Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


iPad air of samsung tab 4 ?

<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12147

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 28 Okt 2015 15:06

iPad air of samsung tab 4 ?

Mijn iPad is bijna ten einde. Helaas dus moet een nieuwe. Maar nu twijfel ik tussen een iPad air of tab 4

Heb ooit eens een samsung gehad de eerste , die vond ik traag.


Dus vertel jullie ervaringen
Afbeelding
<<

Anoniem304

Bericht 28 Okt 2015 15:07

Re: iPad air of samsung tab 4 ?

De nieuwe Samsung tablets zijn snel hoor, dus dat is geen issue. Maar ik zou zelf weer een iPad kiezen als je iPad gewend bent. Vind iPad toch wel erg fijn.
<<

anoniem213

Bericht 28 Okt 2015 15:09

Re: iPad air of samsung tab 4 ?

Mijn tablet van Samsung is heel snel (ook nog na anderhalf jaar), maar als je een iPad gewend bent, zou ik weer een iPad nemen.
<<

Anoniem173

Bericht 28 Okt 2015 15:12

Re: iPad air of samsung tab 4 ?

Ik ben heel erg tevreden over de ipad! Maar op zich is mijn Samsung telefoon ook prima. Ik zou kijken naar de prijs ook.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 28 Okt 2015 17:30

Re: iPad air of samsung tab 4 ?

Ik zou gaan zoeken naar wat samsung doet na een jaar. Er was laatst een artikel over het verschil tussen de Iphone en de Samsung GalaxS geloof ik. Daar kwam naar voren dat de samsung in het eerste jaar de Iphone glansrijk versloeg qua snelheid en batterijduur, maar na een jaar kwam de Iphone er met kop en schouder bovenuit. Deze bleek veel stabieler te zijn qua snelheid en qua batterij levensduur.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

teletascha

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 446

Geregistreerd: 07 Sep 2013 09:00

Bericht 28 Okt 2015 20:42

Re: iPad air of samsung tab 4 ?

Absoluut een iPad!
Als ik mijn IPad 3 vergelijk met mijn vader Samsung tab 3 dan wint de IPad op alle vlakken!
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem167

Bericht 28 Okt 2015 20:44

Re: iPad air of samsung tab 4 ?

Ligt eraan wat je wil.. Mijn vriend heeft tab s 8.4 en die heeft echt prachtig beeld en is heel snel, als ik vergelijk met mjjn ipad mini
<<

anoniem213

Bericht 28 Okt 2015 20:44

Re: iPad air of samsung tab 4 ?

Silly-One schreef:Ik zou gaan zoeken naar wat samsung doet na een jaar. Er was laatst een artikel over het verschil tussen de Iphone en de Samsung GalaxS geloof ik. Daar kwam naar voren dat de samsung in het eerste jaar de Iphone glansrijk versloeg qua snelheid en batterijduur, maar na een jaar kwam de Iphone er met kop en schouder bovenuit. Deze bleek veel stabieler te zijn qua snelheid en qua batterij levensduur.

Maar dat artikel was berust op één iPhone en één Samsung met verschillende gebruikers. Ik was niet echt onder de indruk van dat 'onderzoek' eerlijk gezegd. Daar wil ik niet mee zeggen dat het niet klopt, maar het was één geval. Dat is een beetje zoals zeggen dat je niet eerder sterft van roken, omdat je oma er ook 98 mee is geworden.

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers