Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Het niet-afvallen-maar-fit-worden/blijven-topic

<<

Anoniem222

Bericht 23 Jul 2015 07:29

Re: Het niet-afvallen-maar-fit-worden/blijven-topic

Ben je langs de dokter geweest? Wat zei hij?
Hoop dat het snel verbeterd!
<<

Anoniem156

Bericht 23 Jul 2015 11:43

Re: Het niet-afvallen-maar-fit-worden/blijven-topic

Hé balen Guus! Hopelijk kun je snel voorzichtig aan beginnen!

Hier gaat het lekker, ik heb de afgelopen twee weekenden wel twee festivals gehad maar door de dagen ervoor extra op te letten merk ik er niks van.
Ik heb nu ook vakantie dus heb de tijd om elke dag te bewegen. Bij m'n ouders staat zo'n weegschaal die ook je vetpercentage meet en die was vergeleken met vorige week al 0,1% gedaald yay haha!
Op een festival is er een foto gemaakt van mij met m'n vriendinnen en daar vind ik m'n arm heel mooi, nu alleen nog buik en benen ;)
<<

Anoniem186

Bericht 23 Jul 2015 11:45

Re: Het niet-afvallen-maar-fit-worden/blijven-topic

Ik denk dat ik weet welke foto je bedoelt, die je op fb had gezet? Ik had ingezoomd op je armen, omdat ik ze ook zo mooi vond!
<<

Anoniem156

Bericht 23 Jul 2015 11:47

Re: Het niet-afvallen-maar-fit-worden/blijven-topic

Jans schreef:Ik denk dat ik weet welke foto je bedoelt, die je op fb had gezet? Ik had ingezoomd op je armen, omdat ik ze ook zo mooi vond!


Klopt, die ja! Haha lief, dankjewel!
<<

Guus

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 948

Geregistreerd: 05 Sep 2013 20:25

Bericht 23 Jul 2015 17:03

Re: Het niet-afvallen-maar-fit-worden/blijven-topic

Tsja, morgen even langs het ziekenhuis... Mag voorlopig nog niet sporten.
Hopelijk na morgen beter!

Mijn ambitie is toch wel volgende week rustig op te gaan bouwen, ook vooral weer wat conditie... Ben echt een bejaarde!
Vet Goochem!


30-08-2013, ik ook van jou
01-06-2015, mama is het woord waar het leven mee begint
<<

Anoniem222

Bericht 23 Jul 2015 17:09

Re: Het niet-afvallen-maar-fit-worden/blijven-topic

Hahaha ik had je arm serieus ook al gezien Poubelle! Guns!
Balen Guusmaster :( doe maar voorzichtig aan hoor, eerst helemaal herstellen. Je bent al hartstikke mooi!
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2887

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:44

Bericht 03 Aug 2015 15:53

Hoe gaat het met alle badasses? :wink:

Guus, balen dat je er niet gelijk vol mee aan de slag kunt. Maar gewoon dagelijks zo veel mogelijk low impact bewegen en goed eten is ook al heel wat!

Eten gaat hier prima, ik hou inmiddels al ruim vier maanden alles bij in MFP en dat vind ik echt handig. Eens per week mag ik wat extra's dat m'n caloriebudget te boven gaat (binnen redelijkheid - ga me dan ook niet volledig volproppen). Gisteren lekker een eenpersoons minced lamb pie gegeten op een marktje en één poffertje. :P Buiten het afvallen om (inmiddels zit ik onder m'n streefgewicht en gaat het echt om strakker worden) merk ik wel echt dat het gezonder eten wel winst oplevert in energieniveau en humeur. Niet dat ik eerst zo chagrijnig was, maar ik heb wel het gevoel dat ik uitdagingen beter aan kan en heb meer zin in elke dag.

Sporten gaat gewoon but, ik slaap door de jongste amper. Dus met de weinige energie dan nog over is ligt de focus op huishouden en slapen. Ik moet eigenlijk even wat haalbaardere doelen stellen en om de dag een kwartier of halfuur sporten i.p.v. gelijk een uur (wat ik dan dus uiteindelijk niet doe omdat ik het gewoon niet trek). Probeer wel zo veel mogelijk te lopen en te fietsen met de kinderen.
<<

Milady

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 03 Aug 2015 16:27

Re: Het niet-afvallen-maar-fit-worden/blijven-topic

LG is de 7 minuten workout app niet iets voor jou dan? Ik vind het echt ideaal, snel klaar en eventueel doe je twee of drie van die sessies achter elkaar.
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2887

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:44

Bericht 03 Aug 2015 16:47

Milady schreef:LG is de 7 minuten workout app niet iets voor jou dan? Ik vind het echt ideaal, snel klaar en eventueel doe je twee of drie van die sessies achter elkaar.

Ik zal er 's naar kijken. Je moet op zich nog steeds wel warming up en cooling down doen dus een kwartier ben je wel bezig, maar dat zou echt wel moeten lukken.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 23 Aug 2015 23:03

Re: Het niet-afvallen-maar-fit-worden/blijven-topic

Ik heb 3 weken m'n workouts niet gedaan, en heb op vakantie in Frankrijk maar kleine stukjes hardgelopen. Nu pak ik het weer op. Ben ook weer aan het werk, maar m'n plan is op do+vr+zo de 30 day shred en op zaterdagochtend hardlopen. Op de andere dagen kom ik gewoon echt niet uit qua tijd.
Merk met zowel hardlopen als workout dat wat gezakt ben in conditie. Snel aanpakken dus!
#teammaple🍁
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2887

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:44

Bericht 04 Sep 2015 21:38

Re: Het niet-afvallen-maar-fit-worden/blijven-topic

Hoe gaat het nu UN? Weer 'in the groove'? Heb je tijdens je lange sportweekend zeg maar niet constant spierpijn dan? Of vond je het niet erg om daarmee door te sporten?

En de rest?

Met mij gaat het best lekker. Gezond eten lukt prima, nou vind ik het ook allemaal wel lekker, dus dat is ook niet zo'n probleem. Af en toe even wat slechts, maar dat moet van mezelf ook mogen. Het is wel maar goed dat ik amper drink kwam ik achter. Was afgelopen zaterdag naar een feest, paar wijntjes op en dan smaakt ineens alles veel lekkerder en vind ik het veel moeilijker om maat te houden. Nouja, sindsdien weer netjes in het gareel. Sporten doe ik wanneer ik er aan toe kom, doe er echt mijn best voor om het in te plannen, dus ben gewoon maar blij als het wel lukt en zo niet, jammer dan. Ga ik me dan ook niet schuldig om voelen. Vandaag was het weer eens gelukt in ieder geval, heftige lower body workout van fitnessblender. Wil komende week met name voor m'n armen eens met Ballet Beautiful aan de slag. Ziet er duf uit, schijnt echt killing te zijn:

https://m.youtube.com/watch?v=7KlnteHnZaU


En aangezien ik nog geen fatsoenlijke gewichten in huis heb lijkt het me wel ideaal.

Wil nu ook m'n vetpercentage bij gaan houden, omdat de kilo's me op dit punt niet zoveel meer zeggen. Heb zo'n weegschaal die dat kan. Zal wel niet heel precies zijn, maar omhoog of omlaag is vast wel betrouwbaar.
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2887

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:44

Bericht 19 Okt 2015 08:38

Re: Het niet-afvallen-maar-fit-worden/blijven-topic

Is er nog iemand hier mee bezig? :)

Ik heb dit boek gekocht: http://www.bol.com/nl/p/you-are-your-ow ... 010966452/

Een heel trainingsprogramma met alleen je lichaamsgewicht. Ik heb nu namelijk de tijd niet om bij de sportschool krachttraining te gaan doen en het geld niet om alles te kopen wat ik er hier thuis voor nodig zou hebben. Dus het leek me ideaal. Jammer alleen dat je volgens het boek bv. aan je deur en je eettafel moet gaan hangen en dat is hier in huis toch echt geen goed idee. Dus ben nog even aan het denken hoe ik daar omheen kan werken. In de tussentijd maar fitnessblenderworkouts blijven doen en goed blijven eten, ik wil nu niet meer afvallen, alleen strakker worden.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 19 Okt 2015 08:44

Re: Het niet-afvallen-maar-fit-worden/blijven-topic

He wat goed LG dat je nog steeds bezig bent! Zijn je deuren en tafels niet stevig genoeg voor je workouts of ben je bang dat je nagedaan wordt door gezinsleden? Hopelijk vind je er een oplossing voor!
Ik ben nog wel bezig maar minder intensief. Ik hou het op 1 workout van 30 min per week, en 1 rondje hardlopen van 5km per week.
#teammaple🍁
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2887

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:44

Bericht 19 Okt 2015 08:56

Urban Naked schreef:He wat goed LG dat je nog steeds bezig bent! Zijn je deuren en tafels niet stevig genoeg voor je workouts of ben je bang dat je nagedaan wordt door gezinsleden? Hopelijk vind je er een oplossing voor!
Ik ben nog wel bezig maar minder intensief. Ik hou het op 1 workout van 30 min per week, en 1 rondje hardlopen van 5km per week.
Nou voor onderhoud is dat ook meer dan prima denk ik toch? :) Zeker nu je weer zwanger bent, gefeliciteerd trouwens!

Ik had het zelf misschien nog wel geprobeerd, maar toen ik het opperde aan mijn man was ie echt not amused. En hij heeft ook wel gelijk, we hebben een eettafel met glazen blad en dunne metalen poten en vrij gammele deuren. Dus nu gaan we denk ik een beugel aan de muur maken (i.p.v. met een handdoek aan je deurklinken hangen) en iets van een pull-up stok aan het plafond (gaat er wel uitzien alsof we aan sm doen, maar ach :palm: ).

Het boek gaat trouwens uit van drie workouts van een half uur per week, dus dat moet zelfs op mijn gemiddelde van vier uur slaap per nacht nog wel lukken. :)
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 19 Okt 2015 09:59

Re: Het niet-afvallen-maar-fit-worden/blijven-topic

Prima oplossing lijkt me, met die beugels! Misschien kan hij er ook gebruik van gaan maken! Ga je dat in de woonkamer doen of in een andere ruimte?

En dankje!
#teammaple🍁
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2887

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:44

Bericht 20 Okt 2015 16:32

Urban Naked schreef:Prima oplossing lijkt me, met die beugels! Misschien kan hij er ook gebruik van gaan maken! Ga je dat in de woonkamer doen of in een andere ruimte?

En dankje!
Als ik zowel de wand- als de plafondbeugel in één ruimte wil hebben, wordt het de woonkamer ja. In andere kamers hebben we niet de ruimte om die allebei in beton te boren. Zal wel beetje raar staan, maar goed, dan kunnen de kinderen er hun duplopoppen laten schommelen of bungeejumpen. :D Dit niet gaan doen is eigenlijk geen optie voor mij, ik ben nu wel redelijk slank, maar te flubberig en rammelig, er moet gewoon flink wat aan spiermassa bij. :)

Mijn man loopt nu alleen hard, maar hier staat ie inderdaad ook wel voor open.
Vorige

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers