Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Naïf babyverzorging

<<

ShallY

Yipyapper

Berichten: 2376

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:36

Bericht 01 Nov 2015 04:46

Naïf babyverzorging

Sorry, hier de nachtbraker weer..haha..

Ik ben er nog steeds niet over uit welke verzorgingsproducten ik wil gaan gebruiken voor de kleine man. Weleda, neutral of toch Naïf.
Als het niet zo duur was geweest had ik alles van Naïf al in huis gehaald, lees er goede dingen over. En volgens mij ruikt het nog lekker ook.
Nu vraag ik me af of je er lang mee doet? En welke producten gebruiken jullie?
<<

Anoniem151

Bericht 01 Nov 2015 06:47

Re: Naïf babyverzorging

Neutral is alleen parfum vrij, verder is het niet heel erg fijn voor de huid. Die zou ik dus niet doen.

Ik vind baby's eigen geurtje het lekkerst ♡ Ik gebruik alleen heel soms wat billen crème (weleda of de groene vrouw) Als je de huid niet uitdroogt met teveel badderen en douchegels en zo heb je m.i. ook geen bodylotion oid nodig.
<<

Anoniem148

Bericht 01 Nov 2015 08:07

Re: Naïf babyverzorging

Ik gebruik 1 keer in de week een beetje zeep met wassen en smeer daarna wat olie. Voor de rest wordt hij gewassen met alleen water.
Ik gebruik gewoon zwitsal, neutral of een ander product. Heb vanalles gekregen dus dat maak ik op.
<<

Tiramisu

Kwebbel

Berichten: 450

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:06

Bericht 01 Nov 2015 09:09

Re: Naïf babyverzorging

Wij wassen ook met eigenlijk alleen water. Voor droge huidjes kokosolie.
februari 2012
november 2015
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10389

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 01 Nov 2015 10:08

Re: Naïf babyverzorging

Naïf, ik zweer erbij.
Ruikt heerlijk en je hebt heel weinig nodig. Nu was ik hem sowieso maar een a twee keer in de week met zeep.
Ik zou er niet over twijfelen, geld waard.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Maeve

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1206

Geregistreerd: 29 Mrt 2015 21:45

Bericht 01 Nov 2015 10:31

Re: Naïf babyverzorging

Gewoon normale huismerken van bijv Kruidvat of AH. Ik ben allemaal niet van dat dure spul.
What a difference a day makes 14-02-2010 16-01-2013
<<

Roodkapje

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 363

Geregistreerd: 14 Sep 2013 22:05

Bericht 01 Nov 2015 10:51

Re: Naïf babyverzorging

Sam schreef:Naïf, ik zweer erbij.
Ruikt heerlijk en je hebt heel weinig nodig. Nu was ik hem sowieso maar een a twee keer in de week met zeep.
Ik zou er niet over twijfelen, geld waard.


Eens! Heerlijk spul :love:
Travel is the only thing you buy that makes you richer.
<<

Patsy

Bericht 01 Nov 2015 11:02

Re: Naïf babyverzorging

Ik zou niet meteen het hele assortiment aanschaffen. Wij gebruiken eigenlijk alleen zeep (1à2 keer per week) En olie voor zijn berg. Bij de oudste ben ik naar verloop van tijd pas shampoo gaan gebruiken en heb ik nooit olie gebruikt.
Dus ik zou gewoon alleen zeep aanschaffen.
Wij gebruikten voor de oudste Zwitsal en voor de jongste Neutral.
<<

Anoniem286

Bericht 01 Nov 2015 11:29

Re: Naïf babyverzorging

Eigenlijk gebruikte ik alleen maar wat zeep/wasgel voor in bad, verder nooit olie of dergelijken. Ik had wel zo'n prettige billenspray van zarqa. TOen ze wat groter was shampoo van zwitsal.
<<

ShallY

Yipyapper

Berichten: 2376

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:36

Bericht 01 Nov 2015 13:17

Re: Naïf babyverzorging

Ik heb een proef samle besteld. Krijg je 2 kleine voor 4,95. Het is alleen nog een verassing wat, dus hopelijk zeep.
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 01 Nov 2015 13:38

Re: Naïf babyverzorging

Ik ben pas sinds een maand begonnen met het wassen met zeep (1x pw na het zwemmen). Ik maak nu een flesje Zwitsal op, die had ik nog als kraamkado liggen. Denk dat ik op basis van het bovengenoemde enthousiasme maar eens Naïf ga kopen :)
L2014 & H2017
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17384

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 01 Nov 2015 17:30

Re: Naïf babyverzorging

Ik vind Naif eigenlijk best wel parfummerig en sterk ruiken, maar dat is misschien ook omdat ik Burts Bees gewend ben. Dat blijf ik dus lekker gebruiken, oh wat ruikt dat heeeeeerlijk!! Zo'n lieve zachte babygeur is dat. LIEFDE!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 01 Nov 2015 18:24

Re: Naïf babyverzorging

Burts Bees heb ik nog staan, we gebruiken nu Naïf. Vind het zelf ook echt heerlijk ruiken!
Hier ook eigenlijk alleen de zeep en heel soms de billencrème. Oh en heel, heel soms wat olie in haar badje, maar ze gaat meestal mee onder de douche. De bodylotion ga ik uiteindelijk maar zelf gebruiken denk ik, haha.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers