Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Welk ontbijt?

<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4506

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 01 Nov 2015 00:44

Welk ontbijt?

Ik weet even niet zo goed waarmee ik ga ontbijten. Ik ontbijt nu elke ochtend met yoghurt (kwark bestaat hier niet), muesli en blauwe bessen. Echter start ik woensdag met een nieuwe baan waarbij ik vroege diensten draai.
Dit betekent dat ik om 4 uur in de auto op weg naar m'n werk zit. Ik kan heel slecht ontbijten dus een bakje yoghurt om 3.30 krijg ik echt niet weg. (ik doe er gerust een uur over).

Ik zat te denken aan een shake (die ik dan in de auto drink) gemaakt van zuivel/fruit en eiwitpoeder maar ik denk niet dat m'n huisgenoten het waarderen als ik om 3 uur in de nacht de blender aanzet.

Ben niet echt een broodeter, weet ook nooit wat voor beleg lekker is in de vroege ochtend.

Iemand een idee? Overigens kan ik niet tijdens m'n werk ontbijten want ik rijd rond in een shuttlebus of werk front office.
<<

Luisa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2828

Geregistreerd: 19 Okt 2013 11:39

Bericht 01 Nov 2015 00:58

Re: Welk ontbijt?

Kan je die shakes niet gewoon de avond van tevoren klaarmaken? Ik maak in het weekend altijd smoothies met zuivel /fruit en evt. havermout en die vries ik dan allemaal in. Ik haal dan s'avonds eentje uit de diepvries die ik volgende dag op werk opdrink.

Verder iets van bananenbrood maken? Dat smaakt prima zonder beleg.
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 16:08

Bericht 01 Nov 2015 08:49

Re: Welk ontbijt?

Wat voor soort bakjes of flesjes gebruik je om de smoothies in te vriezen? Dit lijkt mij namelijk wel ideaal om te doen.
<<

Luisa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2828

Geregistreerd: 19 Okt 2013 11:39

Bericht 01 Nov 2015 14:35

Re: Welk ontbijt?

Niks speciaals Fred. Vaak gebruik ik gewoon van die plastic flesjes waarin je in de supermarkt verse jus tapt.

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron