Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Voedingssupplementen waar koop jij ze?

<<

Isolt

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2386

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:46

Bericht 18 Okt 2015 14:41

Voedingssupplementen waar koop jij ze?

Ik koop ze eigenlijk altijd bij De Tuinen. Maar de Hema, Kruidvat of Etos heeft ze natuurlijk ook en verschild toch nog wel qua prijs. Ik ben wel benieuwd waar jij ze koopt en waarom.
Laatst gewijzigd door Isolt op 18 Okt 2015 17:57, in totaal 1 keer gewijzigd.
10-08-2017 ♥
<<

Waxinelichtje

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 415

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:32

Bericht 18 Okt 2015 14:55

Re: Vitamines waar koop jij ze.

Ik heb laatst vitaminepillen (om te kauwen) bij Action gekocht. Smaken net als die van Roter, alleen dan goedkoop uiteraard. Vind ze prima! En heb ook al eens bij body en fit besteld. Scheelt veel met Tuinen vind ik.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 18 Okt 2015 16:50

Re: Vitamines waar koop jij ze.

Ik slik eigenlijk nooit vitaminen. Nu ik zwanger ben wel, een multivitamine voor zwangeren, ik slik er zo'n 3 per week. Ik koop ze bij de Hema omdat ze daar goedkoper zijn geloof ik.
#teammaple🍁
<<

Wolfinschaapskleren

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2141

Geregistreerd: 22 Apr 2014 10:27

Bericht 18 Okt 2015 16:57

Re: Vitamines waar koop jij ze.

Ik gebruik de Etos jonge moeder vitaminepillen oid., omdat daar de extra vitamine d e.d. In zit die nodig zijn als je borstvoeding geeft.
<<

Anoniem137

Bericht 18 Okt 2015 17:22

Re: Vitamines waar koop jij ze.

In de supermarkt, op de groenten- en fruitafdeling en op de markt. Ik gebruik eigenlijk zelden tot nooit aanvullende vitamines en ben ook zelden ziek :)
<<

Anoniem335

Bericht 18 Okt 2015 17:32

Re: Vitamines waar koop jij ze.

Sinds ik af en toe magnesium slik heb ik een stuk minder last van (dagelijkse) spierpijn en die haal ik van Kruidvat eigen merk of Davitamon. Als ik verkouden ben slik ik weerstand pillen, meestal iets te laat :) M
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 18 Okt 2015 17:40

Re: Vitamines waar koop jij ze.

Ik slik ze normaal zelden maar ik heb nu wat duurdere multi zwangerschapsvitamines van de Vitaminstore. Ik slik ze al vanaf het begin en omdat ik me nu goed voel durf ik er niet meer mee te stoppen ;-)
Laatst gewijzigd door Teun op 19 Okt 2015 14:02, in totaal 1 keer gewijzigd.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Isolt

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2386

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:46

Bericht 18 Okt 2015 17:45

Re: Vitamines waar koop jij ze.

Keet. schreef:In de supermarkt, op de groenten- en fruitafdeling en op de markt. Ik gebruik eigenlijk zelden tot nooit aanvullende vitamines en ben ook zelden ziek :)


Dat ben ik ook niet. Maar nu we bezig zijn voor een kindje en ik toch steeds vaker lees dat aanvullende vitamines toch wel echt nut hebben (buiten het foliumzuur om want dat slik ik natuurlijk al een hele tijd) wil ik toch wat extra vitamines gaan slikken.
10-08-2017 ♥
<<

Anoniem137

Bericht 18 Okt 2015 17:46

Re: Vitamines waar koop jij ze.

Haha, oh, hij stond in beauty en mode dus vandaar dat ik dacht dat het een topic in het algemeen was.
<<

Isolt

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2386

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:46

Bericht 18 Okt 2015 17:47

Re: Vitamines waar koop jij ze.

Oh ja, dat is zeker ook. Want mensen zonder zwangerschapswensen eten vast ook vitaminepilletjes. :smile: Maar ik doe het daarom, vandaar. Maar ik ben ook benieuwd waarom de ene een duurdere variant koopt dan de ander.

Ik heb de titel even aangepast. Zo staat het wat duidelijker. :wink:
10-08-2017 ♥
<<

Anoniem153

Bericht 18 Okt 2015 19:18

Re: Voedingssupplementen waar koop jij ze?

Ik slik magnesium en visolie voor de krachttraining die ik doe. Ik koop ze bij een speciale health store, waar ik ook m'n proteine shakes haal.
<<

Anoniem127

Bericht 18 Okt 2015 19:55

Re: Voedingssupplementen waar koop jij ze?

Ligt eraan wat, vitamine B complex haal ik gewoon van de Action. Ik slik ook elke dag twee eetlepels lijnzaad (weet niet of dat echt een voedingssupplement is) en die haal ik bij de Tuinen of een reform.
<<

Anoniem151

Bericht 19 Okt 2015 06:47

Re: Voedingssupplementen waar koop jij ze?

Bij de groene vrouw, van viridian
<<

Anoniem237

Bericht 19 Okt 2015 13:59

Re: Voedingssupplementen waar koop jij ze?

Voedingssupplementen zoals proteïne enzo bij Body & Fitshop en multivitamine, vitamine D en B12 bij De Tuinen. Heb ook wel eens vitamines van de Kruidvat gehad maar ik heb het gevoel dat die minder potent zijn.
<<

Anoniem189

Bericht 19 Okt 2015 18:05

Re: Voedingssupplementen waar koop jij ze?

Mijn vriend en ik hebben vitaminen van Solgar en die kopen we bij de DA.
<<

Anoniem321

Bericht 20 Okt 2015 12:51

Re: Voedingssupplementen waar koop jij ze?

Ik slikte nooit supplementen, maar nu ik zwanger ben slik ik multivitamines en extra magnesium.
Het is maar net waar het in de aanbieding is. Ik heb van Kruidvat en VSM gehad en nu heb ik de multivitamines van Etos. De magnesiumpillen heb ik van Kruidvat.
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 20 Okt 2015 16:45

Re: Voedingssupplementen waar koop jij ze?

Ik gebruik alleen magnesium / calcium bruistabletten. Die koop ik bij kruidvat.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

anoniem203

Bericht 20 Okt 2015 21:45

Re: Voedingssupplementen waar koop jij ze?

Altijd Trekpleister/Kruidvat eigen merk.
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:43

Bericht 22 Okt 2015 20:18

Re: Voedingssupplementen waar koop jij ze?

Bij de Kruidvat en Etos.
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Anoniem186

Bericht 22 Okt 2015 20:48

Re: Voedingssupplementen waar koop jij ze?

Ik bestel alles online.
Vitamine D van Bonusan
Magnesium van Zechsal
Jodium van Lugol's.

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers