Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wassen gymkleren

<<

Nibbit

Noob

Berichten: 16

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:13

Bericht 02 Sep 2013 21:49

Wassen gymkleren

Mijn oudste is net begonnen bij de kleuters, en ze hebben 2x per week gym. Maar de gymkleding word alleen voor de vakanties mee naar huis gegeven om de kleding te wassen. Ben ik nou overdreven dat ik dat niet fris vind, en het liever elke week ff door de was haal? Hoe gaat dat bij jullie?
<<

Anoniem193

Bericht 02 Sep 2013 21:51

Re: Wassen gymkleren

Ze hebben hier geen gymkleren bij de kleuters. Dit doen ze gewoon in het kleren die ze op dat moment aan hebben.
<<

Anoniem16

Bericht 02 Sep 2013 21:52

Re: Wassen gymkleren

Mmm dat vind ik ook niet echt fris. Als wij naar de speelzaal gaan doen we dat in onze gewone kleren. Jurkjes etc doe ik wel uit bij ze en 1 per week hebben we echt gym en moeten ze gymkleren aan maar die gaan dezelfde dag mee naar huis.
<<

Anoniem133

Bericht 02 Sep 2013 21:53

Re: Wassen gymkleren

Ik ben zelf juf van de bovenbouw, en bij mij nemen ze het één keer in de week mee naar huis. Ze hebben dan gymles aan het einde van de middag en gaan vanaf de gymzaal direct naar huis. Bij de kleuters zie ik ook regelmatig ouders die het gymtasje mee naar huis nemen om te wassen, lijkt me wel zo fris.
<<

vlinder-19

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 60

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:06

Bericht 02 Sep 2013 21:54

Re: Wassen gymkleren

Ik neem elke vrijdag de gymtas mee naar huis en was de kleren uit.
F.ay E.lize 21-01-2009
* juni 2010

* april 2011
L.ivia I.sabeau 18-10-2012
<<

Anoniem16

Bericht 02 Sep 2013 21:56

Re: Wassen gymkleren

Bij ons hebben de kinderen in de mb en bb twee keer per week gym maar de kleding gaat altijd mee naar huis. Dus twee keer per week, ik zou zelf ook geen gymkleren twee keer aantrekken zonder te wassen.
<<

Anoniem166

Bericht 02 Sep 2013 21:56

Re: Wassen gymkleren

Ik zou er eigenlijk niet echt een probleem mee hebben. De kindertjes dragen het hooguit een uurtje, spelen wel, maar zweten denk ik niet abnormaal veel en bovendien stinkt zweet van kinderen ook nog niet toch?

En als je het echt vies vindt, kun je het dan niet zelf een keer meenemen als je je kind weer ophaalt van school? Of ligt het ergens waar je geen toegang toe hebt, want dan wordt dat een beetje moeilijk natuurlijk.
<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 02 Sep 2013 21:58

Re: Wassen gymkleren

Alleen voor de vakanties mee naar huis vind ik ook wel erg weinig, ik zou dat liever ook wat vaker wassen.
Op de school van mijn dochter gymen de kleuters in hemd en onderbroek.
<<

Nibbit

Noob

Berichten: 16

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:13

Bericht 02 Sep 2013 21:58

Re: Wassen gymkleren

Alleen bij de vakanties lijkt mij ook zo weinig, dan inderdaad gewoon wekelijks mee en lekker wassen. Wel zo fris. Moet ook niet denken hoe de bak met gymtassen ruikt na zoveel weken, iehj.
Oh, kan ook precies aan zoon zien wanneer hij heeft gegymd, is n flinke zweter, dus hoofd met natte haren.
<<

Bruintje beer

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 484

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:10

Bericht 02 Sep 2013 22:28

Re: Wassen gymkleren

Dat is wel erg weinig. Hier gymen ze ook 2x in de week. En gaat de gymzak aan het einde van de week weer mee.
Born to be loved.......
Grote meid 05-08-2009
Grote knul 04-06-2011
Kleine knul 03-12-2013
<<

Happinaz

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 583

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 02 Sep 2013 22:41

Re: Wassen gymkleren

Hier ook alleen met de vakanties. Ik vind het prima hoor. Ze hebben het hooguit 45 minuten-60 minuten aan en ze zweten echt nog niet.
Ik blijf wassen...
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 02 Sep 2013 22:42

Re: Wassen gymkleren

Wassen ze het daar misschien? Ezra's zwembroek gaat nooit mee naar huis omdat ze de zwemkleding daar wassen. De handdoek gaat wel mee naar huis.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem58

Bericht 03 Sep 2013 07:33

Re: Wassen gymkleren

Hier gaan de gymkleren mee naar huis iedere keer. Vind dat ook echt veel frisser, Christian zweet echt als een malle.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers