Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Betaalbaar en goed werkend corrigerend ondergoed?

<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15967

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 22 Okt 2015 22:24

Re: Betaalbaar en goed werkend corrigerend ondergoed?

Mijn H&M bestelling is nog niet binnen. Stom! :thumbdown:
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 22 Okt 2015 23:14

Re: Betaalbaar en goed werkend corrigerend ondergoed?

Whatever schreef:Jerry: je zegt dat je zo goed geadviseerd was qua lengte, maar die hold ups zijn niet in lengtematen hé? Ik zoek ook nog hold ups, heb letterlijk 1 hem panty die ik redelijk kan hebben qua lengte en met holdup wellicht iets minder dat probleem, maar de laatste paar die ik geprobeerd heb komen er maar een klein stukje boven mijn knie ipv halverwege mijn bovenbeen.


Haha precies hetzelfde! Hoewel die van Hunkemoller dan nog het hoogst komen. Die van de Hema waren echt hilarisch kort gewoon, dat waren nog niet eens kniekousen bijna.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15967

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 23 Okt 2015 08:20

Re: Betaalbaar en goed werkend corrigerend ondergoed?

Ik heb daar met mijn 1.63 niet zoveel last van :).
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem301

Bericht 23 Okt 2015 08:36

Re: Betaalbaar en goed werkend corrigerend ondergoed?

Lady schreef:Mijn H&M bestelling is nog niet binnen. Stom! :thumbdown:

Stom zeg, H&M is altijd zo traag met bezorgen. Heb je een alternatief?
<<

Anoniem163

Bericht 29 Okt 2015 19:45

Re: Betaalbaar en goed werkend corrigerend ondergoed?

Carrie schreef:Ik heb het ook maar vast besteld voor na m'n brvalling :thumbup:
Bij de H&M. Maar kan je helaas niet vertellen of het goed zit want ik pas er nu met geen mogelijkheid in natuurlijk!
Ik heb de hemdjes en een stringbody van H&M. Vind het de beste die ik ooit gehad heb.
Vorige

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers