Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Foto vierkant laten afdrukken

<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4569

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:35

Bericht 28 Okt 2015 21:58

Foto vierkant laten afdrukken

Ik weet niet of dit hier goed staat. Ik heb een hele leuke foto van mij en mijn vriend en die wil ik graag laten afdrukken voor familie. De foto is echter vierkant en ik zie nergens een fotoservice waar ik foto's in vierkant formaat kan laten afdrukken. Of ik kijk verkeerd. Heb al bij Kruidvat, Hema en AH gekeken.
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 28 Okt 2015 22:08

Re: Foto vierkant laten afdrukken

Bij Pixum en Profotonet kan het in ieder geval.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9787

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 28 Okt 2015 22:29

Re: Foto vierkant laten afdrukken

Bij de ah heb ik voorheen vaker vierkant geprint. Wel kleine foto's waren dat.
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:55

Bericht 29 Okt 2015 09:29

Re: Foto vierkant laten afdrukken

Ik zou hiervoor gewooneen fotozaak binnen lopen. Je betaald misschien ietje meer, maar je weet wel zeker dat het een goeie afdruk is, zonder dat het misvormd of verkeerd bijgesneden wordt.
<<

Anoniem151

Bericht 29 Okt 2015 11:46

Re: Foto vierkant laten afdrukken

Als de foto vierkant is, krijg je ook gewoon een vierkante foto. Heb ik vaker besteld bij oa kruidvat, trekpleister en hema
<<

Anoniem304

Bericht 29 Okt 2015 11:52

Re: Foto vierkant laten afdrukken

Blue Phone schreef:Als de foto vierkant is, krijg je ook gewoon een vierkante foto. Heb ik vaker besteld bij oa kruidvat, trekpleister en hema

Dat verschilt per aanbieder en daar kan je echt niet vanuit gaan. Als je geen vierkant formaat kunt kiezen, wordt het bestand doorgaans aangepast aan de verhouding van het gekozen formaat. Als je dan een vierkante foto laat afdrukken op de langwerpig formaat valt er een deel van het bestand op de afdruk weg.

Ik zou het er in ieder geval niet op wagen en eerst even bellen. Of inderdaad een aanbieder zoeken die vierkante formaten levert.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9787

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 29 Okt 2015 12:47

Re: Foto vierkant laten afdrukken

Bij de Ah wordt het dan ook gewoon vierkant uitgeprint en is het ook gewoon een vierkante foto. Bij deze mijn garantie :wink:
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4569

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:35

Bericht 02 Nov 2015 09:54

Re: Foto vierkant laten afdrukken

Ik wilde eerst naar de plaatselijke fotograaf gaan, maar zag toen dat bij Pixum aangegeven werd dat de foto vierkant wordt afgedrukt (ik kon het aantal pixels en de gewenste afmeting aangeven).
Dus daar twee afdrukken van 20 * 20 cm besteld. Ben benieuwd!
Bedankt voor de informatie in ieder geval.
A 06-11-2017
M 23-03-2020

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers