Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


In hotelkamer met kind

<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:10

Bericht 13 Okt 2015 22:11

In hotelkamer met kind

Ik ben met mn ouders, broertje en dochter op vakantie. Mn ouders hebben een kamer, en wij zitten er in de kamer langs, met dochter in een campingbedje. Nu ligt ze te bed, en zit ik op bed stil te wezen. Het is geen moeilijke slaper, dus verwacht wel dat ze zo in slaap valt. Anders heb ik de kamer van mn ouders nog om heen te gaan
Maar ik vroeg me af hoe jullie dat doen. Kind alleen op kamer met babyfoon, op kamer blijven en muisstil zijn, op kamer blijven en gewoon je ding doen
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Vancity_girl

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 543

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:33

Bericht 13 Okt 2015 22:20

Re: In hotelkamer met kind

Wij blijven op de kamer en zijn muisstil tot ze slapen. Daarna praten we zachtjes of lezen nog wat oid. Als ze eenmaal slapen worden onze dochters meestal niet snel ergens wakker van.
14-01-2011
01-04-2013
<<

Anoniem236

Bericht 13 Okt 2015 22:26

Re: In hotelkamer met kind

Ik wilde zeggen; stil wachten tot hij slaapt en dan gewoon ons ding doen. Er kan een luchtalarm afgaan maar meneer slaapt overal doorheen. Alleen tijdens onze vakantie vorig jaar gingen we vaak gelijk slapen. Hij wat later dan gewend en wij waren meestal bekaf en gingen wat eerder. In het voorjaar met n bootreis meegeweest en toen was het de bedoeling om met babyfoon in het bootcafe te gaan zitten, bereik was alleen te slecht.
<<

Rebecca

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2918

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:39

Bericht 13 Okt 2015 22:29

Re: In hotelkamer met kind

Wij sliepen laatst ook een paar nachten in een hotel. We praatten toen wel zachtjes met elkaar, deden rustig ons ding. Wat wij wel nog gedaan hadden was een lakentje over de zijkant van t campingbedje, tot ze sliep, omdat ze anders de hele tijd naar ons ging kijken/ons volgde als we bv de badkamer in gingen ofzo.
19 juni 2015
2 februari 2017
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:10

Bericht 13 Okt 2015 22:33

Re: In hotelkamer met kind

Ow dat laatste is idd ook een goede!
Ze slaapt inmiddels, en idd als zij slaapt slaapt ze ook vast 'savonds.
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Anoniem313

Bericht 14 Okt 2015 09:40

Re: In hotelkamer met kind

Om die reden zou ik niet zo snel met een kind in een hotel gaan zitten. Als ik in een hotel slaap is het meestal een stedentrip en dan wil ik er juist savonds op uit. Met kinderen kies ik dan liever voor een huisje oid.
We hebben wel eens op doorreis met ons zoontje in een chambre d'hote geslapen; daar gingen wij gewoon buiten een wijntje drinken, als ie zou gaan huilen hoorden we 'm wel.
<<

Chaos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2213

Geregistreerd: 24 Dec 2013 23:54

Bericht 14 Okt 2015 20:36

Re: In hotelkamer met kind

Wij zijn vorig weekend met Amani geweest en deden gewoon ons ding, ze wordt alleen wakker als ze wil drinken, niet van geluiden. En anders zou ik idd gaan lezen of een serie/film kijken met oordopjes.
Afbeelding

I & N juni 2010

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers