Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ledikantdeken Koeka wassen

<<

Anoniem291

Bericht 11 Nov 2015 13:25

Ledikantdeken Koeka wassen

Ik heb het ledikantdeken Oslo van Koeka en nu wilde ik deze gaan wassen, maar hoe?

Lees op internet niet op handwas, fijnwas of wolwas en lees ook verhalen dat die niet meer zo zacht is nadien. Hebben jullie ook zo'n deken en hoe doen jullie dit? Zou het echt zonde vinden als het mis gaat.
<<

Anoniem154

Bericht 11 Nov 2015 13:27

Re: Ledikantdeken Koeka wassen

Eerst koud spoelen geloof ik...tip van mamsie dacht ik
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8451

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 11 Nov 2015 13:48

Re: Ledikantdeken Koeka wassen

Ja de tip van Mamsie was om 'm eerst in koud water te dompelen en daarna dus nat in de wasmachine te stoppen.

Ik wil dat ook gaan proberen met ons dekentje in elk geval!
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Anoniem129

Bericht 11 Nov 2015 14:09

Re: Ledikantdeken Koeka wassen

Ik heb de deken zelfs een nacht in koud water laten staan. Vezels lopen dan goed vol en schijnt ook krimpen te voorkomen! Daarna heb ik hem gewoon in de wasmachine gewassen.
<<

Nala3

Kwebbel

Berichten: 334

Geregistreerd: 16 Okt 2015 15:02

Bericht 11 Nov 2015 14:32

Re: Ledikantdeken Koeka wassen

Hier heeft de kraamverzorgster hem gewoon gewassen en daarna ikzelf ook. Niets mee gebeurd.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 11 Nov 2015 18:09

Re: Ledikantdeken Koeka wassen

Ja ik gooide de dekens een nacht in een koud bad. En ze zijn nog heerlijk zacht.
R. 2013
D. 2016
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 11 Nov 2015 18:11

Re: Ledikantdeken Koeka wassen

Ik heb 'm gewoon gewassen. Niks aan de hand en nog net zo zacht :)
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Anoniem328

Bericht 11 Nov 2015 18:14

Re: Ledikantdeken Koeka wassen

Ik heb hem vorige week gewoon gewassen op 30 graden en hij is nog net zo zacht als daarvoor.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers