Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Luiers

<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 09:40

Bericht 06 Nov 2015 12:56

Re: Luiers

Oh ja, dan is ze wel een stukje groter dan J. toen met 8 maanden. Maar goed J. is ook aan de kleine kant (altijd al geweest).
<<

Knillis

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2237

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:50

Bericht 06 Nov 2015 13:35

Re: Luiers

Ik zweerde altijd bij Pampers. Bij de middelste heb ik ook wel eens Kruitvat gehad en heel soms die van het AH huismerk.

De jongste eigenlijk ook altijd Pampers. Nu moest ik van het weekend even snel luiers halen en de keuze was beperkt en toen heb ik Bumblies meegenomen en die vind ik heel erg fijn! En zenkosten bijna niets, ook leuk. Ik gebruik ze zowel overdag als 's nachts en het gaat echt prima, nog geen doorlek problemen gehad. Ik ben fan :smile:
2009 ~ 2011 ~ 2014

Morgen is vandaag...
<<

Dolphinne

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2388

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:39

Bericht 06 Nov 2015 21:02

Re: Luiers

Blue Phone schreef:
Dolphinne schreef:Wij hebben meestal kruidvat luiers.
Ook aldi en lidl af en toe. Die bevallen ook wel, maar kruitvat het beste.
Pampers vind ik te duur.

En we hebben wasbare luiers, maar die gebruiken we nauwelijks. Alleen laatst een week toen de wegwerp op waren en het geld ook.


Hé da's jammer! Je was eerst wel enthousiast over de wasbare luiers toch? Waarom nu niet meer?


Klopt, maar alleen ik ben/was enthousiast. Mijn vriend nog steeds niet. Dus dan gebruik ik ze wel en hij niet.
Uit gemakzucht gebruik ik dus eigenlijk ook weer wegwerp.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem142

Bericht 06 Nov 2015 21:07

Re: Luiers

Believe schreef:T/m maat 3 hebben we altijd Pampers gebruikt. Vond die lekker zacht voor de kleine billetjes.
Nu ze in maat 4 zit heb ik Etos, Kruidvat en Pampers liggen. Valt me op dat Kruidvat klein valt, daar heeft ze maat 5 van nodig, terwijl ze van Pampers en Etos in 4 zit.
Ik vind Pampers ook stinken, maar ze zijn wel zacht en absorberen goed. Etos voelt wat plastic/stug aan, maar doet zijn werk goed verder, stinkt ook niet. Kruidvat vind ik iets minder stug dan Etos, maar wel harder dan Pampers.
Ik koop nu gewoon wat in de aanbieding is. In de nacht wel een Pamper ivm goede absorptie.


Mijn kind van 6 ('s nachts nog niet zindelijk), 19 kg en 1.25m lang heeft ook maat 5 aan van de kruidvatluiers. Als maat 5 op is, past ie zelfs maat 4+ van de middelste nog en als het helemaal moet kan een nachtje maat 4 ook nog wel. IK vind Kruidvat helemaal niet klein vallen dus. Maat 4 van Euro-profit past niet meer, die krijgen we niet meer fatsoenlijk dicht.
<<

Anoniem205

Bericht 06 Nov 2015 22:09

Re: Luiers

Jeetje Believe, maat 5 van Kruidvat? Onze zoon is 79cm en 10kg en kan maat 4 aan, maar ben net overgestapt naar 4+
Vind Kruidvat dus ook niet klein vallen.
<<

Anoniem236

Bericht 06 Nov 2015 22:39

Re: Luiers

Hier ging zoon pas met 15mnd over naar maat 5 van Kruidvat. En die is bepaald niet klein.

Gaan ze dan niet goed dicht Believe of lekt het door?
<<

Dolphinne

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2388

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:39

Bericht 07 Nov 2015 00:04

Re: Luiers

Wij gebruiken van kruitvat nog steeds maat 4+ voor dochter van bijna 2. Die passen nog goed. Al heb ik in voorraad nu ook maat 5 gekocht.

Maat 4 vd lidl is nu wel te klein. Daar lekt ze eerder in door.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem177

Bericht 07 Nov 2015 03:44

Re: Luiers

Pombeer schreef:Hebben die van de kruidvat ook zo'n indicatiestrip hoe verzadigd de luier is?

Ja
<<

Anoniem137

Bericht 07 Nov 2015 07:44

Re: Luiers

bambina schreef:
Pombeer schreef:Hebben die van de kruidvat ook zo'n indicatiestrip hoe verzadigd de luier is?

Ja

Tot en met maat 2. Wij hebben ook Kruidvat op het werk en vanaf maat 3 zit er geen indicatiestrip meer op.
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3850

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:20

Bericht 07 Nov 2015 10:32

Re: Luiers

Ik koop alleen pampers. R. Lekte overal doorheen en had altijd rode billen met andere luiers. R. Is zindelijk, maar voor I. Ook alleen pampers...
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 11:19

Bericht 07 Nov 2015 10:40

Re: Luiers

De eerste maanden hebben wij enkel Pampers gebruikt. Nadien heb ik ook Etos en Kruidvat geprobeerd. Een tijdlang ook nog Kruidvat gehad maar uiteindelijk zijn we weer overgestapt naar Pampers. 'S nachts heeft hij wel altijd Pampers aangehad, dan lekte hij niet door. Nu draagt hij alleen nog maar 's nachts een pamper.

Oh, overigens wel altijd de baby dry gehad van Pampers.
2012 & 2016
<<

Chaos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2213

Geregistreerd: 24 Dec 2013 22:54

Bericht 07 Nov 2015 10:51

Re: Luiers

Ik gebruik Bumblies, die vind ik echt het fijnste, de rest lekt er ook vaak langs. Ik denk door haar dikke kont haha.
Bij de oudsten had ik de eerste jaren kruidvat en het laatste jaar voor etos en ah. Pampers vind ik echt een hele penetrante geur hebben.

Sinds vorige week hebben ze bij de Deen ook sweetcare luiers, die bevallen ook erg goed en zijn dun en worden vol ook niet van die dikke proppen. Misschien stap ik daar wel op over. Ik ga straks nog even een maatje groter halen om te proberen in de nacht, die ik nu had waren wat aan de kleine kant.
Afbeelding

I & N juni 2010
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 21:14

Bericht 07 Nov 2015 12:04

Re: Luiers

In het begin hebben we vooral Pampers gebruikt. Lidl ( nr 3) vond ik ook wel fijn maar we gebruiken nu al een hele tijd Etos, daar hebben ze ook 4 en 4+ voor in de nacht van. Mijn top-3 is dus:
1. Etos
2. Pampers
3. Lidl

Van Kruidvat had ik een pakketje van maat 1 ofzo maar die vond ik zelf helemaal niet fijn (weet helaas niet meer waarom), andere merken heb ik niet geprobeerd.
<<

Nala3

Kwebbel

Berichten: 334

Geregistreerd: 16 Okt 2015 15:02

Bericht 07 Nov 2015 15:18

Re: Luiers

Pampers baby dry. Ik vind kruidvat en pampers active fit erg stugge luiers. Verder geen andere geprobeerd.
Ik koop ze altijd in de maandboxen aanbiedingen.
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers