Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Rare dingen van je kind

<<

Anoniem 42

Bericht 30 Jan 2014 23:41

Re: Rare dingen van je kind

Mijn oudste dochter heeft de laatste tijd een enorme voorkeur voor gezond eten. Ze is volgens mij het enige kind in Nederland dat geen patat of knakworstjes lust. Laatst waren we naar de Mac en heeft ze uiteindelijk rauwe wortel met een side salad gegeten :laughcry: . Wel een ijsje toe! Ze eet ook wel eens een halve courgette zo uit de hand op.

Ze kan goed proeven, aan olijven kan ze proeven in welk winkeltje ik ze heb gehaald.

Ze kijkt heel graag naar van die Japanse filmpjes op YouTube waar ze van klei allerlei etenswaren na gaan maken.

Ze praat bijna onafgebroken, het is nooit stil hier in huis. De enige manier om haar wel stil te krijgen, is haar achter de H&M webshop te plaatsen.

Ze houdt van uitslapen: elke ochtend dat ik haar wakker maak, trekt ze de deken over haar hoofd en beweert dat het midden in de nacht is.





\
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5683

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 31 Jan 2014 00:42

Re: Rare dingen van je kind

Twellie schreef:Mijn oudste dochter heeft de laatste tijd een enorme voorkeur voor gezond eten. Ze is volgens mij het enige kind in Nederland dat geen patat of knakworstjes lust. Laatst waren we naar de Mac en heeft ze uiteindelijk rauwe wortel met een side salad gegeten :laughcry: . Wel een ijsje toe! Ze eet ook wel eens een halve courgette zo uit de hand op.

Ze kan goed proeven, aan olijven kan ze proeven in welk winkeltje ik ze heb gehaald.

Ze kijkt heel graag naar van die Japanse filmpjes op YouTube waar ze van klei allerlei etenswaren na gaan maken.

Ze praat bijna onafgebroken, het is nooit stil hier in huis. De enige manier om haar wel stil te krijgen, is haar achter de H&M webshop te plaatsen.

Ze houdt van uitslapen: elke ochtend dat ik haar wakker maak, trekt ze de deken over haar hoofd en beweert dat het midden in de nacht is.



Wat een geweldige acties!
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Anoniem134

Bericht 19 Okt 2015 07:49

Re: Rare dingen van je kind

Star007 schreef:D. wordt hysterisch als ze lippenbalsem ziet. Ze zal en moet die dan hebben. Ik ben al mijn lippenbalsems al kwijt en in de Kruidvat zorgt het ook voor de nodige drama :laughcry: Ze noemt Lippenbalsem trouwens ''mondje'''. Ze roept dan heel dramatisch door de winkel " Ikke mondjeee, ikke mondjeeeee!"


Haha dit is heel erg herkenbaar. T. is er ook door geobsedeerd lijkt het wel. T. noemt het altijd "lip"
<<

Anoniem151

Bericht 19 Okt 2015 08:33

Re: Rare dingen van je kind

Hoe komen al die reclame spammers opeens op het forum?

J eet alleen peer met schil, geschilde stukken gooit hij op de grond
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers