Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Tips gezocht zonvakantie met twee jonge kindjes

<<

Dikkie Dik

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 574

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:58

Bericht 26 Okt 2015 15:51

Tips gezocht zonvakantie met twee jonge kindjes

Na bijna 4 jaar willen wij met ons gezin in de zomervakantie volgend jaar lekker een weekje (2 weekjes) naar de zon. Ik mis het zo..op vakantie gaan naar de zon!

Kamperen doen we het liefst maar dat zien we nu nog even niet zitten. Daar mijn man alles alleen moet rijden, ook geen autovakantie.

Heeft iemand goede ervaringen/tips met het volgende "eisen" pakket?

- gegarandeerd zon
- met het vliegtuig niet langer dan 4/5 uur
- appartement met (privé) zwemband, de zee mag op loopafstand in de buurt zijn (graag zelfs) maar is dat niet zo dan is een zwembad een pre.
- faciliteiten voor een peuter van 3.5
- eventueel auto huur
22-2-2013
28-8-2015
<<

Laced

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 956

Geregistreerd: 27 Mei 2014 12:18

Bericht 26 Okt 2015 17:18

Re: Tips gezocht zonvakantie met twee jonge kindjes

Wij zijn vorig jaar zomer met onze zoon van toen bijna 3 jaar naar Lanzarote geweest. Wij verbleven in dit appartement/huis;
http://www.booking.com/hotel/es/villas- ... hildren=0&

Echt een aanrader! Een eigen zwembad, voldoende ruimte en op 10 minuten loopafstand van het strand. Wij hadden een auto gehuurd om zo het eiland te verkennen.
Liefde voor het leven; 27-08-2011 & 22-10-2015
<<

Dikkie Dik

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 574

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:58

Bericht 26 Okt 2015 18:00

Re: Tips gezocht zonvakantie met twee jonge kindjes

Wow ziet er fantastisch uit...
Maar het is me niet geheel duidelijk of je nu wel of niet met kindjes erin kan. Er wordt de hele tijd gesproken over 4 volwassenen enzovoorts en dus ook 1 tweepersoonsbed en 2 eenpersoonsbedden. Kun je daar dan een kinderbedje huren?

Hoelang ben je geweest? En ben je ook in hoogseizoen geweest?
22-2-2013
28-8-2015
<<

Laced

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 956

Geregistreerd: 27 Mei 2014 12:18

Bericht 26 Okt 2015 20:03

Re: Tips gezocht zonvakantie met twee jonge kindjes

Ja, wij hadden specifiek gevraagd of een campingbedje. Het huisje bestaat uit 2 ruime slaapkamers. Wij zijn in juli 2014 10 dagen geweest. Het is gelegen in een rustige straat, wat ook ideaal is met jonge kindjes. Op 5 minuten loopafstand vind je de haven met volop eetgelegheden, supermarkt etc.
Liefde voor het leven; 27-08-2011 & 22-10-2015
<<

Anoniem129

Bericht 03 Nov 2015 14:00

Re: Tips gezocht zonvakantie met twee jonge kindjes

Wow dat ziet er goed uit zeg! Ik ga dit ook eens aan mijn man laten zien:) Al denk ik dat die gewoon wil gaan kamperen!

Edit: Wij zijn met onze familie wel eens naar mallorca geweest, ook super!

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers