Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ouders natuurlijkbeurs

<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11593

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 03 Nov 2015 22:35

Re: Ouders natuurlijkbeurs

Even een upje, zijn er nog die zaterdag naar de wintereditie gaan?
2015 💙
<<

Muppetje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2714

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:32

Bericht 03 Nov 2015 23:04

Re: Ouders natuurlijkbeurs

Zoals altijd zou ik graag willen, haha...
Lars 11-09-2012 & Thomas 17-10-2014
www.facebook.com/MyPolarMonkey
<<

Isolt

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2386

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:46

Bericht 04 Nov 2015 07:20

Re: Ouders natuurlijkbeurs

Ik had kaartjes omdat ik er stiekem een beetje vanuit ging dan wel zwanger te zijn. Heel dom ik weet het. Vorige keer ook geweest met mijn zus. Zij heeft twee kinderen en omdat wij er toen nog niet mee bezig waren was het gewoon leuk om rond te neuzen. Maar nu is het toch minder leuk als je het zelf heel graag wilt. Dus ik heb ze verkocht. Ik mik nu op zomereditie. :smile:
10-08-2017 ♥
<<

Anoniem151

Bericht 04 Nov 2015 07:49

Re: Ouders natuurlijkbeurs

Nee, ik wilde zonder zoon gaan maar heb geen oppas
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11593

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 04 Nov 2015 16:26

Re: Ouders natuurlijkbeurs

Ik ga met want zo lang red hij het niet zonder mij. Door dat gekloot met z'n tongriem pakt hij geen fles. Gelukkig kan het allemaal dat hij mee gaat. Lekker ff een dagje voor mezelf. Was zo blij toen m'n ex vroeg of hij een keer op een andere dag mocht komen. Ik vond namelijk dat ik het niet kon maken om 2 keer in een maand af te zeggen/verplaatsen. Ga namelijk aan het eind van de maand ook al naar de dierentuin. En daarvoor heeft hij die Deense heks behoorlijk onder druk gezet zodat ik daar heen kan zonder haar tegen te komen.
2015 💙
<<

snoezel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1129

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Bericht 04 Nov 2015 22:22

Re: Ouders natuurlijkbeurs

Jahoe, ik ga ook weer!

Dit keer met mijn moeder en alleen de oudste gaat mee. Zag dat er allemaal leuke kleine workshopjes waren, waar ze heerlijk kan knutselen, leuk! De jongste heeft op het moment niet het temperament om OF de hele tijd in de drager te zitten OF zelf te lopen en van al dat moois af te moeten blijven... Dus die blijft maar lekker thuis.
Afbeelding

Afbeelding
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11593

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 04 Nov 2015 22:48

Re: Ouders natuurlijkbeurs

Ja dat snap ik, ik ben te herkennen aan een rode kinderwagen en heb J of in mijn Larissa im wunderland of in de oscha nimbus skara brae.
2015 💙
<<

Bimbam

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1061

Geregistreerd: 15 Sep 2013 13:10

Bericht 05 Nov 2015 20:12

Re: Ouders natuurlijkbeurs

Jaa, ik heb zojuist nog kaarten gekocht! Ga samen met mijn man (als hij dan zin heeft) en met zoon van bijna 3 en dochter van 4 maanden.

Te herkennen aan een zeer slanke man van 2 meter met een kleine vrouw (ben zelf 1.60). Denk dat ik dochter meeneem in mijn Girasol Zunil. Misschien dat we ook nog de Tula toddler voor zl meenemen (we hebben geloof ik de prepster).
19-12-2012
04-07-2015
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers