Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Poppen

<<

Anoniem 146

Bericht 23 Okt 2015 11:00

Poppen

De feest- en verjaardagen komen er weer aan. Ik ben lijstjes aan het maken met wat cadeau ideeën.
Nu leek het ons leuk om voor mijn dochter met haar eerste verjaardag een houten poppenwagen te geven. Van opa en oma krijgt ze een pop. Omdat ze één jaar wordt dacht ik aan de zachte poppen van Haba. Nu kan ik me nog een topic herinneren (kan goed jaren terug zijn geweest) waarbij er meerdere poppenmerken werden genoemd. Kan iemand me hier aan helpen? Ik zoek een mooie pop voor een 1-jarige.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 23 Okt 2015 11:04

Re: Poppen

Mijn zoon is dol op zijn stoffen pop van de Ikea.
R. 2013
D. 2016
<<

Dolphinne

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2388

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 23 Okt 2015 11:16

Re: Poppen

Hier is de stoffen pop van ikea ook erg populair geweest. Die heeft ze voor haar eerste verjaardag gekregen.

Maar nu ze vorige week een pop met een hard lijf heeft gekregen sleept ze daar de hele dag mee. Hij heeft alleen nog geen kleertjes. Alleen een slaapzakje.
Voor haar verjaardag en Sint krijgt ze dan accessoires.

Corolle poppen zijn ook vaak genoemd hier.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 23 Okt 2015 12:21

Re: Poppen

Ik heb voor de eerste verjaardag van mijn nichtjes een Haba pop gekocht. Ze spelen hier graag mee en ik vind ze zelf ook erg leuk!
Deze heb ik voor ze uitgekozen:
AfbeeldingAfbeelding
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Anoniem 146

Bericht 23 Okt 2015 12:33

Re: Poppen

Dank voor de reacties. :)

Ja, ik vind die poppen van Haba ook echt heel leuk! Ik heb net nog gekeken bij Rubens Barn poppen, maar dat is het ook net niet. Haba heeft nog steeds de voorkeur.
<<

anoniem213

Bericht 23 Okt 2015 13:18

Re: Poppen

Spencer schreef:Mijn zoon is dol op zijn stoffen pop van de Ikea.

Die enge?
<<

Dolphinne

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2388

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 23 Okt 2015 14:06

Re: Poppen

June schreef:
Spencer schreef:Mijn zoon is dol op zijn stoffen pop van de Ikea.

Die enge?


Hier wordt hij door mijn vriend, de knuffel-koreaan genoemd vanwege het Aziatisch uiterlijk. :p
Wij hebben de blanke met zwart haar.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem 146

Bericht 23 Okt 2015 14:13

Re: Poppen

Ik vind die van Ikea ook niet heel erg mooi, maar ze zullen vast erg knuffelbaar zijn. :)
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 23 Okt 2015 14:35

Re: Poppen

Wij hebben Bruur. Die lijkt volgens R op zijn vader haha. Bruin dus.
R. 2013
D. 2016
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 10:40

Bericht 23 Okt 2015 14:44

Re: Poppen

J. heeft een babyborn little met een zacht lijfje. Ze speelt er dagelijks mee. Voor Sinterklaas hebben we nu een zelfde pop op het lijstje gezet alleen dan eentje die in bad kan.
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 23 Okt 2015 15:11

Re: Poppen

Corolle poppen vind ik ook altijd erg mooi. Deze heeft ook popjes met een stoffen lijfje, heeft mijn dochter ook.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers