Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Overnachten centrum Den Bosch

<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:43

Bericht 11 Sep 2015 17:35

Overnachten centrum Den Bosch

Weet er iemand leuke adresjes om te overnachten in het centrum van Den Bosch? Tips zijn welkom! :)
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Verde

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 509

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:04

Bericht 11 Sep 2015 17:52

Re: Overnachten centrum Den Bosch

Een paar jaar geleden heb ik heel leuk overnacht in een bed&breakfast in het centrum, Cuba Casa. Kamers in Zuid-Amerikaanse stijl en een heerlijk ontbijt.
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4383

Geregistreerd: 22 Feb 2015 15:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 11 Sep 2015 18:00

Re: Overnachten centrum Den Bosch

Het is prijzig, maar ik kan het je zeker aanraden: de Bossche suites. Ben er al twee keer geweest en het is er heerlijk!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 11 Sep 2015 18:29

Re: Overnachten centrum Den Bosch

Oh dat wil ik ook weten, ga in november waarschijnlijk een weekendje naar Den Bosch!
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem156

Bericht 12 Sep 2015 20:30

Re: Overnachten centrum Den Bosch

The Duke is ook een heel mooi hotel. Is vrij nieuw, het zit midden in het centrum.
<<

Squirrel

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 198

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:30

Bericht 12 Sep 2015 22:05

Re: Overnachten centrum Den Bosch

Ik hoor ook goede verhalen over the duke. Ben er zelf alleen nooit geweest omdat den Bosch hier om de hoek ligt.
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:43

Bericht 14 Sep 2015 22:31

Re: Overnachten centrum Den Bosch

Bedankt voor jullie reacties en tips! :)
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:43

Bericht 19 Sep 2015 17:48

Re: Overnachten centrum Den Bosch

Bliss, grappig! Wij gaan ook in november :)

We hebben trouwens een hotel geboekt: http://jovandenbosch.nl/
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

NECAnGeL

Bericht 25 Sep 2015 15:08

Re: Overnachten centrum Den Bosch

En vergeet niet een bossche bol te eten ;)
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:43

Bericht 25 Sep 2015 15:10

Re: Overnachten centrum Den Bosch

NECAnGeL schreef:En vergeet niet een bossche bol te eten ;)


Jaaa dat mogen we zeker niet vergeten! :ja:
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

JaneDoe

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2143

Geregistreerd: 07 Sep 2013 20:12

Bericht 25 Sep 2015 23:06

Re: Overnachten centrum Den Bosch

Wat leuk, ik ben vorig weekend in Den Bosch geweest!

Wij waren wat laat met boeken, dus alles in de stad zelf was al vol, dus wij zaten even buiten Den Bosch. Niet zo'n boeiend hotel, dus daar ga ik je niet mee lastig vallen.

Mag ik je wel een tip geven voor iets anders?

1 woord: Pilkington's!

Echt een ge-wel-dige, compleet in engelse style, lunchplekje. Je kunt er terecht voor ge-weldige high tea, heerlijke verse scones en lekkere sandwiches. Wij liepen er per toeval langs en zijn er alle 3 de dagen geweest, echt superlekker! Vooral de scones :love: Zo vers en lekker heb ik ze zelfs in Engeland niet gegeten.

Oh en om 's avonds te eten: Ome Bernard. Heerlijk, gezellig en leuk geprijsd :)

Ik vond het een superleuke stad, was aangenaam verrast. Wij hebben ook een tochtje met een boot door de grachten gemaakt. Is erg bijzonder in DB, omdat je daadwerkelijk onder de stad doorvaart. Kost maar iets van 7 euro ofzo en het klinkt misschien wat oubollig, maar het was echt heel leuk.

Alles behalve een hotel aanrader dus haha, maar omdat ik net terug ben ben ik gewoon enthousiast :cheering:
Veel plezier!
<<

JennyLee

Noob

Berichten: 1

Geregistreerd: 27 Sep 2015 13:22

Bericht 27 Sep 2015 13:40

Re: Overnachten centrum Den Bosch

Ik kom zelf uit Den Bosch dus ken ook wel wat leuke plekjes. Hotels kan ik daarentegen helaas niet aanraden.

In een zijstraatje van de Markt heb je een super schattig tentje waar je heel leuk kan high tea'en. Pink lemon heet het. Echt een aanrader!

Als je even weg wilt uit de stad, heb je naast het centrum (aan de kant van de Parade) een mooi natuurgebied. Dit heet het Bossche Broek. Hier kun je mooi wandelen.

Ook , zoals hierboven al genoemd wordt, kun je door de Binnendieze varen. Je vaart dan langs het centrum van Den Bosch.

Als je gaat eten, zou ik Picasso, Tante Pietje of Ome Bernard aanraden. Een aantal hele sfeervolle restaurants die ook betaalbaar zijn. Veel plezier in DB!
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:43

Bericht 27 Sep 2015 19:44

Re: Overnachten centrum Den Bosch

Bedankt voor de tips, klinkt allemaal super leuk! :D Ik word er helemaal enthousiast van!
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Eep

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 298

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: Noord-Brabant

Bericht 04 Okt 2015 17:20

Re: Overnachten centrum Den Bosch

Oh Picasso, mijn favoriet! Tante Pietje en Ome Bernard hebben inderdaad ook heerlijk eten. Deze restaurants zitten wel vaak vol (vorige week nog op goed geluk geprobeerd en helaas, geen plaats bij alle drie). Het is dus wel aan te raden te reserveren.
Afbeelding
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4569

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:35

Bericht 05 Okt 2015 12:35

Re: Overnachten centrum Den Bosch

Picasso inderdaad en dan als voorgerecht de vis en vlees tapas nemen. Heeeerlijk!
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Zonnetje

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:49

Bericht 07 Okt 2015 14:31

Re: Overnachten centrum Den Bosch

Ik werk in Den Bosch. Qua hotels heb ik geen tips, maar qua andere dingen wel. Bij Koe & kreeft kun je heerlijk eten. Bij 'Dit' kun je lekker en gezellig lunchen.
Als je een Bossche bol wilt eten, dan moet je echt naar de Groot gaan. Daar hebben ze de allerlekkerste Bossche bollen.

Met vriendinnen heb ik via doedenbosch.nl een keer een step gehuurd en een steptocht door Den Bosch gemaakt. We kwamen daarbij ook door het Bossche broek. Ik vond het echt leuk om te doen en je ziet meteen veel van de stad.
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:43

Bericht 10 Okt 2015 11:14

Re: Overnachten centrum Den Bosch

Bedankt voor de tips, echt super leuk! :D Wordt dus nog kiezen waar we gaan eten, klinkt allemaal heerlijk! En ook genoeg te doen dus, erg leuk! Ik denk dat we daar veel te kort gaan zijn haha.
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Anoniem129

Bericht 11 Okt 2015 14:00

Re: Overnachten centrum Den Bosch

KOL schreef:Picasso inderdaad en dan als voorgerecht de vis en vlees tapas nemen. Heeeerlijk!


Vergeet niet te reserveren als je bij Picasso wil eten, maar inderdaad heerlijk! Mijn favo restaurant in Den Bosch! Ga er binnenkort maar weer eens heen met mijn man samen denk:)
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 12 Okt 2015 12:06

Re: Overnachten centrum Den Bosch

Ik heb vorige week geluncht bij visserij allerlei, zó lekker! Sowieso mijn favoriete straatje, de korte putstraat !
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 12 Okt 2015 13:24

Re: Overnachten centrum Den Bosch

Wij gaan toch iets anders doen, dus niet naar DB! Veel plezier Lauren.
❤ 7 juni 2018

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers