Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Peuter last van maagzuur.

<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 16 Okt 2015 09:59

Peuter last van maagzuur.

L heeft steeds last van maagzuur dat omhoog komt. Nouja geloof niet dat ze er zelf heel erg last van heeft. Maar ze zit vaak te boeren en slikken. En heeft dan ineens wat in haar mond waar ze meestal weer doorklikt. En ze ruikt dan ontzettend zuur uit haar mond. Gisteren had ze ineens een beetje gespuugd ook.

Is het herkenbaar en kunnen we er iets aan doen?
We gaan morgen een weekje op vakantie. Maar als ze er daarna nog steeds last van heeft bel ik misschien de ha wel even.
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Hippie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1955

Geregistreerd: 19 Jan 2015 13:10

Bericht 16 Okt 2015 15:57

Re: Peuter last van maagzuur.

Mijn zoon van 1,5 lijkt er ook af en toe last van te hebben. Boeren en slikken heeft hij geen last van, dus daar merk ik het niet aan bij hem. Maar heel af en toe komt er toch wat omhoog wat hij dan uitspuugt. Echt maar een heeeel klein beetje, en dat laat hij dan uit z'n mond lopen. Ruikt heel zuur ook inderdaad. Omdat hij het maar heel af en toe heeft (toevallig al weken niks meer gezien) en er verder geen last van lijkt te hebben, heb ik er nog niks mee gedaan. Maar zou hij dat wel hebben of heeft hij het ineens wel vaak, dan ga ik wel langs de huisarts. Wat je er precies aan kunt doen weet ik niet, behalve dat er wel medicatie voor is, maar geen idee wanneer dat wel en niet wordt gegeven.
<<

Ayla

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1830

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:06

Bericht 16 Okt 2015 16:00

Re: Peuter last van maagzuur.

Ik zou er wel nog even de dokter voor bellen, maagzuur gaat natuurlijk alleen maar meer zeer doen. En lekker melk en vanille vla geven, dat verzacht wat en vermindert het zuur.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 16 Okt 2015 17:10

Re: Peuter last van maagzuur.

B heeft als baby reflux gehad en heeft hier eigenlijk nog regelmatig last van.
Boert op, slikt en hikt veel enz.
Ik hoor haar er eigenlijk niet over dat het zeer doet.

Mocht het aanhouden zou ik inderdaad even de HA bellen, er is van alles tegen!

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers