Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


elfde van de elfde

<<

Anoniem148

Bericht 11 Nov 2015 10:13

elfde van de elfde

Het is weer zover, het is d'n elfde van d'n elfde!
Het carnavalsseizoen is geopend.
Doen jullie er wat mee? Ik ben het steeds meer gaan waarderen.
Zaterdag wordt de prins bekend gemaakt en binnenkort start de voorverkoop van de zanikaovonden. Ik hou wel van die flauwe humor.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 11 Nov 2015 10:26

Re: elfde van de elfde

Ik heb niks met carnaval. Voor mij is de 11e van de 11e alleen 'leuk' omdat het Sint Maarten is vandaag :)

♥♥
<<

Anoniem148

Bericht 11 Nov 2015 10:33

Re: elfde van de elfde

Ja daar doen wij dus niets mee. Zou niet eens weten wat het achterliggende verhaal daarvan is.
<<

Bisq

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2260

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 11 Nov 2015 10:40

Re: elfde van de elfde

Jaaa, carnaval :banaan:
Mijn eerste carnavalsavond dit seizoen zit er alweer op. Een dorp hier in de buurt heeft hun prinsenbal al voor de 11e van de 11e. Daar ga ik normaal gesproken niet heen, maar we kregen bericht dat vrienden van ons het nieuwe prinsenpaar is. Direct daar heen natuurlijk en het eerste carnavalsfeestje was een feit.
Insta: je_ei_kwijt
<<

Ster

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 570

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:19

Bericht 11 Nov 2015 11:14

Re: elfde van de elfde

Jaaa, t is weer zo ver :banaan:

Helaas kan ik het vandaag niet vieren, omdat mijn werk het even niet toelaat. Ik ben diverse jaren naar Maastricht geweest en ik baal nu toch wel dat ik er niet bij kan zijn. Ik kwam vanmorgen al diverse verklede mensen tegen.

Binnenkort hebben we liedjesavond in het dorp en ik zit in de organisatie van de bonte-avond, dus ik heb al een aantal vergaderingen gehad.
R: oktober 2016
M: april 2018
S: juni 2020
<<

Anoniem147

Bericht 11 Nov 2015 18:43

Re: elfde van de elfde

Ik heb met beide niets. Laat ik het de kinderen op mijn stageschool maar niet horen. Volgens mij is in dat dorp (waar de school ligt) carnaval echt een heel ding.

Ik vind 11-11 leuk omdat mijn man vandaag jarig is :dance:
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 11 Nov 2015 18:47

Re: elfde van de elfde

Gefeliciteerd Marni!

Met carnaval heb ik helemaal niks.
Met Sint Maarten ook niet persé, hoewel ik daar wel mee opgegroeid ben en het hier ook gevierd wordt. Maar het liefst haal ik de bel er zo nog ff snel af :palm:
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Anoniem149

Bericht 11 Nov 2015 20:49

Re: elfde van de elfde

Hier in de buurt is het ook weer losgebarsten inderdaad. Ik heb er helemaal niks meer mee. Met Sint Maarten ook niet trouwens, voor mij was het vandaag gewoon woensdag. :wink:
<<

Anoniem137

Bericht 11 Nov 2015 20:52

Re: elfde van de elfde

Ik woon boven de rivieren, geen carnaval hier en dat vind ik ook niet erg. Sint Maarten leeft hier ook totaal niet, dat vind ik dan weer wel jammer.
<<

Knillis

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2237

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:50

Bericht 11 Nov 2015 21:54

Re: elfde van de elfde

Mijn man zit in de raad van 11 dus wij vieren fanatiek carnaval :smile: Op de 11e van de 11e komen alle verenigingen van onze gemeente bij elkaar en wordt het seizoen officieel geopend. Volgende week hebben we prinsenbal en wordt de nieuwe prins bekend gemaakt, ik ben benieuwd! En daarna tot aan de carnaval veel feestjes, pronkzittingen etc. Super gezellig!
2009 ~ 2011 ~ 2014

Morgen is vandaag...
<<

Vivianne

Bericht 11 Nov 2015 23:15

Re: elfde van de elfde

Wij wonen niet in het carnavalsgebied. Ik heb het nog nooit meegemaakt maar heb er ook weinig behoefte aan.
Sint maarten vind ik wel heel erg leuk. Al die kindjes met die blijde, verwachtingsvolle gezichtjes en mooi gemaakte lampionnetjes. Denk dat het ook voortkomt uit mijn eigen ervaringen als kind.
Ik maak elk jaar een leuke traktatie (Ben niet zo van al dat snoep) en daar haal ik ook plezier uit.

Marni: Gefeliciteerd met je man.

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers