Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Project gezond eten, wie doet er mee?

<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4383

Geregistreerd: 22 Feb 2015 15:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 15 Okt 2015 12:38

Project gezond eten, wie doet er mee?

De laatste maanden eet ik zó ongezond, echt niet normaal. Niet alleen ben ik daardoor wat aangekomen, maar ik voel me ook flink crap. Ik slaap slecht, begin 's ochtends al met gapen en ben ontzettend moe. Ik ben er van overtuigd dat voeding heel veel voor je doet en daarom wil ik weer gezond(er) gaan eten. Niet clean, ingewikkeld met superfoods of andere hypes, maar gewoon gezond! Wie heeft er zin om mee te schrijven, elkaar te inspireren en recepten te delen?

Dit is dus geen afvaltopic, al kan het wel een goede bijkomstigheid zijn :angel:
<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2521

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:42

Bericht 15 Okt 2015 14:04

Re: Project gezond eten, wie doet er mee?

Ik ben sinds zaterdag (jaja) wel weer bezig om beter te eten. Ik at vaak tussendoor een stukje chocola. Ik kon zelfs 's middags als de jongste sliep en de oudste op school was wel eens een bakje chips eten. En naast dat mijn gewicht omhoog ging, ben ik de laatste tijd ook enorm moe en ook heb ik al lange tijd "last" dat ik mij slecht kan concentreren. Nu eet ik dus geen chocola of chips meer tussendoor, maar wel gewoon brood als ontbijt/middageten (of een soepje) en 's avonds gewoon groente. Niet veel bijzonders maar ik sta open voor leuke recepten ;-)
<<

Anoniem130

Bericht 15 Okt 2015 15:30

Re: Project gezond eten, wie doet er mee?

Ik moet ook echt gezonder gaan eten, dus ik doe graag mee! Wil vooral veel verser gaan koken en minder pakjes en zakjes en kant en klaar. Ik ben echt een luie kok (voor mij alleen).
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11593

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 15 Okt 2015 16:03

Re: Project gezond eten, wie doet er mee?

Ik ben toevallig van de week ook begonnen begin maandag ook met thuis sporten en zo hoop ik langzaam mijn eigen kleding weer te gaan passen.
Mag van mezelf we elke dag een stukje chocola om het leuk te houden zeg maar.
2015 💙
<<

loura

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 658

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:00

Bericht 16 Okt 2015 08:07

Re: Project gezond eten, wie doet er mee?

Wat eten jullie dan dat heel ongezond is? Weinig groenten en fruit ofzo?
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4383

Geregistreerd: 22 Feb 2015 15:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 16 Okt 2015 09:13

Re: Project gezond eten, wie doet er mee?

Ik at eigenlijk weinig tot geen fruit (wel veel groenten) en veel taart en dropjes (op m'n werk) en thuis nog chocolade. Verder at ik regelmatig kwark met een smaakje, dus veel suiker. Ik nam gewoon veel teveel suiker bij elkaar (ook koffie met suiker bijvoorbeeld). Niet gek dat ik zo moe was/ben..

Maar gisteren is het goed gegaan! Gezond gegeten, wel een stukje chocolade maar verder veel groenten en fruit. Ik heb heerlijk gegeten eigenlijk :)
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 16 Okt 2015 09:36

Re: Project gezond eten, wie doet er mee?

Whatever schreef:Ik moet ook echt gezonder gaan eten, dus ik doe graag mee! Wil vooral veel verser gaan koken en minder pakjes en zakjes en kant en klaar. Ik ben echt een luie kok (voor mij alleen).

Dit geldt voor mij ook. Op zich vind ik koken best leuk, maar aangezien mijn dochter nauwelijks wat eet 's avonds is de motivatie weg. Ik sta niet graag een uur in de keuken voor die 5 minuten waarin ik, ergerend aan zeurende dochter, aan tafel mijn eten snel naar binnen werk. Om vervolgens weer een half uur af te wassen en de keuken op te ruimen.

Ik hoef het niet te doen voor mijn gewicht, maar puur om me weer fitter te gaan voelen. Ik ga ook niet extreem suikers bannen, maar 's middags een stuk of 8 chocolate chip cookies wegstouwen om mijn honger te stillen is natuurlijk te zot voor worden (waargebeurd, had geen zin om brood te smeren voor mezelf).

Ik doe mee!
<<

Anoniem199

Bericht 18 Okt 2015 10:27

Re: Project gezond eten, wie doet er mee?

Ik doe ook graag mee. Heb nog een aantal zwangerschapskilo's die eraf moeten, nog 5 ongeveer. Die kilo's zitten op m'n benen. Ook wil ik me weer iets fitter voelen. Ben erg moe de laatste tijd, terwijl ik in principe genoeg slaap. Ook snoepte ik teveel.

Ben gisteren al begonnen en alleen maar gezonde dingen gegeten. Vandaag weer goed begonnen. Vanavond mag ik een beetje cheaten van mezelf, gaan schnitzels halen. Zooo lekker. Een avond in het weekend wordt mijn cheatavond haha.

Op chickslovefood.nl staan hele lekkere en makkelijke recepten. Gisteren ook avondeten van gemaakt. Wraps met rundvleesreepjes. Smaakte goed!

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers