Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


TV/internetaanbieder, welke heb jij?

<<

Anoniem149

Bericht 06 Nov 2015 22:10

Re: TV/internetaanbieder, welke heb jij?

Lenthe schreef:
Elize schreef:
Lenthe schreef:Ik heb Telfort. Betaal er 39,- per maand voor, ben heel tevreden en heb 2 tv's aangesloten.
De vorige bewoonster van mijn huis heeft geen glasvezel laten aanleggen (terwijl dat op dat moment gratis was) dus als ik glasvezel zou willen, zou het ontzettend veel gaan kosten. Telfort was ten tijde van mijn verhuizing het goedkoopst (3 jaar geleden, inmiddels betaal ik meer dan 5,- per maand meer tov 3 jaar geleden) en had een prima zenderpakket. Ik vind vooral het pauzeren tijdens programma's ideaal.


Jij hebt dat alles-in-1 pakket dan denk ik? Heb ik ook gezien, maar aangezien ik nooit bel ga ik voor het Internet + TV pakket van Telfort. Zag er allemaal prima uit, dus ik ben benieuwd.

Nee, ik heb alleen internet+tv. Maar omdat ik 2 tv-kastjes heb, betaal ik volgens mij wat meer.


Oh dat zou ook kunnen inderdaad.
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:43

Bericht 07 Nov 2015 09:22

Re: TV/internetaanbieder, welke heb jij?

Wij zitten nog bij ziggo, stappen per eind van de maand over naar Xs4all. Man wat hebben wij een gezeik met ziggo, echt een belabberde klantenservice ook.
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

Anoniem233

Bericht 07 Nov 2015 12:24

Re: TV/internetaanbieder, welke heb jij?

Wij zitten bij Telfort, wat een drama :palm: Hopen snel over te stappen naar Ziggo. Duurder, maar wel stukken beter. Ik woon in een klein dorp in de buurt van Dordt en onze internetverbinding gaat nu over de telefoonlijn. Ziggo is de enige aanbieder bij wie het via de kabel kan.
<<

Vajen

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 382

Geregistreerd: 10 Okt 2013 18:00

Bericht 07 Nov 2015 13:37

Re: TV/internetaanbieder, welke heb jij?

Ik heb tv en internet via Online en betaal geloof ik €34. Ben er wel tevreden over, er ligt eigenlijk nooit iets uit ofzo. De internetsnelheid is wel erg laag maar ik ervaar het niet als te sloom, films kijken via Popcorn time gaat zelfs prima
<<

Romee

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 538

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:21

Bericht 07 Nov 2015 13:52

Re: TV/internetaanbieder, welke heb jij?

Ik heb ook online, bevalt prima
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:28

Bericht 07 Nov 2015 14:14

Re: TV/internetaanbieder, welke heb jij?

En ook ik heb Online, bevalt goed en nog geen problemen mee gehad. Eerste half jaar betaal ik € 29 per maand en daarna € 34 per maand.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8837

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 07 Nov 2015 14:17

Re: TV/internetaanbieder, welke heb jij?

Wij zitten bij kpn
2012
2016
2020

Instagram
<<

Anoniem281

Bericht 07 Nov 2015 14:31

Re: TV/internetaanbieder, welke heb jij?

Niet lullig bedoeld, maar eigenlijk heb je geen donder aan dit topic :') Wat wil JIJ hebben? Welk pakket? En wat vind je belangrijk? Want pas dan kan je echt vergelijken.

Zo betaalde ik bij m'n moeder voor KPN 48 euro per maand, maar dan had ik 2 ontvangers, het complete pakket, alle zenderpakketten en live pauzeren etc. Nu betaal ik voor Tele2 30 euro en in verhouding is dat belachelijk duur, want ik heb alleen televisie en Internet. Het traagste Internetpakket en het simpelste zenderaanbod.
Vorige

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers