Bericht 13 Nov 2015 05:24

Re: Quinoa

Tuurlijk kan dat, maar net zoals met rijst vind ik het dan nogal een droge bedoeling en smakeloos. Misschien dan met een sausje?
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 13 Nov 2015 09:42

Re: Quinoa

Je kunt het ook ipv rijst eten bij een gerecht, of ipv pasta of aardappels.
Ik vind het nogal overpriced (komt door de hype) en eet net zo lief boekweit of bulgur.
#teammaple🍁
<<

Anoniem313

Bericht 13 Nov 2015 09:59

Re: Quinoa

Je kunt het zelfs als risotto gebruiken en ik heb ook wel eens een recept voor hartige taart met quinoa-bodem voor bij zien komen! Ik ben er zelf ook behoorlijk klaar mee, met de quinoa-hype. Bulgur is lekker idd, en gort vind ik ook wel ok.
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:10

Bericht 13 Nov 2015 13:58

Re: Quinoa

Blue phone, dat het dan saai is dacht ik ook al. Eten we vanavond gewoon aardappelen, en verzin ik wel een andere keer iets met quinoa

UN en Caulfield, ik heb quinoa pas 1x gegeten, omdat vriend dat wilde. We eten het niet vanwege een hype ofzo, maar gewoon voor de afwisseling. Boekweit of bulgur heb ik ook nog nooit gehad
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers