Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wie telt samen met mij af tot kerst?

<<

Anoniem304

Bericht 02 Nov 2015 11:15

Wie telt samen met mij af tot kerst?

Afbeelding

Ik ben echt gek op kerst. Nog maar 53 dagen te gaan.

Wanneer worden de kerst smilies van stal gehaald Burgemeesters?

Wie telt er met mij af?
<<

Anoniem304

Bericht 02 Nov 2015 11:15

Re: Wie telt samen met mij af tot kerst?

Hoppaaa!!

Afbeelding
<<

Anoniem219

Bericht 02 Nov 2015 11:18

Re: Wie telt samen met mij af tot kerst?

Ik tel wel mee af! Mijn verlof gaat dan in :banaan:


En daar buiten vind ik kerst altijd heel leuk en gezellig
<<

Anoniem222

Bericht 02 Nov 2015 11:19

Re: Wie telt samen met mij af tot kerst?

Hahaa jaa ik doe mee hoor! Voordeel is wel dat ik eerst nog 3 weken op vakantie naar Cuba ga. Maar I love kerst.
<<

Anoniem 146

Bericht 02 Nov 2015 11:19

Re: Wie telt samen met mij af tot kerst?

:good:

Ik tel mee!
<<

Anoniem193

Bericht 02 Nov 2015 11:33

Re: Wie telt samen met mij af tot kerst?

Ik hou er helemaal niet zo van. Voor mij is Kerst gewoon lekker 2 dagen vrij waarbij we ook toevallig gaan eten bij mijn ouders. Maar dat gedoe eromheen vind ik zó irritant. Weken van te voren begint iedereen om ons heen al, Wanneer kun jij, nee dan moet ik naar die, dan moet ik naar die. Vriendinnen die bij mij komen klagen dat het allemaal zo druk en geregel is, want die dag moeten ze daarheen, maar 's avonds komt die en die bij hen en oh jee, ze moeten natuurlijk het huis schoon hebben, boodschappen in huis en alles moet perfect. Tja ze nemen het zelf op hun schouders. RELAX!
<<

Anoniem331

Bericht 02 Nov 2015 12:03

Re: Wie telt samen met mij af tot kerst?

Ik tel mee!
Ik vind gewoon de hele sfeer van deze maanden fijn. Buiten donker, binnen gezellig lichtjes en gezellig. De kerstboom geeft altijd zo'n fijne sfeer in huis. En de kinderen krijgen dit jaar een lichtgevend ding in de tuin, kijken ze zo naar uit. Willen ze al jaren maar hun vader houdt daar absoluut niet van. Dit jaar hebben we onze eigen tuin, en kan het dus wel.
Hoewel ik tweede kerstdag ook gewoon moet werken kijk ik wel erg uit naar deze weken.
<<

Anoniem222

Bericht 02 Nov 2015 12:06

Re: Wie telt samen met mij af tot kerst?

Alibi schreef:Ik hou er helemaal niet zo van. Voor mij is Kerst gewoon lekker 2 dagen vrij waarbij we ook toevallig gaan eten bij mijn ouders. Maar dat gedoe eromheen vind ik zó irritant. Weken van te voren begint iedereen om ons heen al, Wanneer kun jij, nee dan moet ik naar die, dan moet ik naar die. Vriendinnen die bij mij komen klagen dat het allemaal zo druk en geregel is, want die dag moeten ze daarheen, maar 's avonds komt die en die bij hen en oh jee, ze moeten natuurlijk het huis schoon hebben, boodschappen in huis en alles moet perfect. Tja ze nemen het zelf op hun schouders. RELAX!

Ja precies, dat doen ze dan toch zelf. Ik vind het gewoon super gezellig, kerstbomen, kerstmuziek, leuke lampjes, cadeautjes, lekker uitgebreid koken met de familie. Heerlijk!
En ja het is wat gedoe om alles te plannen maar zelfs dat valt eigenlijk wel mee bij ons, de ouders van mijn vriend zijn gescheiden dus dat zijn twee families en mijn zus is arts dus moet goed vooruit plannen ivm rooster maar verder is het eigenlijk altijd zo gebeurd.
<<

Anoniem321

Bericht 02 Nov 2015 12:12

Re: Wie telt samen met mij af tot kerst?

Ik ben niet zo van de kerstdagen. Ik vind het wel gezellig hoor, maar voor mijn gevoel zit er een te hoog 'moeten' gehalte aan. En dan niet alleen in de zin van 'verplichte' familiebezoekjes, maar ook dat het dan gezellig 'moet' zijn ofzo..

Dit jaar is er bij ons dan net een kleintje, dus we hebben tegen de familie gezegd dat wij nergens heen gaan dit jaar. En qua eten gaan we lekker makkelijk bestellen of afhalen, dus ook geen gedoe in de keuken :smile:
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 02 Nov 2015 12:54

Re: Wie telt samen met mij af tot kerst?

ik heb al sinds de zomer een aftel ding op mn mobiel voor kerst. Vind het zo gezellig de kerstboom enzo. Maar al het gedoe waar we moeten zijn met kerst verschrikkelijk. Dat begint al in de zomer. Dat vind ik helemaal niks
Afbeelding
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 09:40

Bericht 02 Nov 2015 13:01

Re: Wie telt samen met mij af tot kerst?

Ik tel mee af! December is altijd mijn favoriete maand. Hier overigens nooit gedoe over de planning met de feestdagen. Eerste kerstdag is altijd bij mijn familie en tweede kerstdag is altijd bij mijn schoonfamilie. Is al jaren zo en al onze broers en zussen hebben dit zo geregeld met hun schoonfamilies. Plaatje past perfect in elkaar zo.
<<

Steep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:52

Woonplaats: Arnhem

Bericht 02 Nov 2015 13:24

Re: Wie telt samen met mij af tot kerst?

Ik tel mee! Mirthe wordt 1e kerstdag 2 namelijk!
Ruben: 22-07-2011
Mirthe: 25-12-2013
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9736

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 02 Nov 2015 13:40

Re: Wie telt samen met mij af tot kerst?

Ik tel ook mee! Ik ben echt helemaal dol op kerst en de decembermaand :dance:
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11205

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 02 Nov 2015 13:54

Re: Wie telt samen met mij af tot kerst?

Ik tel sowieso af naar december, dat vind ik altijd een gezellige maand en mijn verlof gaat ook nog in begin december :) Ik ben benieuwd of ik in december beval of toch in januari, geen drukke plannen voor mij in elk geval!
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Anoniem281

Bericht 02 Nov 2015 14:00

Re: Wie telt samen met mij af tot kerst?

Jaa kerst! :D Ik tel ook al een poosje af en kijk er onwijs naar uit. Wij hebben eerste kerstdag niks gepland, ja, we moeten beiden werken, maar 'smiddags en 's avonds zijn we lekker met z'n tweetjes en de katten! Laatste keer, da's wel vreemd maar ook de reden dat ik nú al uit kijk naar volgend jaar kerst!
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10379

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:55

Bericht 02 Nov 2015 14:05

Re: Wie telt samen met mij af tot kerst?

Jaaaa! Onze eerste kerst als gezin. Zin in.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Geel

Bericht 02 Nov 2015 14:22

Re: Wie telt samen met mij af tot kerst?

Ik wil zo graag al kerstliedjes luisteren! En ik heb op Pinterest al te vaak gezocht naar mooie kerstversiersels. Loooove Christmas! :heart:
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10379

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:55

Bericht 02 Nov 2015 14:29

Re: Wie telt samen met mij af tot kerst?

Ik dacht vanmorgen nog aan zal skyradio christmas, Geel. Heb ik ook zin in.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Anoniem281

Bericht 02 Nov 2015 14:31

Re: Wie telt samen met mij af tot kerst?

De Christmasstation is via de website wel al te beluisteren!
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 02 Nov 2015 14:38

Re: Wie telt samen met mij af tot kerst?

Ik doe mee! Ik was gisteren in Bethlehem, dus ik ben nu al wel in de stemming. :smile:
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10379

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:55

Bericht 02 Nov 2015 15:48

Re: Wie telt samen met mij af tot kerst?

Carl schreef:De Christmasstation is via de website wel al te beluisteren!


Eens zien of dat via de receiver ook al lukt...

Edit: Wel 40 zenders... Heerlijk!!!
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Anoniem301

Bericht 02 Nov 2015 16:16

Re: Wie telt samen met mij af tot kerst?

Ja ik hou ook van kerst! En dit jaar is onze dochter er voor het eerst bij, vind ik zo'n leuk idee. Kerstavond samen met mijn man en kind, meestal bestellen we iets en kijken naar Love actually. Eerste Kerstdag naar mijn moeder, cadeautjes uitpakken onder de kerstboom en lekker eten, gezellige muziek, drankje erbij. Tweede Kerstdag met m'n schoonfamilie lunchen in ons favoriete restaurant. Is net een diner wat er krijgen maar dan in de middag. Vorig jaar samen met mijn man ook gedaan, super lekker. (En daarna door naar schoonouders om Chinees te eten :laughcry: )

Oja en lekker SR kijken de dagen ervoor, dat geeft bij mij ook een kerst gevoel. Kerstliedjes luisteren stel ik nog even uit tot na Sinterklaas, anders is het speciale eraf voor mij.
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5672

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 02 Nov 2015 16:25

Re: Wie telt samen met mij af tot kerst?

Ik tel ook mee af!
Heerlijke tijd! Evenals Sinterklaastijd nu met de kinderen
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Peinture

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1297

Geregistreerd: 09 Sep 2013 17:27

Bericht 02 Nov 2015 16:48

Re: Wie telt samen met mij af tot kerst?

Kerst :D

Ik vind kerst geweldig. De sfeer in en ook buitenshuis, de liedjes, de kerstboom, cadeautjes geven, het samenzijn, een leuke film kijken, lekkere hapjes.

Kerstavond is voor ons als gezin samen, soms met beste vrienden erbij. En ik vind het belangrijk, mits het kan, dat mijn man vrij heeft deze dag.

Eerste kerstdag zijn we bij mijn ouders met ieder jaar weer een feestelijk zelfgemaakt 4 gangen diner.

En tweede kerstdag bij mijn schoonouders waar we lekker gourmetten en heel soms nog een wandelingetje doen. Het gourmetten word ieder jaar een krappere bedoening. Een paar jaar terug hebben mn schoonouders een 4 persoons eettafel gekocht, en we moeten er straks met zijn tienen omheen zitten haha. Wel heel knus natuurlijk :)
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4358

Geregistreerd: 22 Feb 2015 14:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 02 Nov 2015 17:02

Re: Wie telt samen met mij af tot kerst?

Oh ik heb er zo'n zin in! De eerste kerst in ons nieuwe huis, met onze haard en de katten. Heerlijk! :love: Ik ben de dag voor kerst ook al vrij, zalig! We gaan sowieso één van de kerstdagen in ons huis eten, andere dag weten we nog niet.
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers