Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vochtplekken badkamer

<<

Truus

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 334

Geregistreerd: 28 Dec 2013 16:39

Bericht 07 Nov 2015 18:45

Vochtplekken badkamer

In onze badkamer komen steeds meer vocht/schimmelplekken op het plaofnd. Onze badkamer is klein, heeft geen raam en geen fantastisch afzuigsysteem. Nu doe ik met/na het douchen vaak de deur wel open maar ik ben ook bang dat de vochtplekken dan ook net buiten de badkamer zullen komen... Heeft iemand misschien tips?
<<

kippie

Lady-post-a-lot

Berichten: 1276

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:34

Bericht 07 Nov 2015 20:56

Re: Vochtplekken badkamer

Ik zou de deur wel open doen.. na het douchen..
En eventueel een raam open in de slaapkamer??

Wij hadden dat ook.. maar nu ik heb bijna dag en nacht het raampje openstaan.
<<

Anoniem239

Bericht 07 Nov 2015 21:11

Re: Vochtplekken badkamer

Ik hoorde laatst dat het beter is om een goed afzuigsysteem te hebben en deze na het douchen aan te zetten en de deur dicht te laten. Wij hebben er wel een goed systeem in laten zetten en het werkt super goed en was niet erg duur. Sinds wij nu ook de deur dicht laten na het douchen werkt het echt goed.

In ons nieuwe huis hebben we wel een raam maar de bouwkundig inspecteur adviseerde ons om dit raam dicht te houden en het afzuigsysteem goed zijn werk te laten doen. Anders trek je juist vocht aan.
<<

Truus

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 334

Geregistreerd: 28 Dec 2013 16:39

Bericht 10 Nov 2015 20:46

Re: Vochtplekken badkamer

Keshi schreef:Ik hoorde laatst dat het beter is om een goed afzuigsysteem te hebben en deze na het douchen aan te zetten en de deur dicht te laten. Wij hebben er wel een goed systeem in laten zetten en het werkt super goed en was niet erg duur. Sinds wij nu ook de deur dicht laten na het douchen werkt het echt goed.

In ons nieuwe huis hebben we wel een raam maar de bouwkundig inspecteur adviseerde ons om dit raam dicht te houden en het afzuigsysteem goed zijn werk te laten doen. Anders trek je juist vocht aan.


Bedankt voor jullie reacties!
Ik ben benieuwd welk afzuigsysteem jullie hebben, kan ik eens kijken of dat wat voor hier zou zijn. Wil je dat misschien opzoeken?
<<

Anoniem239

Bericht 10 Nov 2015 22:15

Re: Vochtplekken badkamer

Ik heb gekeken maar er staat geen merk op. Wij hebben hem bij de gamma gekocht. Voordeel bij ons is dat we plat dak hebben waardoor hij makkelijk naar buiten gaat voor de afzuiging.

Misschien eens informeren in een bouwmarkt.
<<

Peinture

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1304

Geregistreerd: 09 Sep 2013 18:27

Bericht 11 Nov 2015 21:22

Re: Vochtplekken badkamer

Ik zou de deur niet openzetten, zou veel te bang zijn dat het vocht in het matras zou trekken. Misschien kan het luchtsysteem eens gereinigd worden? Wij hebben dat in onze nieuwe huis laten doen en dat scheelde echt enorm!
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 12 Nov 2015 10:23

Re: Vochtplekken badkamer

Deur inderdaad dicht en er een nieuw afzuig systeem inzetten.
2014 2016

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron